Kehtaisitteko käydä kaupassa pitkinä rehottavien säärikarvojen kanssa?
Itsellä on aika komea kasvusto säärissä tällä hetkellä ja vähän hävetti ehkä kun valaistua oli niin hyvä ja piti seistä jonossa.
Kommentit (52)
Naiset, kehittäkää itsellenne itsetunto. Te kelpaatte juuri tuollaisina. Karvojen ajeleminen on epämukavaa ajanhaaskausta.
Ei kaikilla ole mitään hentoa vaaleaa karvoitusta jota hädintuskin näkee. Voi olla todella paksu ja tumma miesmäinen turkki. Ärsyttää että miesten ei tarvitse sitä hävetä mutta naisten täytyy.
Mää liikun ulkona ainoastaan pitkissä housuissa koska mulla on jotain ihan karseen näköstä kutisevaa ihottumaa ja jos raapii niin verta tulee. En siis myöskään ole ajellut säärikarvoja.
En kyllä kehtaisi jos olisi ns. maksimikasvusto. Mulla on luomuna varmaan 3 senttiä pitkät mustat karvat nilkoissa, ne on ihan hirveän näköiset. Joku parin millin sänki vielä menisi.
Vierailija kirjoitti:
Naiset, kehittäkää itsellenne itsetunto. Te kelpaatte juuri tuollaisina. Karvojen ajeleminen on epämukavaa ajanhaaskausta.
No joillain on mustat karvat.
Vierailija kirjoitti:
Laittaisin housut. Kyllä minä aina ennen kesää vanhaan.
Vahaan
Vierailija kirjoitti:
Mulla on rautainen itsetunto. Mutta ajan silti säärikarvat pois koska pitkät mustat karvat on rumat hameen kanssa. Sukkahousuistakin tunkevat läpi.
Ei hyvä itsetunto sitä tarkoita, että lakkaa huolehtimasta siisteydestään.
Kunkoko kroppa rehoitttaa tasaisesti eikä seassa ole siis häiritseviä kaljutettuja laikkuja eikä karvojen seassa rehota yhtään tatua niin kyllä kehtaan: seksykäs rehottaja
Karvojen ajelun aiheuttama harmitus ja ärsytys palkitaan sitten hemmotteluhoidolla, makaamalla puolialasti tunteja vierellä jännäjätkän, joka piirtelee pikkutarkkoja kuvia likelle häveliäitä seutuja
Vierailija kirjoitti:
Miten ne voi rehottaa pitkinä? Itselläni ei kasvakaan pitkiksi kuin vain hentoa pientä kun olen käynyt sokeroinnissa.
Mulla on monen sentin mittaiset ja mustat säärikarvat.
Joo. Nyt kyllä sheivaan koska olen sen verran turhamainen ja aivopesty siihen että nätit sääret ovat karvattomat. Mutta jos en voisi jostain syystä sheivata ei olisi ongelmaa.
En tarkkaile muiden jalkoja enkä välitä asiasta niiltä osin, mutta itse en kehtaisi, haluaisi enkä pystyisi.
Hirveä karva-ahdistus ollut teini-ikäisestä saakka, olen tosi tarkka asiasta. Haluan että ihoni on silkkisen sileä, se näyttää kauneimmalta omaan silmääni, ja tuntuu miellyttävimmältä. Sänkikin on jo sietämätön, varsinaiseen karvaisuuteen asti en ole tilannetta päästänyt kehittymään kuin pari kertaa voidessani henkisesti huonosti.
Olen varmasti patriarkaatin uhri jne jne ja jatkuva sheivaaminen/epiloiminen ottaa todellakin välillä päähän, mut näillä mennään, kunnes on varaa satsata pysyvään karvanpoistoon laserilla. Nautin ihon pehmoisuudesta ja auringon valosta kiiltävän siloisilla säärillä. (Tämä kaikki pätee tosin ympäri vuoden ja vaikkei olisi mitään romanttista meneillään - teen sen aidosti ihan vaan itseni vuoksi.)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulla on rautainen itsetunto. Mutta ajan silti säärikarvat pois koska pitkät mustat karvat on rumat hameen kanssa. Sukkahousuistakin tunkevat läpi.
Karvojen ajelu ei ole merkki siisteydestä. Se on vain omassa päässäsi että mustat karvat ovat rumat ja epäsiistit, koska niin sinut on saatu tässä ihmisten kulttuurissa uskomaan. Aivopesty siis siihen ihan samaan kuin esim. että tyttöjen ja naisten elämään kuuluu meikkaus tai irtoripset, rakennekynnet yms koristautumiset.
Miehillä ei mielestäni haittaa karvaiset sääret, mutta naisena käytän pitkiä housuja.
Mä pidän helteellä pitkiä kevyitä pellavavaatteita. Hulmuavia hameita, pitkiä paitamekkoja ja löysän mallisia housuja. Aivan ihanaa viileyttä tuo iholle ja eipä näy muille mun karvani.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Karvojen ajelu ei ole merkki siisteydestä. Se on vain omassa päässäsi että mustat karvat ovat rumat ja epäsiistit, koska niin sinut on saatu tässä ihmisten kulttuurissa uskomaan. Aivopesty siis siihen ihan samaan kuin esim. että tyttöjen ja naisten elämään kuuluu meikkaus tai irtoripset, rakennekynnet yms koristautumiset.
Tämä. Kauneusteollisuus on miljardibisnes, jolla on iso vaikutusvalta myös. Kyllähän niiden kannattaa markkinoidakin, että luonnollisuus ei ole kaunista tai siistiä, koska siitä kilisee heille isot rahat joka vuosi, että naiset uskovat tuon potaskan.
Ihmisellä on ihokarvat. Se on normaalia ja luonnollista, eikä mitään epäsiistiä.
No en kehtaisi! Ja kyllä huomaan sekä miesten että naisten säärikarvat.
Miksi sääret pitäisi ajella?