Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Salasuhde varattuun mieheen aiheuttaa mulle välillä ahdistusta, mutta en pysty lopettamaan suhdetta

Vierailija
23.05.2024 |

Juttu alkoi pelkkänä seksinä myös mulle, mutta aika nopeasti ihastuin mieheen. Olisi pitänyt heti tuolloin tajuta lopettaa suhde. Nyt kun suhde on kestänyt jo vuoden, niin on koko ajan vaikeampaa lopettaa suhde. 

Mulla on erittäin vahvat tunteet miestä kohtaan, mutta tiedän, että mies haluaa musta vain seksiä. Ei ole aikeissa erota vaimostaan. Mulle tämä suhde tuo ahdistusta kun en voi saada miestä omakseni. En saa vastakaikua tunteilleni ja olo on henkisesti huono. Tänään laitoin viestin miehelle, että mulle sopisi tänään, mutta mies vastasi ettei hänelle sovi. Tuli välittömästi paha ja ahdistunut olo. Itse kaipaan miestä, mutta mä en ole miehelle mitään. Tai no himon kohde, tyydytys, jännittävä salaisuus ja nuorempi nainen olen hänelle. Mies varmasti hakee vain jännitystä ja vaihtelua.

Mistä mä saan voimia lopettaa tämän suhteen?! En haluaisi jäädä ilman miehen kosketusta. Enkä halua jäädä ilman seksiä, mutta en osaa edes kuvitella harrastavani seksiä kenenkään muun kanssa.

Ei, en ole se aiemmin täällä riehunut särkynyt sydän. Luin kahta hänen ketjuaan ja ensimmäisen ketjun aikoihin olin ajatellut tehdä oman aloitukseni tänne, mutta jätin sitten laittamatta tuon tyypin vuoksi. Nyt ajattelin, että mun pitää saada purkaa tätä ahdistusta johonkin. En voi koko ajan purkaa mieltäni ystävälleni joka ei ymmärrä miksi en vain lopeta suhdetta ja miksi aina lankean miehen pauloihin. 

En vain osaa sammuttaa tunteitani. Ja ennen kuin alatte syyttämään, että rikon miehen perheen niin ei hänellä ole lapsia nykyisen vaimonsa kanssa ja miehen lapset ovat jo aikuisia. Mies ihan itse rikkoo parisuhteensa. Jos mua ei olisi, niin varmasti olisi joku muu. Sekin mua tässä ahdistaa, että jos lopetan suhteen, niin joku muu löytää ehkä tiensä miehen petikumppaniksi. Yritän olla ajattelematta miestä vaimonsa kanssa koska sekin vain ahdistaa ja saa mielen mustaksi. Koitan sulkea tuon seikan pois mielestäni.

Kommentit (1232)

Vierailija
681/1232 |
09.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän pitkäaikaisen puolison kanssa seksi millään vedä vertoja salapanon kanssa seksissä olevaan kihelmöintiin ja kiihkoon. Se koukuttaa.

'Kokemuksella varattu N'

Vierailija
682/1232 |
09.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko Ap seuraavaa tapaamista jo funtsittu?

Ajattelitko itse ottaa yhteyttä vai odotako että miehestä kuuluu?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
683/1232 |
09.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko Ap seuraavaa tapaamista jo funtsittu?

Ajattelitko itse ottaa yhteyttä vai odotako että miehestä kuuluu?

Katsotaan ensi viikolla laitanko viestiä vai katsonko kuuluuko miehestä mitään. Olen tällä hetkellä ulkomailla ja juuri tultiin hotelliin. Suomessa olen takaisin vasta tiistaina. 

Ap

Vierailija
684/1232 |
09.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viestittelettekö te tapaamisten välillä tavallisista asioista? Ja hyvää lomaa ap.

Vierailija
685/1232 |
09.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos haluat olla varakuppi.

Vierailija
686/1232 |
09.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Viestittelettekö te tapaamisten välillä tavallisista asioista? Ja hyvää lomaa ap.

Ei viestitellä. Sovitaan tapaamisista ja lähetellään siinä ennen tapaamista seksuaalissävytteisiä viestejä. 

Kiitos.

Ap

Vierailija
687/1232 |
13.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joko ap on palannut reissultaan? Joko olet vinkunut mieheltä tapaamista?

Vierailija
688/1232 |
14.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eilen illalla myöhään palasin kotiin. Tässä yritän nyt heräillä tähän päivään. Laitoin miehelle viestin, että tavattaisiinko. En vingu mitään vaan laitoin vain yhden viestin vihjailevalla tyylillä. Mies on lukenut viestin, mutta ei ole vastannut. Olkoot prkele.

Ap

Vierailija
689/1232 |
14.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eilen illalla myöhään palasin kotiin. Tässä yritän nyt heräillä tähän päivään. Laitoin miehelle viestin, että tavattaisiinko. En vingu mitään vaan laitoin vain yhden viestin vihjailevalla tyylillä. Mies on lukenut viestin, mutta ei ole vastannut. Olkoot prkele.

Ap

Et sä kuitenkaan anna olla vaan juokset miehen luo heti kun mies ottaa yhteyttä. 

Vierailija
690/1232 |
14.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Et sä kuitenkaan anna olla vaan juokset miehen luo heti kun mies ottaa yhteyttä. 

Tämä! Tavara valuen huoravaarin perässä huomiota vinkuen 😳 Ihme tyrkky!

Vierailija
691/1232 |
14.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä tapahtuu jos et vaan enää ehdottele?

Vierailija
692/1232 |
14.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulin tänne katsomaan ketjua, ja vaikka on sydän syrjällään oman salasuhteen loputtua, niin olen kyllä samalla helpottunut etten itse ole tuossa koukussa enää pyristelemässä. Toivottavasti Ap:nkin rakas saa tehtyä päätöksen suuntaan tai toiseen - ja pysyttyä siinä. Ei se irrottautuminen helppoa ole, mutta pakko tehdä, tavalla tai toisella.

Vierailija
693/1232 |
14.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin salasuhteessa, ja se joka ehdottelee enemmän mut so what. Seksi ja seura on sen arvoista. En todellakaan halua pyristellä irti.

Ap, kyllä se mies taas sieltä vastaa. Itsekin väliin huomaan miehen puolelta kuuma/kylmä käytöstä mutta homma jatkuu ja näillä mennään.

Kerro sit taas kuulumisia. 

Vierailija
694/1232 |
14.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tulin tänne katsomaan ketjua, ja vaikka on sydän syrjällään oman salasuhteen loputtua, niin olen kyllä samalla helpottunut etten itse ole tuossa koukussa enää pyristelemässä. Toivottavasti Ap:nkin rakas saa tehtyä päätöksen suuntaan tai toiseen - ja pysyttyä siinä. Ei se irrottautuminen helppoa ole, mutta pakko tehdä, tavalla tai toisella.

Olennaisempaa on, että ap tekee päätöksen. Miksi hänen pitäisi olla äijän armoilla?

Vierailija
695/1232 |
14.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olennaisempaa on, että ap tekee päätöksen. Miksi hänen pitäisi olla äijän armoilla?

Olen sen verran vittuuntunut mieheen tällä hetkellä, että mietin estoon laittamista. En vain pysty tekemään sitä. Miksi ei voi laittaa edes, että ei käy tänään. Tuosta sen huomaa, että ei välitä musta paskan vertaa.

Ap

Vierailija
696/1232 |
15.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse kun olin salasuhteessa, niin viestittelimme kyllä joka päivä, vaikka tapasimme ainoastaan 7 kertaa kahdeksan kuukauden suhteen aikana. Keskustelimme mm. päivän uutisaiheista, vanhemmistamme, politiikasta, pukeutumisesta, asuntojen hinnoista jne. Olimme siis ystäviä muutoinkin, eikä seksi ollut ainoa yhdistävä tekijä.

Vierailija
697/1232 |
15.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse kun olin salasuhteessa, niin viestittelimme kyllä joka päivä, vaikka tapasimme ainoastaan 7 kertaa kahdeksan kuukauden suhteen aikana. Keskustelimme mm. päivän uutisaiheista, vanhemmistamme, politiikasta, pukeutumisesta, asuntojen hinnoista jne. Olimme siis ystäviä muutoinkin, eikä seksi ollut ainoa yhdistävä tekijä.

Salasuhteita on erilaisia; pinnallisia libidovetoisia, ja sitten yritelmä rakentaa moraalittomuuden ja petoksen päälle myös jotakin muutakin. Molemmat yhtä demonisia ja tuhoon tuomittuja petoksia.

Vierailija
698/1232 |
15.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei pitäisi, mutta onhan hän. Ei näytä siltä, että pääsisi itse irti. Eikä se päätöksen tekeminen auta, jos ei siinä pysty pysymään. Silloin on joskus ainoa vaihtoehto pakottaa toinen ratkaisuun.

Vierailija
699/1232 |
15.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Salasuhteita on erilaisia; pinnallisia libidovetoisia, ja sitten yritelmä rakentaa moraalittomuuden ja petoksen päälle myös jotakin muutakin. Molemmat yhtä demonisia ja tuhoon tuomittuja petoksia.

No niin, siis minä olin meistä se varattu osapuoli, mies ymmärtääkseni periaatteessa vapaa. Itse en ainakaan tietoisesti hakenut suhteesta mitään parisuhdetta. Miehestä en tiedä - hän oli persoonaltaan epävakaa, josta johtuen päätin koko suhteen.

Vierailija
700/1232 |
15.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itselläni on:

ex-vaimo

vaimo

tyttöystävä 1

tyttöystävä 2

tyttöystävä 3

tyttöystävä 4

käyn panemassa näitä kaikkia viikottain.

eikä maksa mitään.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kuusi kaksi