Salasuhde varattuun mieheen aiheuttaa mulle välillä ahdistusta, mutta en pysty lopettamaan suhdetta
Juttu alkoi pelkkänä seksinä myös mulle, mutta aika nopeasti ihastuin mieheen. Olisi pitänyt heti tuolloin tajuta lopettaa suhde. Nyt kun suhde on kestänyt jo vuoden, niin on koko ajan vaikeampaa lopettaa suhde.
Mulla on erittäin vahvat tunteet miestä kohtaan, mutta tiedän, että mies haluaa musta vain seksiä. Ei ole aikeissa erota vaimostaan. Mulle tämä suhde tuo ahdistusta kun en voi saada miestä omakseni. En saa vastakaikua tunteilleni ja olo on henkisesti huono. Tänään laitoin viestin miehelle, että mulle sopisi tänään, mutta mies vastasi ettei hänelle sovi. Tuli välittömästi paha ja ahdistunut olo. Itse kaipaan miestä, mutta mä en ole miehelle mitään. Tai no himon kohde, tyydytys, jännittävä salaisuus ja nuorempi nainen olen hänelle. Mies varmasti hakee vain jännitystä ja vaihtelua.
Mistä mä saan voimia lopettaa tämän suhteen?! En haluaisi jäädä ilman miehen kosketusta. Enkä halua jäädä ilman seksiä, mutta en osaa edes kuvitella harrastavani seksiä kenenkään muun kanssa.
Ei, en ole se aiemmin täällä riehunut särkynyt sydän. Luin kahta hänen ketjuaan ja ensimmäisen ketjun aikoihin olin ajatellut tehdä oman aloitukseni tänne, mutta jätin sitten laittamatta tuon tyypin vuoksi. Nyt ajattelin, että mun pitää saada purkaa tätä ahdistusta johonkin. En voi koko ajan purkaa mieltäni ystävälleni joka ei ymmärrä miksi en vain lopeta suhdetta ja miksi aina lankean miehen pauloihin.
En vain osaa sammuttaa tunteitani. Ja ennen kuin alatte syyttämään, että rikon miehen perheen niin ei hänellä ole lapsia nykyisen vaimonsa kanssa ja miehen lapset ovat jo aikuisia. Mies ihan itse rikkoo parisuhteensa. Jos mua ei olisi, niin varmasti olisi joku muu. Sekin mua tässä ahdistaa, että jos lopetan suhteen, niin joku muu löytää ehkä tiensä miehen petikumppaniksi. Yritän olla ajattelematta miestä vaimonsa kanssa koska sekin vain ahdistaa ja saa mielen mustaksi. Koitan sulkea tuon seikan pois mielestäni.
Kommentit (1232)
Vierailija kirjoitti:
En sääli sinua joka olet rikkonut toisen naisen suhteen. Oletko narsisti?
Tuskin on rikkonut jos toinen suhde on yhä olemassa.
Haluaako Ap lapsia? Onnistuuko niiden hankkiminen? Muu on pitkälti ajanvietettä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mies haluaa vaimostaankin pelkkää seksiä, mutta kätsyä että teitä pumppausalustoja on joka sormelle.
Vaimoon on varmasti henkistä yhteyttä, koska hopeakettu on pysynyt suhteessa, eikä aio lähteä ennenkuin pas*ka lentää tuulettimeen. Veikkaan että talous ja status nojaa vaimon varaan, eikä mies halua huonompaan vaihtaa.
No ei nojaan vaimoon vaan mies on selkeästi parempi tuloisempi kuin vaimonsa. Talo on miehen nimissä koska se oli hänellä jo silloin kun tapasi nykyisen vaimonsa.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En sääli sinua joka olet rikkonut toisen naisen suhteen. Oletko narsisti?
Tuskin on rikkonut jos toinen suhde on yhä olemassa.
Haluaako Ap lapsia? Onnistuuko niiden hankkiminen? Muu on pitkälti ajanvietettä.
Mä olen jo yli 40-vuotias ja lapset on tehty.
Ap
Moraalin vartijat liikkeellä ihan porukalla. Ovatko niin puhtoisia ja viattomia, ettei ikinä ole tullut mieleen livahtaa varatun kanssa vällyihin tai jopa tullut se tehtyä.
Mutta kun se varattu ei olekaan seuraavana päivänä ollut näkevinään, niin hyi hyi. Kyllä on rumaa peuhata varatun kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Hei, "pettäminen" on aivan normaalia jo vuonna 2024.
Fossiilit eivät vain ymmärrä tätä.
Tämäkin fossiili tietää, että sitä on ollut aina ja tulee aina olemaan. Ei mitään uutta tämän taivaan alla. Ihan normaalia, joskin petetylle ikävää. Itse olen sivusuhde kahdelle miehelle juuri tänäänkin. Sopii minulle. N55
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olet säälittävä. Ei tähän oikein muuta voi sanoa.
Kuin myös. Tässä sinulle moralisointi ja jeesustelu palkinto ole hyvä 🏆 Voit laittaa vaikka hyllylle.
Ja en ole ap. Ihan vaan henkilö joka ymmärtää ihmissuhteiden monimutkaisuuden.
En sinä ymmärrä. Osaat todennäköisesti vain rikkoa mutta et rakentaa. Koska olet kyvytön siihen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mies haluaa vaimostaankin pelkkää seksiä, mutta kätsyä että teitä pumppausalustoja on joka sormelle.
Vaimoon on varmasti henkistä yhteyttä, koska hopeakettu on pysynyt suhteessa, eikä aio lähteä ennenkuin pas*ka lentää tuulettimeen. Veikkaan että talous ja status nojaa vaimon varaan, eikä mies halua huonompaan vaihtaa.
No ei nojaan vaimoon vaan mies on selkeästi parempi tuloisempi kuin vaimonsa. Talo on miehen nimissä koska se oli hänellä jo silloin kun tapasi nykyisen vaimonsa.
Tulihan se sieltä. Jos mies olisi työtön putkimies, et varmaan vonkaisi poljettavaksi. Jäljelle siis jää, että mies on henkisesti kiinni vaimossaan, pitää häntä jopa ystävänä. Jännänä miehenä kuitenkin polkee muitakin, jos jollakulla on sek*suaalinen hätätila. Jatka samaan malliin, on sitten mummona muisteltavaa. ; )
Vierailija kirjoitti:
Haista paskaa ap.
Juttu ei kuulu meille. On oma asiasi koko keissi.
Sitäpaitsi et ole mikään ole kakkosnainen, etkä mikään muukaan nainen. Kenellekään.
Olet ainoastaan yksi tämän palstan trolleista ( esim. mode, Sanoman toimittaja) joka keksii ja suunnittelee ja ideoi palstalle. ALOITUKSIA, joista viriää pitkiä keskusteluja.
Ja mitä ilkeimpiä kommentteja aloitukseen tulee, sitä parempi, Sanoma Oy:lle.
Ilkeät ja pirulliset kommentit ruokkivat samanmoista keskustelua, jolloin kommentteja ja lukijoita riittää. Ja mainoksia.
Mitä sitten vaikka olisi trolli? Tärkeintä on että palstalla on keskustelua missä ilmentyy normaalit arvot eli apn toiminta tuomitaan.
Minulla oli sama mutta olen bi-seksuaali. Vehtasin naisen kanssa vaikka olin suhteessa miehen kanssa. Helvetillinen tilanne. Pääsin hänestä irti kun tajusin kuinka narsistinen ja kontrolloiva hän on.
Vierailija kirjoitti:
Haista paskaa ap.
Juttu ei kuulu meille. On oma asiasi koko keissi.
Sitäpaitsi et ole mikään ole kakkosnainen, etkä mikään muukaan nainen. Kenellekään.
Olet ainoastaan yksi tämän palstan trolleista ( esim. mode, Sanoman toimittaja) joka keksii ja suunnittelee ja ideoi palstalle. ALOITUKSIA, joista viriää pitkiä keskusteluja.
Ja mitä ilkeimpiä kommentteja aloitukseen tulee, sitä parempi, Sanoma Oy:lle.
Ilkeät ja pirulliset kommentit ruokkivat samanmoista keskustelua, jolloin kommentteja ja lukijoita riittää. Ja mainoksia.
Kyllä tuo sama kilpailijan alustoilla osataan. 😉
Tinderissäkö tapasitte? Sehän on varattuja pullollaan. Monen mamman kahvitauoilla töissä hehkuttamaan ihku mies vonkaa siellä.
Vai tapasitteko töissä? Sekin on pettäjien yleinen tapaamispaikka. Ukkomiesten hiljaisesti hyväksytty flirttikenttä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Et sinä ole vastuussa siitä mitä mies tekee. Se on hänen vastuullaan. Mutta jos et näe yhteistä tulevaisuutta, kannattaisi vaan jotenkin nyt yrittää riuhtaista itsesi pois tuosta kuviosta. Tiedän että vaikeaa se on. Mutta mitä pikemmin sen teet, sen parempi. Ymmärrän millaista on olla ihastunut. Valitettavasti aina se vaan ei ole niin helppoa. Koeta vaan lähteä ja jättää hänet taaksesi. Olet ansainnut miehen joka haluaa vain ja ainoastaan sinut.
Kyllä ap on myös ihan yhtä syyllinen kun tieten tahtoen on suhteessa varatun kanssa.
Täysin yleisesti hyväksytyn valtavirran ajatusmallin sanoit.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuin myös. Tässä sinulle moralisointi ja jeesustelu palkinto ole hyvä 🏆 Voit laittaa vaikka hyllylle.
Ei ole monimutkaisuutta, on vain pettäjä, pettämisen mahdollistaja ja petetty. Ketkä ovat syyllisiä? Kukaan ei petä yksin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Ihmissuhteiden monimutkaisuuden" my ass. Tämä tilanne on ainakin yllättävän simppeli, kun oikein miettii.
Ap itsekin tiedostaa, että veti tyhjän, mutta suuret tunteet ja on niin kivaakin ja blaablaablaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Heh, sitä suuremmalla syyllä pidän sinua erityisen typeränä. Vaimolle kaikki maallinenkin hyvä kunnon parisuhteen lisäksi, sinulle vain vanhan miehen mällit lakanalle tai kortsuun.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Ihmissuhteiden monimutkaisuuden" my ass. Tämä tilanne on ainakin yllättävän simppeli, kun oikein miettii.
Ap itsekin tiedostaa, että veti tyhjän, mutta suuret tunteet ja on niin kivaakin ja blaablaablaa.
Jep. Vastasit palsta ikiomalle kaasuvalottavalle sarjapettäjälle.
Vierailija kirjoitti:
Tinderissäkö tapasitte? Sehän on varattuja pullollaan. Monen mamman kahvitauoilla töissä hehkuttamaan ihku mies vonkaa siellä.
Vai tapasitteko töissä? Sekin on pettäjien yleinen tapaamispaikka. Ukkomiesten hiljaisesti hyväksytty flirttikenttä.
Emme tavanneet. Tunnemme toisemme entuudestaan. Ei siis olla mitään perhetuttuja tms., mutta tiedetään toisemme jo pitkän ajan takaa. Emme tavanneet myöskään töissä, olemme täysin eri aloilla töissä.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Heh, sitä suuremmalla syyllä pidän sinua erityisen typeränä. Vaimolle kaikki maallinenkin hyvä kunnon parisuhteen lisäksi, sinulle vain vanhan miehen mällit lakanalle tai kortsuun.
Ap:lla on suuri sydän ja antavainen luonne... =D
Hyväksy että olet kuin juoppo ja mies on sun viina.
Tarvitse täyden yhteydenpidon lopettamisen, ml somekyttäyksen lopettamisen.
Hyväksy, että tulee pahat vierotusoireet, mutta ne on vaan taisteltava läpi, menee ehkä pari kk kun on vaikeinta.