Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vaimo juo joka ilta viiniä. Sanoo ettei juo humalahakuisesti

Vierailija
23.05.2024 |

mutta onhan se huolestuttavaa kun joka ilta on se pullo avattava. 

Kommentit (65)

Vierailija
41/65 |
24.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuinka monta annosta? Lasi viiniä on ok.

Ai, joka ilta?

Ei ole ok.

Lasiviiniä voi olla annos 12 cl tai sitten hyvin iso lasi 2,5 dl, jolloin kaksi lasia onkin jo 2/3 pullollista.

Vierailija
42/65 |
24.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ootko sä aseksuaalinen miesoletettu?

Suuteletko?

Rakasteletko? Kuinkas pitkään.

Ootko määräilevä?

Ootko tylsä?

Ootko mykkä?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/65 |
24.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei sitä jaksanut 😁

Vierailija
44/65 |
24.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juon lähes joka ilta, pikaisesti muutamat, et humahtaa päähän. En kestä hoitotyötä. Vaikka työn jaksaa, on ilkeät työkaverit. 

Vierailija
45/65 |
24.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Yksi pullo illassa on ihan normitahti. 

t. Opettaja, joka just lopetti punkkupullon ja aamulla opettaan

Krapulassa opettamaan. Niin sitä pitää.

Ei kun opettaan.

Ei taida olla ihan opettaja kyseessä.

Onko roihikasta. on se.

Vierailija
46/65 |
24.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Noin se alkoi minullakin. En halua pelotella mutta tuo on jo aika vakavaa- iltapullon lisäksi minulla oli myös piilopulloja, ja kun aikaa kului, aloin ottamaan päivisinkin aina vapaalla. Ja kun aamulla oli niin huono olo, otin aamuviinit- lopulta jopa ennen töitä, ja sitten salapullon mukaan toimistolle. Eikä kukaan huomannut tai epäillyt mitään, olen hyvinpukeutunut, sievä ja nätisti meikattu nainen johtotehtävässä. Kunnes sitten eräänä iltana kaaduin ja löin pääni niin että jouduin sairaalaan jossa vieroitusoireet olivat niin kaameat että olin viikon katkolla. Sillä aikaa mies löysi piilopullot. 

Syy juomiseen ei ollut pelkästään alkoholismin tuoma addiktio ja itsekkyys, mutta myös onneton avioliitto. Alkoholiin on helppo turvautua kun jotenkin asiat tuntuu paremmalta, vaikka vain hetkeksi. 

Hankin nyt avioeroa, ja kamppailun vieläkin alkoholismin kanssa vaikka juonikin vain 2-3 kertaa viikossa ja silloinkin en

Jos et jotain apua hae niin viimeistään seuraavan pahan kriisin koittaessa sulla lähtee taas kunnolla lapasesta ja tiedät sen itsekin. T. Ex-juoppo

Vierailija
47/65 |
24.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tänäänkin meni punkkupullo. Huomiseksi ostin vaihteeksi valkkaria.

Vierailija
48/65 |
24.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun italialaiset, espanjalaiset, ranskalaiset ja kreikkalaiset tutut juo 1-4 lasia viiniä illassa, ja kaikki on terveitä kuin pukit ja niiden suvut eläneet pitkään terveinä. Ei syöpiä, ei verisuonitauteja, ei psyykkisiä sairauksia.

Nauttivat hyvästä ruuasta ja juomasta. Tosin nuo on heidän maissaan halvempia.

Oletko huomannut, että monet laimentavat viiniä vedellä? Ja tiedätkö, että silti noissa maissa maksakirroosi on huomattavasti yleisempää kuin Suomessa?

Vierailija
49/65 |
24.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun italialaiset, espanjalaiset, ranskalaiset ja kreikkalaiset tutut juo 1-4 lasia viiniä illassa, ja kaikki on terveitä kuin pukit ja niiden suvut eläneet pitkään terveinä. Ei syöpiä, ei verisuonitauteja, ei psyykkisiä sairauksia.

Tää on ihan totaalista paskapuhetta. Ei ne juo noin paljoa todellakaan. 

Vierailija
50/65 |
24.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tää on ihan totaalista paskapuhetta. Ei ne juo noin paljoa todellakaan. 

Niillä on paremmat geenit, isompi geenipooli niin ei oo näitä suomalaisten kansantauteja. Mutta ei ne juo niin kuin suomalaiset. Ei todellakaan joka tilanteessa drinkit kädessä niin kuin Suomessa. Ja syövät ei-prosessoitua ruokaa. Eikä voileipiä  ja karkkia...

Vierailija
51/65 |
24.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuleeko kiimaiseksi juotuaan?

Vierailija
52/65 |
24.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Noin se alkoi minullakin. En halua pelotella mutta tuo on jo aika vakavaa- iltapullon lisäksi minulla oli myös piilopulloja, ja kun aikaa kului, aloin ottamaan päivisinkin aina vapaalla. Ja kun aamulla oli niin huono olo, otin aamuviinit- lopulta jopa ennen töitä, ja sitten salapullon mukaan toimistolle. Eikä kukaan huomannut tai epäillyt mitään, olen hyvinpukeutunut, sievä ja nätisti meikattu nainen johtotehtävässä. Kunnes sitten eräänä iltana kaaduin ja löin pääni niin että jouduin sairaalaan jossa vieroitusoireet olivat niin kaameat että olin viikon katkolla. Sillä aikaa mies löysi piilopullot. 

Syy juomiseen ei ollut pelkästään alkoholismin tuoma addiktio ja itsekkyys, mutta myös onneton avioliitto. Alkoholiin on helppo turvautua kun jotenkin asiat tuntuu paremmalta, vaikka vain hetkeksi. 

Hankin nyt avioeroa, ja kamppailun vieläkin alkoholismin kanssa vaikka juonikin vain 2-3 kertaa viikossa ja silloinkin en

Kannattaa oikeasti lopettaa kokonaan. Mene terapiaan tai vertaistuelliseen päihdehoitoon - tai molempiin. Ero ei auta parantamaan oloasi jos jatkat juomista, riippuvuus vie syvemmälle kuoppaan. Puhun kokemuksesta, olin samanlainen, onneton liitossa ja itseäni alkolla lääkitsevä ylempi toimihenkilö. Ensin hankin apua juomiseen, sen jälkeen selkein silmin näin ettei parisuhteen ongelmat johtuneet juomisesta ja erosin. Kävin vertaistuessa ja terapiassa, pääsin jaloilleni ja elän nyt onnellista ja tasapainoista elämää. Ei ole tullut vastaan tilannetta, jossa olisin halunnut aukaista viinipulloa - pikemminkin olen tajunnut, että se aukaiseminen moninkertaistaisi saman tien kaikki ongelmat.

Vierailija
53/65 |
24.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naisilla riskikäytön raja viikossa on 12-16 annosta.

Tunge ne rikirajat perseeseen

Ihan muuta sinne tungetaan, kun näitä ns lasillinen viiniä ruuan kanssa, lipittäjiä hoidetaan ja yritetään pitää hengissä. Uskovatkohan he, että kropassa ei näy se todellinen määrä. 

Vierailija
54/65 |
24.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oletko huomannut, että monet laimentavat viiniä vedellä? Ja tiedätkö, että silti noissa maissa maksakirroosi on huomattavasti yleisempää kuin Suomessa?

Ja silti suomalaisia syyllistetään juomisesta ja kohkataan miten täällä muka juodaan paljon.

Vierailija
55/65 |
24.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ootko AP niin rasittava että sun vaimo ei kestä sua selvin päin?

Vierailija
56/65 |
24.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eroko? Eikö hengitys haise? Krapulaa ei ilmeisesti ole? Koko pullo vai? Entä onko muuta vaihtoehtoa luonnon lääkkeeksi, joku yrtti joskus? Onko työ liian rankkaa, että pitää siksi nollata, mistä tasapainoa.

Vierailija
57/65 |
24.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Silti eivät ole pitkäikäisempiä edes Euroopassa 

Vierailija
58/65 |
24.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Krapulassa opettamaan. Niin sitä pitää.

Ei kun opettaan.

Ei taida olla ihan opettaja kyseessä.

Jos se on liikunnanopettaja? Ne eivät välttämättä osaa lukea ja kirjoittaa, kun ei tarvitse.

Minun koulussa oli alkoholistit musiikin opettajia, kiva oli käydä keskustassa kun opettaja ryyppää puistossa juoppojen kanssa ja soittaa kitaraa. 

Vierailija
59/65 |
24.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Euroopassa pidetään maksanhoitokuukausia tai -viikkoja syömällä maarianohdakkeen siemeniä.

Vierailija
60/65 |
25.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuinka monta annosta? Lasi viiniä on ok.

Ai, joka ilta? Ei ole ok.

Onpas! Viinipullossa on 7 dl. Viikon päiviksi jaettuna se on yksi desilitra illassa. Taatusti OK. Se suomalaisten harrastama humalahakuinen ryyppääminen viikonloppuisin on karmeaa.

Jos Ap tarkoittaa vaimon korkkaavan viinipullon joka ilta, se ei ole OK! 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan seitsemän viisi