Vaimo juo joka ilta viiniä. Sanoo ettei juo humalahakuisesti
mutta onhan se huolestuttavaa kun joka ilta on se pullo avattava.
Kommentit (65)
Viinivastustajat on nimen omaan niitä joilla on alkoholiongelma, ja yrittävät kieltää sen muiltakin.
Vierailija kirjoitti:
Mun italialaiset, espanjalaiset, ranskalaiset ja kreikkalaiset tutut juo 1-4 lasia viiniä illassa, ja kaikki on terveitä kuin pukit ja niiden suvut eläneet pitkään terveinä. Ei syöpiä, ei verisuonitauteja, ei psyykkisiä sairauksia.
Nauttivat hyvästä ruuasta ja juomasta. Tosin nuo on heidän maissaan halvempia.
Et sinä tunne muuta kuin Hervantalaisia juoppoja ja narkkareita.
Vierailija kirjoitti:
Hyvä että juo viiniä, aattele jos se vetäis kossupullon illassa?!
Parempi kossu olisi kuin viini. Viini on umpihomojen juoma.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mun italialaiset, espanjalaiset, ranskalaiset ja kreikkalaiset tutut juo 1-4 lasia viiniä illassa, ja kaikki on terveitä kuin pukit ja niiden suvut eläneet pitkään terveinä. Ei syöpiä, ei verisuonitauteja, ei psyykkisiä sairauksia.
Missä Hervanta?
Olen ollut EU-hommissa edellä mainituissa maissa, siksi kokemusta ja paljon paikallisia tuttuja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Missä Hervanta?
Olen ollut EU-hommissa edellä mainituissa maissa, siksi kokemusta ja paljon paikallisia tuttuja.
Olet siis niin sekaisin ettet enää tiedä missä asut.
Vierailija kirjoitti:
Viinivastustajat on nimen omaan niitä joilla on alkoholiongelma, ja yrittävät kieltää sen muiltakin.
Taitaa mennä toisin päin. Moni viinin luoja perutelee alkoholismiaan viinilla ja ruolla sekä ulkomailla. Valkokaulusjuoppoutta.
Vierailija kirjoitti:
Yksi pullo illassa on ihan normitahti.
t. Opettaja, joka just lopetti punkkupullon ja aamulla opettaan
Nyt särkee päätä. Burana naamaan ja opetus alkaa klo 830. Mutta onneksi on perjantai.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
t. Opettaja, joka just lopetti punkkupullon ja aamulla opettaanKrapulassa opettamaan. Niin sitä pitää.
Ei kun opettaan.
Ei taida olla ihan opettaja kyseessä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
t. Opettaja, joka just lopetti punkkupullon ja aamulla opettaanKrapulassa opettamaan. Niin sitä pitää.
Ei kun opettaan.
Jos se on liikunnanopettaja? Ne eivät välttämättä osaa lukea ja kirjoittaa, kun ei tarvitse.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
t. Opettaja, joka just lopetti punkkupullon ja aamulla opettaanPaistoin valkosipulin kynsiä pihvin+salaatin kanssa. Samalla meni pullollinen, niinku melkein joka ilta.
Haiset varmaan miellyttävästi luokassa. Vanhan viinin ja valkosipulin yhdistelmä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei kun opettaan.
Jos on kirjottanut kännykkä, niin helposti tulee virheitä ja yksi kirjain vaan liikaa? Tai sitten on jotain mansemurretta toi opettaan.
Vierailija kirjoitti:
No et sinä ainakaan äikkää opeta. ;)
Vierailija kirjoitti:
Lasillinen pari vaikka joka ilta on ihan ok. Pullollinen tai pari joka ilta alkaa olla alkoholismia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Missä Hervanta?
Olet siis niin sekaisin ettet enää tiedä missä asut.
Meillä täällä Hervannassa on paljon näitä EU-hommissa olleita.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei kun opettaan.
Jos on kirjottanut kännykkä, niin helposti tulee virheitä ja yksi kirjain vaan liikaa? Tai sitten on jotain mansemurretta toi opettaan.
Manseahan se. Se on täältä Hervannasta.
Alkoholista ei ole mitään hyötyä, sitä juodaan vain pienen nousun ja pöhnän ja valheellisen rentouden tunteen takia.
Miettikää, jos avaus olisi toisin päin. Mies juo siksarin kaljaa illassa. Harva hyväksyisi.
Oliko nittä hyviä hanaviinejä suositella seksikkäälle pikku blondille. Jotain halpaa ja paljon prosentteja.
Noin se alkoi minullakin. En halua pelotella mutta tuo on jo aika vakavaa- iltapullon lisäksi minulla oli myös piilopulloja, ja kun aikaa kului, aloin ottamaan päivisinkin aina vapaalla. Ja kun aamulla oli niin huono olo, otin aamuviinit- lopulta jopa ennen töitä, ja sitten salapullon mukaan toimistolle. Eikä kukaan huomannut tai epäillyt mitään, olen hyvinpukeutunut, sievä ja nätisti meikattu nainen johtotehtävässä. Kunnes sitten eräänä iltana kaaduin ja löin pääni niin että jouduin sairaalaan jossa vieroitusoireet olivat niin kaameat että olin viikon katkolla. Sillä aikaa mies löysi piilopullot.
Syy juomiseen ei ollut pelkästään alkoholismin tuoma addiktio ja itsekkyys, mutta myös onneton avioliitto. Alkoholiin on helppo turvautua kun jotenkin asiat tuntuu paremmalta, vaikka vain hetkeksi.
Hankin nyt avioeroa, ja kamppailun vieläkin alkoholismin kanssa vaikka juonikin vain 2-3 kertaa viikossa ja silloinkin en ikinä humalaan saakka. On niin vaikea lopettaa kokonaan; tuomitkaa minut ihan rauhassa, sen ansaitsenkin, jos et ole elänyt tämän hirveän addiktion kanssa niin et sitä voi ymmärtääkkään.
AP, puhu vaimollesi. Kysy onko hän onnellinen. Avioliiton saa helpommin kuntoon kuin aivot jotka addiktio on vääristänyt. Tsemppiä sinulle, ja vaimollesi. N46
17 alkoholiannosta vuorokaudessa on suositeltu määrä.