Salasuhde varattuun mieheen aiheuttaa mulle välillä ahdistusta, mutta en pysty lopettamaan suhdetta
Juttu alkoi pelkkänä seksinä myös mulle, mutta aika nopeasti ihastuin mieheen. Olisi pitänyt heti tuolloin tajuta lopettaa suhde. Nyt kun suhde on kestänyt jo vuoden, niin on koko ajan vaikeampaa lopettaa suhde.
Mulla on erittäin vahvat tunteet miestä kohtaan, mutta tiedän, että mies haluaa musta vain seksiä. Ei ole aikeissa erota vaimostaan. Mulle tämä suhde tuo ahdistusta kun en voi saada miestä omakseni. En saa vastakaikua tunteilleni ja olo on henkisesti huono. Tänään laitoin viestin miehelle, että mulle sopisi tänään, mutta mies vastasi ettei hänelle sovi. Tuli välittömästi paha ja ahdistunut olo. Itse kaipaan miestä, mutta mä en ole miehelle mitään. Tai no himon kohde, tyydytys, jännittävä salaisuus ja nuorempi nainen olen hänelle. Mies varmasti hakee vain jännitystä ja vaihtelua.
Mistä mä saan voimia lopettaa tämän suhteen?! En haluaisi jäädä ilman miehen kosketusta. Enkä halua jäädä ilman seksiä, mutta en osaa edes kuvitella harrastavani seksiä kenenkään muun kanssa.
Ei, en ole se aiemmin täällä riehunut särkynyt sydän. Luin kahta hänen ketjuaan ja ensimmäisen ketjun aikoihin olin ajatellut tehdä oman aloitukseni tänne, mutta jätin sitten laittamatta tuon tyypin vuoksi. Nyt ajattelin, että mun pitää saada purkaa tätä ahdistusta johonkin. En voi koko ajan purkaa mieltäni ystävälleni joka ei ymmärrä miksi en vain lopeta suhdetta ja miksi aina lankean miehen pauloihin.
En vain osaa sammuttaa tunteitani. Ja ennen kuin alatte syyttämään, että rikon miehen perheen niin ei hänellä ole lapsia nykyisen vaimonsa kanssa ja miehen lapset ovat jo aikuisia. Mies ihan itse rikkoo parisuhteensa. Jos mua ei olisi, niin varmasti olisi joku muu. Sekin mua tässä ahdistaa, että jos lopetan suhteen, niin joku muu löytää ehkä tiensä miehen petikumppaniksi. Yritän olla ajattelematta miestä vaimonsa kanssa koska sekin vain ahdistaa ja saa mielen mustaksi. Koitan sulkea tuon seikan pois mielestäni.
Kommentit (1232)
Esittele salasuhde nykyiselle miehelle, niin pääset toisesta eroon.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tutulle kävi vastaavassa hommassa sillee et vaimo teki itsemurhan kun kuvio selvisi hänellekin. siinä vaiheessa vasta alkoi ukkoa kaduttaa mutta eihän siinä sit enää mitää voinu.
Voi jumankauta, jos haistaisin miehestäni sen, että minun menettämiseni saisi hänet itsetuhoiseksi, niin aloittaisin vieroitushoidon hänelle jo tänään.
Minä En tahdo olla kenellekään elämän tarkoitus! Hyi miten kuristavaa ajatuksenakin, enkä yhtään ihmettele miksi ko mies etsi ulospääsyä. Syyllisyys jää elämään, mutta veikkaanpa, että mies on jatkanut elämäänsä, tuskin edes tuon sivusuhteensa kanssa. Free at last!
siihe liittyi aika paljon muutakin kaltoin kohtelua valehtelua salailua oli jatkunu niin kauan ettei kai kestänyt enää sitä häpeetä sen kaiken muun lisäksi vaikkei se vaimon syy ollutkaa mikään vaan mies teki kamalia juttuja vuosia. se olis halunnut erota muttei se mies suostunu
Tämä on tietysti kulunut vastaus, mutta sinun pitäisi mennä psykoterapiaan, jotta oppisit ymmärtämään itseäsi ja omia reaktioitasi.
Sekä miehelläsi (hänen historiansa ja nykytilanteen valossa) että sinulla on oidipaalisuuteen liittyviä kolmioproblematiikkaa: toinen nainen on dyadin ulkopuolelle jäävä kokija, kun taas mies kokee vallan tunnetta luomalla uudelleen suhteen, jossa hän jättää ulkopuolelle tietämättömän vaimonsa. Sinun osaltasi kyse on myös kilpailusta vaimoon nähden, jossa jäät häviölle.
Kyse on piilotajuisista ja varhaisista asioista, joita ei oikeastaan voi tutkia ilman psykoterapiaa. Monet ihmiset kamppailevat kolmioproblematiikan kanssa koko elämänsä, sillä ilman käsittelyä näistä kuvioista tulee addiktiivisia, ne ovat kuin huumeita kokijalleen.
Vierailija kirjoitti:
Esittele salasuhde nykyiselle miehelle, niin pääset toisesta eroon.
Mitä ihmettä sä oikein selität?
Ap
Suuri osa miehistä pettää, jos on mahdollisuus. Tilaisuus tekee varkaan.
Kyse on miehelle vain huomiosta ja panemisesta.
Vieläkö Halla-aholla on sama salarakas vai onko vaihtanut?
Ja miksi mies tarvitsee tälläistä ylenmäärin.. selvittyy hänen historiallaan, kokemuksillaan, persoonallaan, aivorakenteellaan, varhaisilla kiintymisen kokemuksilla jne.
Samat asiat selittävät salarakkaan ryhtymisen salasuhteeseen ja taipumisen miehen huomion vuoksi kaikkeen.
tee palvelus ja kerro vaimolle
Ei kaikki salasuhteet perustu seksiin
Eihän tässä ap:lla ole muuta vaihtoehtoa kuin mennä miehen ja vaimonsa kotiin ja selittää tilanne vaimolle. Ja näin ap saa himoitsemansa miehen ja onneton tarina saa onnellisen lopun<3 Eiku..
Vierailija kirjoitti:
En kerro.
Ap
Tiedän tapauksen, jossa vaimo kieltäytyy uskomasta miehen suhdetta, koska eron koittaessa hän menettäisi avioliiton mukana tuoman taloudellisen asemansa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En kerro.
Ap
Kolmiosuhde rikkoontuu, jos vaimo saa tietää. Silloin suhde loppuu tai sitten rakastajatar saa miehen itselleen - ehkä. Sama kuvio kuitenkin toistuu, kumpikin menettää kiinnostuksensa, kun salaisuus katoaa ja kolmio purkautuu.
Vierailija kirjoitti:
Tiedän tapauksen, jossa vaimo kieltäytyy uskomasta miehen suhdetta, koska eron koittaessa hän menettäisi avioliiton mukana tuoman taloudellisen asemansa
Minä tiedän monta tapausta, jossa mies lensi kuin leppäkeihäs pihalle, kun salasuhde paljastui.
Sekin vaihtoehto on olemassa, että vaimo hyväksyy miehen suhteen toiseen naiseen taludellisista syistä. Silloin ei ole kyse kuitentaan salailusta ja pettämisestä. Sailailu loukkaa.
Mistä sinä ap tiedät, ettei miehellä ole muita panokumppaneita kuin vaimo ja sinä?
Kaivele esiin vihaa sitä miestä kohtaan ja pakota itsesi riuhtaisemaan irti. Et ole mikään tahdoton seksinukke, vaan kokonainen ihminen. Pahoittelen suoraa puhetta, mutta ajattele nyt ihan rehellisesti, ruusunpunaiset lasit pois.
Mieti, miten hän kehtaa käyttää sinua vain omien tarpeidensa tyydyttämiseen? Ei hän sinusta välitä. Hän haluaa että sinä olet häntä varten, odottelet, pysyttelet piilossa, miellytät ja annat sitä pillua. Hän viihtyy kotona rakastavan vaimonsa hellässä huomassa samalla kun sinä voivottelet ja nyyhkit hänen peräänsä. Hänellä on kaikki, ihana vaimo, koti ja jännää ekstraseksiä silloin kun huvittaa.
Sinä taas jumitat epämäärisessä välitilassa, jossa et voi elää omaa elämääsi, vaan elät hänen oikkujansa ja halujansa varten. Ei hän siellä kotona sinua mieti. Olet täysin korvattavissa. Kun olet jättänyt hänet, hän etsii uuden, joka on todennäköisesti vielä nuorempi kuin sinä, koska nuoresta ihmisestä on helpompi manipuloida itselleen sopiva viihdyttäjä.
Ihmisen, joka ylläpitää jatkuvaa salasuhdetta on oltava erittäin itsekäs ja loistava valehtelija. Älä luota mihinkään, mitä hän sanoo sinulle. Mieti, miten hän kykenee valehtelemaan vaimolleen? Sinulle valehtelu on vielä tuhat kertaa helpompaa.
Varattu mies on helpompi saada. Ne tuntuu olevan epätoivoisempia vs vapaat, jotka voi avoimesti valita ja olla valitsematta seuralaisensa.
Siksi jotkut joutuu tyytymään varattuun, joka taas itse on tyypillisesti ihmisenä kehittymätön, kriiseilee vaikean elämäntilanteensa (lapsiperhearki, läheisen kuolema, työpaikan vaihtuminen, jokin menetys jne.) kanssa tai on seksiriippuvainen.