Mihin aikaan nouset huomenna sängystä?
Minä yritän nousta 06.15, mutta pahalta näyttää. Roikun täällä yhä.
Kommentit (37)
11.30 olen heräillyt viime kuukaudet.
Herään yleensä aikaisin about 3-5 aikoihin, käyn kusella ja jatkan pötköttelyä telkkaria katsellen. Nousen kun huvittaa tai kusettaa uudelleen.;)
Nousen puoli seiska. Lähden sitten kalaverkkoja nostamaan.
Mikä näyttää pahalta?
Anteeksi, mutta vähän hörähdin. Itse heräilen siinä 3-4 aikaan eli unta tulee keskimäärin 4 tuntia yössä.
Tänään nousin puoli neljältä ja kierrokset vaan nousee.
Seitsemältä. Pitää viedä lapsi päiväkotiin. Jos saisin valita, nousisin puoliltapäivin.
Kai sitä pitäisi herätä tänne duuniin klo 7.
Vierailija kirjoitti:
Ennen aamukahdeksaa, huomenna on mentävä terveyskeskukseen kun tämä flunssa ei hellitä ollenkaan, tuntuu siltä että keuhkot lentää kohta pihalle kun yskin. Viikon verran olen jo sairastellut, prkl.
Viikon yskän jälkeen? Onko kuumetta? Poltatko?
Toivon herääväni niin aikaisin, että ehdin tehdä tunnin lenkin aamuviileällä.
Olen vapaapäivänä. Niiiiiin mielelläni makoilisin sängyssä pitkään mut luultavasti nousen 7 aikoihin laittamaan lapset kouluun
En laita herätystä, joten veikkaisin seitsemän ja yhdentoista välillä joskus.
Kahden viikon tehokas kesäloma, kun viimeinen koulupäivä oli viime viikolla ja kesätyöt alkaa 3.6. :)
Vierailija kirjoitti:
Eikö ihmiset nouse päivän aikana monestakin paikasta; kuten tuolista, sängystä, joskus kyykystä ja mistä vaan.
Minä nousen haudasta
Jos edellispäivien rytmi jatkuu niin joskus klo 14/15.
Thaimaa ja 3 kanssa. Menee järjettömän yritysvähennyse piikkiin ja on 40 mökkiä rinteillä. Oli kato tai ei niin rahaa tulee ja kaikki menot vähennyksiin. On just oikea äärioikeisto vallassa eli kiitos ORPO ja PURRA kusetitte kunnolla "sensuuri".
8:00-8:30 välillä. Yhdeksäksi töihin.
Ap, nousen aamulla klo 6.00.
Mies on noussut aiemmin, hän menee töihin aamulla klo kuudeksi, hän tekee duunia kolmivuorotyössä.
Itse menen töihin klo 7.30 . Ennen
töihin lähtlöä käyn: suhkussa laitan aamupalan otselke sekä 4 vuotiaalle pojalle, joka nauttii vain pari haukkausta paahtoleipää ja kolme lusikalliista sokerotonta jogorttia pojan aamiaisen jämät hotkaisen itse suuhuni järjestelen keittiön illan ja aamun jäljiltä.
Pakkasn työlaukkuni, sekä lapsen päiväkotilaukun.
Klo 7 lähdemme päiväkotiin, joka kaikeksi onnelsi sijaitsee lähellä.
Klo 07.34 leimaam itseni sisään työpaikallini, Täss yks esimerkki heräämisestä ja työpäivän aloituksesta.
Varmaan siinä puolen päivän aikoihin. Työt alkaa klo 21.