Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi ihmiset kiinnittävät huomiota minuun liikaa?

Vierailija
23.05.2024 |

En ole mitenkään erityisen näköinen nuori mies, en lihava enkä laiha. En pukeudu oudosti tai huomiota herättävästi. Käytän jopa nyt aurinkolaseja jotta ihmiset eivät katsoisi silmiin tehdäkseen minusta sekunnin mielipidettä ja tuomitakseen minut. Olen kyllästynyt tähän. Minne ikinä menen, aina on vaara ilkeyteen tai pilkkaan tai halveksuntaan. Ehkä ei pitäisi mennä minnekään, mutta ei se maailma niin toimi. Haluaisin yksinkertaisesti olla rauhassa ja vältellä ihmisiä koska olen introvertti.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
23.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En osaa sanoa mutta älä tuolla ulkona "hiihtävistä" muumeista välitä. Nekin taitaa olla eksyksissä tai jotai..

Vierailija
2/5 |
23.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nussitaan ap.

Keke 56

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
23.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lakkaa tuijottamasta omaan napaasi. 99 % ihmisistä ei kiinnitä huomiotaan sinuun.

Vierailija
4/5 |
23.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aina on tosiaan vaara sille, mutta lakkaa ajattelemasta niin. Selkä suoraan ja katso suoraan silmiin. Kuka ikinä tuleekaan vastaan. Minä olen tämän kanssa elänyt ikäni, ja tuskin olet enempää intro kuin minä; koska kuulun ääripäähän. Se hiljentää ison osan. Hölöhölö-länkyttämiseltä. Suora katse. Älä välitä ekstrojen viisastelusta. Sinulla on omat vahvuutesi. Jopa aivosi on aktiivisemmat. Ja se on tieteellisesti tutkittu. Pysy sellaisena kuin olet :)

T. N50+

Vierailija
5/5 |
24.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

XD

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kolme kuusi