Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Salasuhde varattuun mieheen aiheuttaa mulle välillä ahdistusta, mutta en pysty lopettamaan suhdetta

Vierailija
23.05.2024 |

Juttu alkoi pelkkänä seksinä myös mulle, mutta aika nopeasti ihastuin mieheen. Olisi pitänyt heti tuolloin tajuta lopettaa suhde. Nyt kun suhde on kestänyt jo vuoden, niin on koko ajan vaikeampaa lopettaa suhde. 

Mulla on erittäin vahvat tunteet miestä kohtaan, mutta tiedän, että mies haluaa musta vain seksiä. Ei ole aikeissa erota vaimostaan. Mulle tämä suhde tuo ahdistusta kun en voi saada miestä omakseni. En saa vastakaikua tunteilleni ja olo on henkisesti huono. Tänään laitoin viestin miehelle, että mulle sopisi tänään, mutta mies vastasi ettei hänelle sovi. Tuli välittömästi paha ja ahdistunut olo. Itse kaipaan miestä, mutta mä en ole miehelle mitään. Tai no himon kohde, tyydytys, jännittävä salaisuus ja nuorempi nainen olen hänelle. Mies varmasti hakee vain jännitystä ja vaihtelua.

Mistä mä saan voimia lopettaa tämän suhteen?! En haluaisi jäädä ilman miehen kosketusta. Enkä halua jäädä ilman seksiä, mutta en osaa edes kuvitella harrastavani seksiä kenenkään muun kanssa.

Ei, en ole se aiemmin täällä riehunut särkynyt sydän. Luin kahta hänen ketjuaan ja ensimmäisen ketjun aikoihin olin ajatellut tehdä oman aloitukseni tänne, mutta jätin sitten laittamatta tuon tyypin vuoksi. Nyt ajattelin, että mun pitää saada purkaa tätä ahdistusta johonkin. En voi koko ajan purkaa mieltäni ystävälleni joka ei ymmärrä miksi en vain lopeta suhdetta ja miksi aina lankean miehen pauloihin. 

En vain osaa sammuttaa tunteitani. Ja ennen kuin alatte syyttämään, että rikon miehen perheen niin ei hänellä ole lapsia nykyisen vaimonsa kanssa ja miehen lapset ovat jo aikuisia. Mies ihan itse rikkoo parisuhteensa. Jos mua ei olisi, niin varmasti olisi joku muu. Sekin mua tässä ahdistaa, että jos lopetan suhteen, niin joku muu löytää ehkä tiensä miehen petikumppaniksi. Yritän olla ajattelematta miestä vaimonsa kanssa koska sekin vain ahdistaa ja saa mielen mustaksi. Koitan sulkea tuon seikan pois mielestäni.

Kommentit (1232)

Vierailija
101/1232 |
24.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten seksisuhteenne alkoi? Minkä ikäinen mies on?

Vierailija
102/1232 |
24.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Saa pettää, ei oo keltään pois.

Toivottavasti pätee myös, kun omalle kohdalle sattuu ja tulet petetyksi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/1232 |
24.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Et mitään näillä tiedoilla. 

Ap

Vierailija
104/1232 |
24.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

a) Kävit jossain itse kiinni kuin sika limppuun, eli suoraan tyrkylle.

b) Mies noukki sinut, kännisen, jostain baarista panopuukseen ja nyt jatkaa helpon saaliinsa hyväksikäyttöä.

c) Netistä löytyi, kertoi olevansa uskollinen sinkkumies.

Joku likainen tarina kuitenkin.

Vierailija
105/1232 |
24.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin, ap:n pitää vaan päättää ja toimia sen mukaan. Suo siellä, vetelä täällä. 

Jokainen on vastuussa omista tunteistaan, eikä mies ole vastuussa ap:n tunteista. Vaikuttaa hänen puoleltaan ainakin ihan reilulta peliltä ap:n suhteen. Kyllä miehiä maailmassa riittää, eli nyt vaan Tinderiä kehiin, niin saa uutta virtaa. 

Vierailija
106/1232 |
24.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tutulle kävi vastaavassa hommassa sillee et vaimo teki itsemurhan kun kuvio selvisi hänellekin. siinä vaiheessa vasta alkoi ukkoa kaduttaa mutta eihän siinä sit enää mitää voinu.

Vierailija
107/1232 |
24.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tutulle kävi vastaavassa hommassa sillee et vaimo teki itsemurhan kun kuvio selvisi hänellekin. siinä vaiheessa vasta alkoi ukkoa kaduttaa mutta eihän siinä sit enää mitää voinu.

Mutta kun minäminäminä ja mun loputtomat, elimenhajuiset tarpeeni ja haluni!

Vierailija
108/1232 |
24.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

b) Mies noukki sinut, kännisen, jostain baarista panopuukseen ja nyt jatkaa helpon saaliinsa hyväksikäyttöä.

Vikaan meni jokainen sun arvaus. Kerroin jo aiemmin, että olemme miehen kanssa tienneet toisemme jo kauan.

Ap

Vierailija
109/1232 |
24.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No terve itsetunto olisi hyvä alku. Siitä on sitten hyvä ponnistaa eteenpäin.

Vierailija
110/1232 |
24.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

sä ap et voi puolustella tekojasi mitenkään, et kunnioita toisten ihmisten suhteita. etsi itsellesi vapaa mies tai sit ole ilman!

Vierailija
111/1232 |
24.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, et kai tosissasi lähtisi tuon miehen kanssa parisuhteeseen? Yhdessä asumaan, naimisiin? Etkö ymmärrä, että hän pettää vaimoaan ja mikä tuolloin sitten olisit hänelle? No, se vaimo ....

Vierailija
112/1232 |
24.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla oli vähän vastaava tilanne, mutta ei oltu tapailtu kuin muutama kuukausi. Tiesin olevani tyhmä ja tekeväni väärin, mutta mutta. Entinen työkaveri kyseessä.

Koko juttu loppui kuin seinään, kun mies käveli minua vastaan Prismassa (uskokaa tai älkää) vaimonsa kanssa. Mies näki minut ja tunnisti, huomasin sen kyllä, ja käveli tyynesti metrin päästä ohi ostoskärryjä työntäen edes silmiään minua kohti liikuttamatta. Vaimo siinä samalla selitti hänelle jotain.

Tulin kerralla järkiini enkä enää ikinä vastannut miehen yhteydenottoihin.

Vierailija
113/1232 |
24.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikävän ymmärrän, mutta omistamisen halua sinun tilanteessasi en. Tai yleensäkään.

Vaikka eläisitte yhdessä yhteistä elämää, et silti voi hallita kuinka usein saat hänet lähellesi, huomiota tai seksiä. Nythän kysymys on vain siitä paljonko on sinulle riittävästi, jotta haluat suhdetta jatkaa. Ei siitä mitä miehen pitäisi sinun vuoksi tehdä.

Katse pois sen miehen tekemisistä tai motiiveista ja kohti omia tarpeita ja toiveita. Päätös on sitten helppo kun mietit tilannetta puhtaasti omien tarpeidesi kautta. Sinä pystyt elämään ilman hänen läheisyyttään, kuten pystyt elämään ilman sitäkin ihmistä jota et ole vielä kohdannut, etkä tiedä vielä kohtaavasi. Jos annat mahdollisuuden, niin juuri siitä ihmisestä voi tulla sinulle se, jonka kanssa tarpeet kohtaa niin, että voi syntyä tasapainoinen suhde.

Vierailija
114/1232 |
24.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

d) olitte tekemisissä esim työn vuoksi säännöllisesti -> synkkasi -> syntyi ystävyys -> heräsi myös halu -> syntyi suhde ja sitä myötä tunteet

On teillä hienoja miehiä jos a-c kuvaa heidän tapaansa toimia suhteessa..

Vierailija
115/1232 |
24.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

d) olitte tekemisissä esim työn vuoksi säännöllisesti -> synkkasi -> syntyi ystävyys -> heräsi myös halu -> syntyi suhde ja sitä myötä tunteet

On teillä hienoja miehiä jos a-c kuvaa heidän tapaansa toimia suhteessa..

Ei olla oltu missään tekemisissä töiden kautta. 

Ap

Vierailija
116/1232 |
24.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voi jumankauta, jos haistaisin miehestäni sen, että minun menettämiseni saisi hänet itsetuhoiseksi, niin aloittaisin vieroitushoidon hänelle jo tänään.

Minä En tahdo olla kenellekään elämän tarkoitus! Hyi miten kuristavaa ajatuksenakin, enkä yhtään ihmettele miksi ko mies etsi ulospääsyä. Syyllisyys jää elämään, mutta veikkaanpa, että mies on jatkanut elämäänsä,  tuskin edes tuon sivusuhteensa kanssa. Free at last!

Vierailija
117/1232 |
24.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap, et kai tosissasi lähtisi tuon miehen kanssa parisuhteeseen? Yhdessä asumaan, naimisiin? Etkö ymmärrä, että hän pettää vaimoaan ja mikä tuolloin sitten olisit hänelle? No, se vaimo ....

Mitä aloituksesta luin, niin ei mies ole ap:sta ihmisenä kiinnostunut ja ap pelkää että mies ottaa uuden salarakkaan jos hän ei roiku miehessä. Jotenkin hassu ruletti että petolliset ihmiset pelkäävät tulevansa petetyiksi. 🤔

Vierailija
118/1232 |
24.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies haluaa vaimostaankin pelkkää seksiä, mutta kätsyä että teitä pumppausalustoja on joka sormelle.

Mies haluaa vaimostaankin pelkkää seksiä, mutta kätsyä että teitä pumppausalustoja on joka sormelle.

Vierailija
119/1232 |
24.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulla oli vähän vastaava tilanne, mutta ei oltu tapailtu kuin muutama kuukausi. Tiesin olevani tyhmä ja tekeväni väärin, mutta mutta. Entinen työkaveri kyseessä.

Koko juttu loppui kuin seinään, kun mies käveli minua vastaan Prismassa (uskokaa tai älkää) vaimonsa kanssa. Mies näki minut ja tunnisti, huomasin sen kyllä, ja käveli tyynesti metrin päästä ohi ostoskärryjä työntäen edes silmiään minua kohti liikuttamatta. Vaimo siinä samalla selitti hänelle jotain.

Tulin kerralla järkiini enkä enää ikinä vastannut miehen yhteydenottoihin.

Niin tunnisti vaimokin ja kyllä siinä riitti puimista pitkäksi aikaa.

Vierailija
120/1232 |
24.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samassa tilanteessa, mutta mies lopetti jutun hiljattain. Täysin hukassa ja hajalla. Toivon, että terapia auttaa ja suosittelen sitä sinullekin. Olen itse sitä mieltä, että kuka tahansa voi ihastua saavuttamattomaan, mutta kuka tahansa ei jää siihen tilanteeseen roikkumaan. Terveellä tavalla kiintyvälle ihmiselle toisen välinpitämättömyys on vastenmielistä ja saa omankin kiinnostuksen lopahtamaan. Mikäli näin ei ole, on syytä pysähtyä tarkastelemaan niitä juurisyitä miksi kiintymisprosessi on itsellä häiriintynyt ja miten sen voisi eheyttää.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän seitsemän viisi