Salasuhde varattuun mieheen aiheuttaa mulle välillä ahdistusta, mutta en pysty lopettamaan suhdetta
Juttu alkoi pelkkänä seksinä myös mulle, mutta aika nopeasti ihastuin mieheen. Olisi pitänyt heti tuolloin tajuta lopettaa suhde. Nyt kun suhde on kestänyt jo vuoden, niin on koko ajan vaikeampaa lopettaa suhde.
Mulla on erittäin vahvat tunteet miestä kohtaan, mutta tiedän, että mies haluaa musta vain seksiä. Ei ole aikeissa erota vaimostaan. Mulle tämä suhde tuo ahdistusta kun en voi saada miestä omakseni. En saa vastakaikua tunteilleni ja olo on henkisesti huono. Tänään laitoin viestin miehelle, että mulle sopisi tänään, mutta mies vastasi ettei hänelle sovi. Tuli välittömästi paha ja ahdistunut olo. Itse kaipaan miestä, mutta mä en ole miehelle mitään. Tai no himon kohde, tyydytys, jännittävä salaisuus ja nuorempi nainen olen hänelle. Mies varmasti hakee vain jännitystä ja vaihtelua.
Mistä mä saan voimia lopettaa tämän suhteen?! En haluaisi jäädä ilman miehen kosketusta. Enkä halua jäädä ilman seksiä, mutta en osaa edes kuvitella harrastavani seksiä kenenkään muun kanssa.
Ei, en ole se aiemmin täällä riehunut särkynyt sydän. Luin kahta hänen ketjuaan ja ensimmäisen ketjun aikoihin olin ajatellut tehdä oman aloitukseni tänne, mutta jätin sitten laittamatta tuon tyypin vuoksi. Nyt ajattelin, että mun pitää saada purkaa tätä ahdistusta johonkin. En voi koko ajan purkaa mieltäni ystävälleni joka ei ymmärrä miksi en vain lopeta suhdetta ja miksi aina lankean miehen pauloihin.
En vain osaa sammuttaa tunteitani. Ja ennen kuin alatte syyttämään, että rikon miehen perheen niin ei hänellä ole lapsia nykyisen vaimonsa kanssa ja miehen lapset ovat jo aikuisia. Mies ihan itse rikkoo parisuhteensa. Jos mua ei olisi, niin varmasti olisi joku muu. Sekin mua tässä ahdistaa, että jos lopetan suhteen, niin joku muu löytää ehkä tiensä miehen petikumppaniksi. Yritän olla ajattelematta miestä vaimonsa kanssa koska sekin vain ahdistaa ja saa mielen mustaksi. Koitan sulkea tuon seikan pois mielestäni.
Kommentit (1232)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten joku pystyy luottaman yhtään mieheen joka pettää oikeaa puolisoaan?
Kyllä minä pystyin luottamaan sillä tiesin kokoajan olevani hänelle se oikea. Hänen silloinen naisensa todellakaan ansainnut miestäni, vaan pelastin hänet huonosta suhteesta.
Millainen tossu mies on, jos täytyy "pelastaa"? Olen nainen, ei mua tähän mennessä ole kenenkään tarvinnut miltään pelastaa. Ihan omin neuvoin olen pärjännyt ja omat päätökseni itse tehnyt.
Kyllä tällaiseen suhteeseen väistämättä liittyy riippuvuutta ja tunteiden sekamelskaa. Samalla on todella nöyryytetty olo, kun sisimmässään tietää, ettei merkitse miehelle mitään, mutta omat tunteet pitävät toivoa yllä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olet säälittävä. Ei tähän oikein muuta voi sanoa.
Kuin myös. Tässä sinulle moralisointi ja jeesustelu palkinto ole hyvä 🏆 Voit laittaa vaikka hyllylle.
Ja en ole ap. Ihan vaan henkilö joka ymmärtää ihmissuhteiden monimutkaisuuden.
En sinä ymmärrä. Osaat todennäköisesti vain rikkoa mutta et rakentaa. Koska olet kyvytön siihen.
Kerrotko vielä, mihin perustat mielipiteesi ja kokonaisvaltaisen arviosi minusta ihmisenä? Itse en ilkeä vetää sinusta johtopäätöksiä parin lauseen perusteella. Eikö se ole aika hölmöä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuin myös. Tässä sinulle moralisointi ja jeesustelu palkinto ole hyvä 🏆 Voit laittaa vaikka hyllylle.
En sinä ymmärrä. Osaat todennäköisesti vain rikkoa mutta et rakentaa. Koska olet kyvytön siihen.
Kerrotko vielä, mihin perustat mielipiteesi ja kokonaisvaltaisen arviosi minusta ihmisenä? Itse en ilkeä vetää sinusta johtopäätöksiä parin lauseen perusteella. Eikö se ole aika hölmöä?
Sitä voit peilin edessä miettiä.
Kyllä olet riippuvainen, jatkat ja jatkat vaikka haluaisit lopettaa ja satutat itseäsi
Se ei ole rakkautta
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä minä pystyin luottamaan sillä tiesin kokoajan olevani hänelle se oikea. Hänen silloinen naisensa todellakaan ansainnut miestäni, vaan pelastin hänet huonosta suhteesta.
Millainen tossu mies on, jos täytyy "pelastaa"? Olen nainen, ei mua tähän mennessä ole kenenkään tarvinnut miltään pelastaa. Ihan omin neuvoin olen pärjännyt ja omat päätökseni itse tehnyt.
Miehet jää herkästi huonoon kuivaan suhteeseen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sitä voit peilin edessä miettiä.
Selvä. Haleja sulle!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksei nää kaikki kolme voi olla samassa huushollissa. Ap saisi viikolla olla emäntänä, kun vaimo käy mùualla töissä ja viikonloput vaimo voisi viettää miehen kanssa laatuaikaa, kun ap olisi siivonnut talon ja tehnyt jotain herkkuja kyyhkyläisille viikonlopuksi. Varmasti toimisi, ja jokainen saisi palan onnea nauttia tästä liki saavuttomasta unelmamiehestä. Ja kun Jorma joskus kuitenkin vähän vierastakin tykkää pökkiä, niin nimi vaan vuorolistaan. 🤣
Missähän muualla miehen vaimo muka käy viikot töissä? Mistä keksit tuon?
Älä viitsi olla typerä ja lapsellinen. Ehdotuksesi on todella ääliömäinen. Ei voi sullakaan elämässä hyvin mennä kun pitää tuollaisia typeryyksiä keksiä ja ilkeillä.
Ap
Hei. Täällä 1950-luku. Eihän vaimot käy töissä. 😉 Herätys Ap, ny
Opettele lukemaan. Missään kohtaa en kirjoittanut, että naiset ei käy töissä. Mä vastasin tuohon kun tuo joku väitti, että miehen vaimo käy muualla töissä viikot. No ei kyllä käy.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hyväksy että olet kuin juoppo ja mies on sun viina.
Tarvitse täyden yhteydenpidon lopettamisen, ml somekyttäyksen lopettamisen.
Hyväksy, että tulee pahat vierotusoireet, mutta ne on vaan taisteltava läpi, menee ehkä pari kk kun on vaikeinta.
Hyvin tehty havainto. Ap on riippuvuudesta ei rakkaudesta tuossa limbossa.
Mä tiedän kyllä itse tunteeni. Ei ole kyse mistään riippuvuudesta vaan ihan oikeista tunteista.
Ap
Mitä sitten? Tunteet on vain tunteita. Mies ei ole nyt saatavilla. Sinulta menee valtavasti aikaa hukkaan tämän huonon suhteen takia. Mies ei välitä sinun tunteistasi - muuten hän olisi joko eronnut tai päättänyt suhteen sinun kanssasi.
Vierailija kirjoitti:
Ap:n kirjoitustyyli on jotenkin tuttu... ei ole uskottava. Naistenlehtinovellisanastoa.
Muille samaan jamaan joutuneille tiedoksi, että ensihuuma kestää 1-2 vuotta. Kolmannen vuoden jälkeen eivät perhoset enää lentele alavatsanpohjalla.
Meillä "perhoset lentelee" edelleen 40v ja 9v suhteiden jälkeen. Etsi itsellesi sopivampia ihmisiä, jos perhosten lentelee loppuu 1-2 vuoden jälkeen.
Vierailija kirjoitti:
Saisitko voimia lopettaa vaikka sillä faktalla, että harrastaa seksiä sinun sekä vaimonsa kanssa ja joinakin päivinä varmaan tullutkin suoraan seksin jälkeen seksiä harrastamaan kanssasi ja päinvastoin. Ällöttääkö?
Yrittäisit nyt vaan arvostaa itseäsi enemmän ja lopeta tämä pelleily. Vuosi on todella pitkä aika olla jonkun p*skiaisen lelu.
Järjen sanoja. Ja aika kuluu, ap, kohta olet ryppyinen rupu, ja huomaat ettei sinulla ole mitään muuta, kuin muistot toisen naisen miehestä. Käytetty tyydytin vain olet, ja mies kulkee halujensa mukaan, eli kunhan kassit täyttyvät, niin puhelimesi soi. Kerrassaan oksettavaa.
Tälläkin hetkellä voisit olla itseäsikin tyydyttävässä suhteessa ja täysin vapaa ahdistuksesi tuntemuksista, kenties onnellinen ja hyvällä omalla tunnolla eteenpäin katsova nainen, etkä riutuisi täysin turhaan jonkun kuvotuksen perään. Surullista kun ihminen ei arvosta itseään.
Näin tein minäkin aikoineen, kun juoppoa katselin ja kanssaan elin ja yritin miestä "parantaa". Onneksi vuosi riitti sitä shaissea, nyt on hyvin asiat. Riuhtaise ja lopeta tuo typeryys, joka on täyttä valhetta ja roskaa. Se ensimmäinen aamu, kun tunnet tehneesi oikean ratkaisun, niin autuaan suuri helpotus.
Jätä tyyppi kuin liiallinen suola. Parin viikon päästä alat maistaa aidon ruuan maun.
Olet pelkkä seksilelu tälle äijälle. Ihminen, joka täyttää hänen seksuaaliset tarpeensa. Eikä arvosta sua lainkaan ihmisenä. Toi on omanlaistaan hyväksikäyttöä ja varmasti tietää miten ihastunut olet sekä mistä naruista vedellä. Yrittää todennäköisesti manipuloida sinua jäämään, jos kerrot lähtöaikeista.
Lähde ennen kuin rikot itsesi lopullisesti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuhannen ja yhden yön saduissa on aina vähintään yksi pelastettava mies. Hän kertoilee kuinka on onnettomassa avioliitossa ja kuinka haluaisi tulla pelastetuksi. Hyväntahtoinen ja naiivi hupakko tuntee tekevänsä suurenkin laupeudentyön, kun saa tyydyttää kaltoin kohdeltua miesparkaa, pitää hyvänä ja pelastaa, olla juuri se oikea. Mies täytyy saada pois pahan noita-akan luota omaan kodikkaaseen kotipesään, surkeasta suhteestaan, missä kokee vain surua ja tuskaa, tuo viaton ja avuton uhri.
Ja hupsista, kun kupla puhkeaa, mies häipyykin joku kaunis aamu häntä koipien välissä nopsaan takaisin sen julman, ruman ja seksittömän naikkosensa luo, jota vaimokseen kutsuu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Et sinä ole vastuussa siitä mitä mies tekee. Se on hänen vastuullaan. Mutta jos et näe yhteistä tulevaisuutta, kannattaisi vaan jotenkin nyt yrittää riuhtaista itsesi pois tuosta kuviosta. Tiedän että vaikeaa se on. Mutta mitä pikemmin sen teet, sen parempi. Ymmärrän millaista on olla ihastunut. Valitettavasti aina se vaan ei ole niin helppoa. Koeta vaan lähteä ja jättää hänet taaksesi. Olet ansainnut miehen joka haluaa vain ja ainoastaan sinut.
En tiedä mistä saisin voimia riuhtaista itseni irti tuosta suhteesta. En vain pysty siihen koska olen liian heikko.
Ap
Pistä pappa estoon puhelimessa ja somessa, sen jaksat tehdä. Keksit muuta tekemistä juuri niiksi ajoiksi, kun olette tavanneet. Et mene panolle, menet uimaan, kävelylle, kirjastoon tai soitat Hilma-tädille, joka on suruissaan odottanut lempi sisarentyttären yhteydenottoa kuukausikaupalla turhaan. Täytä elämäsi harrastuksilla ja ystävillä, kokkaa vihdoinkin läpi kaikki reseptit, joita olet kerännyt ja kokeile seinäkiipeilyä. Käy kirpputoreilla ja katso maratonina kaikki mielenkiintoiset sarjat. Älä ajattele, ettet voi irtautua pettäjä papparaisesta, vaan sinulla ei ole enää aikaa gubbelle, koska elämä on täynnä kaikkea muuta. Pidä huolta itsestäsi, osta ja tee terveellisiä ruokia, kuori ihoa, hoida kynnet, ole hyvä itsellesi. Usko että olet arvokas ihminen joka ansaitsee kaiken hyvän ja joka ei ole tarkoitettu sivusuhteeksi nahjukselle vaan oman elämänsä päähenkilöksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Et sinä ole vastuussa siitä mitä mies tekee. Se on hänen vastuullaan. Mutta jos et näe yhteistä tulevaisuutta, kannattaisi vaan jotenkin nyt yrittää riuhtaista itsesi pois tuosta kuviosta. Tiedän että vaikeaa se on. Mutta mitä pikemmin sen teet, sen parempi. Ymmärrän millaista on olla ihastunut. Valitettavasti aina se vaan ei ole niin helppoa. Koeta vaan lähteä ja jättää hänet taaksesi. Olet ansainnut miehen joka haluaa vain ja ainoastaan sinut.
En tiedä mistä saisin voimia riuhtaista itseni irti tuosta suhteesta. En vain pysty siihen koska olen liian heikko.
Ap
Pistä pappa estoon puhelimessa ja somessa, sen jaksat tehdä. Keksit muuta tekemistä juuri niiksi ajoiksi, kun olette tavanneet. Et mene panolle, menet uimaan, kävelylle, kirjastoon tai soitat Hilma-tädille, joka on suruissaan odotta
Siis miksi te jotkut kuvittelette, että mä en tee muuta kuin odotan miehen yhteydenottoa?
Mä olen ihan kokopäiväisessä työssä ja opiskelen samalla. On harrastuksia, käyn keikoilla, kesäksi suunniteltuna ulkomaanmatka.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hyväksy, että tulee pahat vierotusoireet, mutta ne on vaan taisteltava läpi, menee ehkä pari kk kun on vaikeinta.
Mä tiedän kyllä itse tunteeni. Ei ole kyse mistään riippuvuudesta vaan ihan oikeista tunteista.
Ap
Mitä sitten? Tunteet on vain tunteita. Mies ei ole nyt saatavilla. Sinulta menee valtavasti aikaa hukkaan tämän huonon suhteen takia. Mies ei välitä sinun tunteistasi - muuten hän olisi joko eronnut tai päättänyt suhteen sinun kanssasi.
Miksi ihmiset ovat tuollaisissa riippuvuus- ja hyväksikäyttösuhteissa?
Ap, saat tehdä elämässäsi ihan mitä valintoja tahansa ja samalla olet niistä vastuussa. Sattuminen on merkki siitä, että ei ole joku valinta mennyt täysin nappiin. Eipä siinä mitään, aina voi tehdä uuden päätöksen. Nyt olet tilanteessa, jossa koet ilkeiltä tuntuvia mikrohylkäämisiä jatkuvasti. Miten muuttaa tilannetta niin, että et niitä enää kokisi? Pitäisikö ottaa yhteyttä mieheen muutaman päivän varoajalla, jotta hän pystyy järjestelemään sen toisen elämänsä paremmin? Pitäisikö ottaa yhteyttä vaimoon, ja kertoa tilanteesta, vaimohan voi yllättää olemalla ymmärtäväinen? Vaihtoehtoja on paljon muitakin kuin vain riuhtaista itsensä eroon miehestä.
Saa pettää, ei oo keltään pois.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Mitä sitten? Tunteet on vain tunteita. Mies ei ole nyt saatavilla. Sinulta menee valtavasti aikaa hukkaan tämän huonon suhteen takia. Mies ei välitä sinun tunteistasi - muuten hän olisi joko eronnut tai päättänyt su
Tunnekeinussa on iiihanaaa - hetken, ja libido vie reppanoita vielä lisääntymisiässä. Elin edellä porhalletaan ja uskotaan, että ns *tunteet* ovat _totta_. Ja jossakin kohtaa psykoosi haihtuu. Hävettää oma hulluus, heikkous ja idioottimaisuus.
Eräänlaista performanssia vailla aitoutta on apn koko elämä.