Kehtaisitteko käydä kaupassa pitkinä rehottavien säärikarvojen kanssa?
Itsellä on aika komea kasvusto säärissä tällä hetkellä ja vähän hävetti ehkä kun valaistua oli niin hyvä ja piti seistä jonossa.
Kommentit (52)
Ei kukaan kyttää toisten ihmisten säärikarvoja, varsinkaan jossain kaupassa.
No vähän riippuu, että miten pitkiä ja minkälainen tuuhea turkki, oikein mustaa 2cm, niin ehkä vähän häiritsisi.
Aikuisilla kasvaa karvaa. Mikään pakko ei ole sheivata. Kehtaan.
En kehtaisi. Ajan aina jalat kesäisin kun käytän hameita. Housut jalkaan jos laiskottaa.
Kehtaan. Miksen kehtaisi?
Marko 52 v
Vierailija kirjoitti:
En kehtaisi. Ajan aina jalat kesäisin kun käytän hameita. Housut jalkaan jos laiskottaa.
Käytän shortseja.
Marko 52 v
Kyllä. Jos häiritsisi, laittaisin pitkälahkeiset housut. No problem.
Kehtaan, ja kehtaan muutenkin liikkua ihmisten ilmoilla ihan oman näköisenä.
Ei ole koskaan tarvinnut sheivata. Polvessa kasvaa yksi karva, jos tarkasti katsoo.
Kehtaisin. Käypä Etelä-Euroopassa niin huomaat että suomalaisilla ei ole karvoja ollenkaan. Siellä naiset ajelee myö reidet, kädet ja viikset.
Laitan pitkät housut jalkaan jos en jaksa ajella. Hameen kanssa jalat aina siistittyinä. En halua näyttää homsuiselta ja epäsiistiltä.
Vierailija kirjoitti:
Kehtaisin. Käypä Etelä-Euroopassa niin huomaat että suomalaisilla ei ole karvoja ollenkaan. Siellä naiset ajelee myö reidet, kädet ja viikset.
Itse olen ihan supisuomalainen mutta myös aina ajellut reidet, ovat ihan yhtä karvaiset kuin sääretkin ja karva on tummaa. Alavatsalla myös jonkin verran karvoitusta. Onnekkaita olette te joilla kasvaa karvaa vain "hyväksyttävissä" paikoissa.
Kehtaan ja vielä sillä lailla että sandaalien kanssa sukat.Joskus eriparia.
Viimeksi tänään enkä edes tajunnut että siinä olisi jotain kehtaamista. Ja ei ollut jalassa edes pitkiä housuja vaan polvimittainen hame.
Kehtaisin ennemmin kuin lihavana.
Laittaisin housut. Kyllä minä aina ennen kesää vanhaan.
Miten ne voi rehottaa pitkinä? Itselläni ei kasvakaan pitkiksi kuin vain hentoa pientä kun olen käynyt sokeroinnissa.
Miksi en kehtaisi? Kun en itse kyttää toisten karvoja, en sitten piittaa niistä, jotka vahtii niitä minulla.