Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Salasuhde varattuun mieheen aiheuttaa mulle välillä ahdistusta, mutta en pysty lopettamaan suhdetta

Vierailija
23.05.2024 |

Juttu alkoi pelkkänä seksinä myös mulle, mutta aika nopeasti ihastuin mieheen. Olisi pitänyt heti tuolloin tajuta lopettaa suhde. Nyt kun suhde on kestänyt jo vuoden, niin on koko ajan vaikeampaa lopettaa suhde. 

Mulla on erittäin vahvat tunteet miestä kohtaan, mutta tiedän, että mies haluaa musta vain seksiä. Ei ole aikeissa erota vaimostaan. Mulle tämä suhde tuo ahdistusta kun en voi saada miestä omakseni. En saa vastakaikua tunteilleni ja olo on henkisesti huono. Tänään laitoin viestin miehelle, että mulle sopisi tänään, mutta mies vastasi ettei hänelle sovi. Tuli välittömästi paha ja ahdistunut olo. Itse kaipaan miestä, mutta mä en ole miehelle mitään. Tai no himon kohde, tyydytys, jännittävä salaisuus ja nuorempi nainen olen hänelle. Mies varmasti hakee vain jännitystä ja vaihtelua.

Mistä mä saan voimia lopettaa tämän suhteen?! En haluaisi jäädä ilman miehen kosketusta. Enkä halua jäädä ilman seksiä, mutta en osaa edes kuvitella harrastavani seksiä kenenkään muun kanssa.

Ei, en ole se aiemmin täällä riehunut särkynyt sydän. Luin kahta hänen ketjuaan ja ensimmäisen ketjun aikoihin olin ajatellut tehdä oman aloitukseni tänne, mutta jätin sitten laittamatta tuon tyypin vuoksi. Nyt ajattelin, että mun pitää saada purkaa tätä ahdistusta johonkin. En voi koko ajan purkaa mieltäni ystävälleni joka ei ymmärrä miksi en vain lopeta suhdetta ja miksi aina lankean miehen pauloihin. 

En vain osaa sammuttaa tunteitani. Ja ennen kuin alatte syyttämään, että rikon miehen perheen niin ei hänellä ole lapsia nykyisen vaimonsa kanssa ja miehen lapset ovat jo aikuisia. Mies ihan itse rikkoo parisuhteensa. Jos mua ei olisi, niin varmasti olisi joku muu. Sekin mua tässä ahdistaa, että jos lopetan suhteen, niin joku muu löytää ehkä tiensä miehen petikumppaniksi. Yritän olla ajattelematta miestä vaimonsa kanssa koska sekin vain ahdistaa ja saa mielen mustaksi. Koitan sulkea tuon seikan pois mielestäni.

Kommentit (1232)

Vierailija
61/1232 |
23.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyväksy että olet kuin juoppo ja mies on sun viina.

Tarvitse täyden yhteydenpidon lopettamisen, ml somekyttäyksen lopettamisen.

Hyväksy, että tulee pahat vierotusoireet, mutta ne on vaan taisteltava läpi, menee ehkä pari kk kun on vaikeinta.

Hyvin tehty havainto. Ap on riippuvuudesta ei rakkaudesta tuossa limbossa.

Vierailija
62/1232 |
23.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitähän sinäkin kuvittelit, kun tuollaiseen salasuhteeseen ryhdyit?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/1232 |
23.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Moraalin vartijat liikkeellä ihan porukalla. Ovatko niin puhtoisia ja viattomia, ettei ikinä ole tullut mieleen livahtaa varatun kanssa vällyihin tai jopa tullut se tehtyä.

Mutta kun se varattu ei olekaan seuraavana päivänä ollut näkevinään, niin hyi hyi. Kyllä on rumaa peuhata varatun kanssa.

Mikäs paatuneella salasuhtelijalla on hätänä?

Vierailija
64/1232 |
23.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän sulla oo mitään halua eikä aikomusta lopettaa tuota. Tuo on vain tuollaista teatteria.. 

Vierailija
65/1232 |
23.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hyväksy, että tulee pahat vierotusoireet, mutta ne on vaan taisteltava läpi, menee ehkä pari kk kun on vaikeinta.

Mä tiedän kyllä itse tunteeni. Ei ole kyse mistään riippuvuudesta vaan ihan oikeista tunteista. 

Ap

Vierailija
66/1232 |
23.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä tiedän kyllä itse tunteeni. Ei ole kyse mistään riippuvuudesta vaan ihan oikeista tunteista. 

Ap

Kiintymyssuhdevaurio sulla on. Ja ties mitä muutakin. Auttaako edes terapia tuohon? Mene ja tiedä.

Vierailija
67/1232 |
23.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Kiintymyssuhdevaurio sulla on. Ja ties mitä muutakin. Auttaako edes terapia tuohon? Mene ja tiedä.

Älä kuvittele voivasi määrätä mitä mä tunnen. 

Ap

Vierailija
68/1232 |
23.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Älä kuvittele voivasi määrätä mitä mä tunnen. 

Ap

Tuntuuko hyvältä lukea tätä ketjun kommenttikenttää? Mitä tunteita se herättää?

Vierailija
69/1232 |
23.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Poltat vaan omat siipesi. Siinä menee vuosia toipua, niin makaa kun petaa.

Vierailija
70/1232 |
23.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksei nää kaikki kolme voi olla samassa huushollissa. Ap saisi viikolla olla emäntänä, kun vaimo käy mùualla töissä ja viikonloput vaimo voisi viettää miehen kanssa laatuaikaa, kun ap olisi siivonnut talon ja tehnyt jotain herkkuja kyyhkyläisille viikonlopuksi. Varmasti toimisi, ja jokainen saisi palan onnea nauttia tästä liki saavuttomasta unelmamiehestä. Ja kun Jorma joskus kuitenkin vähän vierastakin tykkää pökkiä, niin nimi vaan vuorolistaan. 🤣

Vierailija
71/1232 |
23.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyh hyh, petturi-setämies on tyytyväinen kun pääsee nuorempaa panemaan, kelpaisitko siihenkään jos olisit samanikäinen kuin vaimonsa.

Samaan aikaan sulla voi kävellä ohitse niitä hyviä ikäisiäsikin miehiä, mutta kun pidät itsesi kiinni tuossa niin et pysty muihin ihastumaan. Kohta sitten olet vanha eukko, ja kelpaat enää jollekin kasikymppiselle joka etsii nuorta taloudenhoitajaa.

Vierailija
72/1232 |
23.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksei nää kaikki kolme voi olla samassa huushollissa. Ap saisi viikolla olla emäntänä, kun vaimo käy mùualla töissä ja viikonloput vaimo voisi viettää miehen kanssa laatuaikaa, kun ap olisi siivonnut talon ja tehnyt jotain herkkuja kyyhkyläisille viikonlopuksi. Varmasti toimisi, ja jokainen saisi palan onnea nauttia tästä liki saavuttomasta unelmamiehestä. Ja kun Jorma joskus kuitenkin vähän vierastakin tykkää pökkiä, niin nimi vaan vuorolistaan. 🤣

Kyllä polypallo tai avoin suhde tuolla tavalla on nykyaikaa. Nih! 

Vierailija
73/1232 |
23.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Missähän muualla miehen vaimo muka käy viikot töissä? Mistä keksit tuon? 

Älä viitsi olla typerä ja lapsellinen. Ehdotuksesi on todella ääliömäinen. Ei voi sullakaan elämässä hyvin mennä kun pitää tuollaisia typeryyksiä keksiä ja ilkeillä.

Ap

Vierailija
74/1232 |
23.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten joku pystyy luottaman yhtään mieheen joka pettää oikeaa puolisoaan?

Vierailija
75/1232 |
23.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Missähän muualla miehen vaimo muka käy viikot töissä? Mistä keksit tuon? 

Älä viitsi olla typerä ja lapsellinen. Ehdotuksesi on todella ääliömäinen. Ei voi sullakaan elämässä hyvin mennä kun pitää tuollaisia typeryyksiä keksiä ja ilkeillä.

Ap

Hei. Täällä 1950-luku. Eihän vaimot käy töissä. 😉 Herätys Ap, nyt on vuosi 2024!

Vierailija
76/1232 |
23.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

He ovat halveksittavinta pohjasakkaa.

Vierailija
77/1232 |
23.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

He ovat halveksittavinta pohjasakkaa.

Mielestäni tällaisilla on varmasti monta pyörää yhtäaikaa. Tuskin ap on mitenkään uniikki ja hänen täydellinen rakkauden kohde. Ehkä panee muitakin naisia. Ei mitään moraalintajua. 

Vierailija
78/1232 |
23.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä polypallo tai avoin suhde tuolla tavalla on nykyaikaa. Nih! 

Polypallo kuulosta joltakin haisevatavaraiselta tautipesäkkeeltä 🤢

Vierailija
79/1232 |
23.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ap tiesi, että mies on naimisissa, hän on sama vastuussa kokonaistilanteesta. Yritykset näyttää hänet naiivina uhrina ovat naurettavia. Hän on yhtä syyllinen kuin mies. Monet naiset pitävät parempana suhdetta naimisissa olevien miesten kanssa, koska se on aina viihdyttävää, ilman elämänrutiineja, sitoumuksia ja vastuuta. Sekä mies että ap ovat säälittäviä.

Vierailija
80/1232 |
23.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä minä pystyin luottamaan sillä tiesin kokoajan olevani hänelle se oikea. Hänen silloinen naisensa todellakaan ansainnut miestäni, vaan pelastin hänet huonosta suhteesta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan neljä kuusi