Salasuhde varattuun mieheen aiheuttaa mulle välillä ahdistusta, mutta en pysty lopettamaan suhdetta
Juttu alkoi pelkkänä seksinä myös mulle, mutta aika nopeasti ihastuin mieheen. Olisi pitänyt heti tuolloin tajuta lopettaa suhde. Nyt kun suhde on kestänyt jo vuoden, niin on koko ajan vaikeampaa lopettaa suhde.
Mulla on erittäin vahvat tunteet miestä kohtaan, mutta tiedän, että mies haluaa musta vain seksiä. Ei ole aikeissa erota vaimostaan. Mulle tämä suhde tuo ahdistusta kun en voi saada miestä omakseni. En saa vastakaikua tunteilleni ja olo on henkisesti huono. Tänään laitoin viestin miehelle, että mulle sopisi tänään, mutta mies vastasi ettei hänelle sovi. Tuli välittömästi paha ja ahdistunut olo. Itse kaipaan miestä, mutta mä en ole miehelle mitään. Tai no himon kohde, tyydytys, jännittävä salaisuus ja nuorempi nainen olen hänelle. Mies varmasti hakee vain jännitystä ja vaihtelua.
Mistä mä saan voimia lopettaa tämän suhteen?! En haluaisi jäädä ilman miehen kosketusta. Enkä halua jäädä ilman seksiä, mutta en osaa edes kuvitella harrastavani seksiä kenenkään muun kanssa.
Ei, en ole se aiemmin täällä riehunut särkynyt sydän. Luin kahta hänen ketjuaan ja ensimmäisen ketjun aikoihin olin ajatellut tehdä oman aloitukseni tänne, mutta jätin sitten laittamatta tuon tyypin vuoksi. Nyt ajattelin, että mun pitää saada purkaa tätä ahdistusta johonkin. En voi koko ajan purkaa mieltäni ystävälleni joka ei ymmärrä miksi en vain lopeta suhdetta ja miksi aina lankean miehen pauloihin.
En vain osaa sammuttaa tunteitani. Ja ennen kuin alatte syyttämään, että rikon miehen perheen niin ei hänellä ole lapsia nykyisen vaimonsa kanssa ja miehen lapset ovat jo aikuisia. Mies ihan itse rikkoo parisuhteensa. Jos mua ei olisi, niin varmasti olisi joku muu. Sekin mua tässä ahdistaa, että jos lopetan suhteen, niin joku muu löytää ehkä tiensä miehen petikumppaniksi. Yritän olla ajattelematta miestä vaimonsa kanssa koska sekin vain ahdistaa ja saa mielen mustaksi. Koitan sulkea tuon seikan pois mielestäni.
Kommentit (1232)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minusta ap on juurikin murunsyöjä ja kannattaa myös pysyä sellaisena kun kerta tykkää!
Eikö ap tapauksessa oli juuri niin ettei ne murut enää riitä? Silloin tällöin seksi on muruja ja nyt hän haluaa myös jotain muuta eli tunteita? Ap ei halua parisuhdetta miehen tsi kenenkään kanssa mutta haluaa mieheltä seksiä ja tunteita. Mies saa puolestaan olla vaimon kanssa naimisissa ja pitää siellä parisuhteensa vai miten tää nyt menee?
Olen itse elänyt tuon vaiheen omassa suhteessani, ja se oli vain sitä, että luulin haluavani mieheltä enemmän. Typerää mustasukkaisuutta. Mies sitten jätti vaimonsa ja halusi muuttaa yhteen kanssani ja naimisiin. Kauheaa! Tajusin, etten minä sitä halunnutkaan.
Ap:n puolesta en sano mitään. Mutta luulen, että tuolla miehellä on kyllä tunteita ap:takin kohtaan. Niin siinä vaan ajan kuluessa käy. (M
Ei miehellä ole mua kohtaan mitään muita tunteita kuin himo. Mä tiedän sen. Jos miehellä olisi muitakin tunteita, niin kyllä hän olisi muhun yhteydessä muutenki ku vain seksiä halutessaan. Ehkä ei ole vaihtanut mua pois sen vuoksi, että homma toimii mun kanssa ja on helppoa.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Harva yli viisikymppinen mies jaksaa olla noin kiinnostunut seksistä että viitsii pitää yllä seksisuhdetta, ei ainakaan pidempään kun uutuden viehätys on mennyt ohi. Vaikea uskoa sinua Ap kun kerrot ettet halua parisuhdetta mutta voivottelet kuitenkin aloituksessa että olet kiinni miehessä ja hän haluaa vain seksiä.. kovin ristiriitaista. Olet yhtä säälittävä ja turmeltunut ihminen kuin pettäjä mies. Molemmat ansaitsette toisenne. Toivottavasti vaimo saa tietää miehensä petollisuudesta, todennäköisesti jossain vaiheessa. Se voi särkeä hänen sydämen totaalisesti ja jäljelle jää teidän irstas seksisessio. Mitä se kertoo teidän valheellisesta suhteesta jossa kyvittelet himoa rakkaudeksi.
Eikö tullut mieleen, että tästä aloituksesta on reilu kaksi kuukautta ja olen miettinyt asioita tänä aikana. Lisäksi oli tässä välissä yli kuukauden tauko miehen kanssa ja sinäkin aikana tullut mietittyä kaikenlaista. Ihmisten mielet muuttuu eikä olla asioita aina samaa mieltä koko elämän ajan.
Ap
Suhteenne perustuu niinkin kuumaan asiaan kuin vaimon työkuvioihin. :D Vai olisi sille vaivansa väärti nähdä sua, jos vaimo ei olisi pois viikolla.
Vierailija kirjoitti:
Suhteenne perustuu niinkin kuumaan asiaan kuin vaimon työkuvioihin. :D Vai olisi sille vaivansa väärti nähdä sua, jos vaimo ei olisi pois viikolla.
Mä en kyllä ymmärtänyt mitä sä selität.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä en kyllä ymmärtänyt mitä sä selität.
ymmärtäisin että kirjoittaja pohtii suhteen olevan mahdollinen vain koska vaimo asuu viikolla toisella paikkakunnalla, jolloin miehellä on helppoa tavata ap:tä. Jos vaimo saisi töitä kotipaikkakunnalta tai jäisi eläkkeelle niin miehellä ei olisi enää tarvetta tapailla ap, koska himot voi sammuttaa myös kotona ja tapaamisista tulisi vaikeampaa kun pitäisi keksiä vaimolle selityksiä että salarakasta voisi tapailla töiden jälkeen. Eli vaimo ja hänen työkuviotko mahdollistavat ap ja miehen suhteen?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Harva yli viisikymppinen mies jaksaa olla noin kiinnostunut seksistä että viitsii pitää yllä seksisuhdetta, ei ainakaan pidempään kun uutuden viehätys on mennyt ohi. Vaikea uskoa sinua Ap kun kerrot ettet halua parisuhdetta mutta voivottelet kuitenkin aloituksessa että olet kiinni miehessä ja hän haluaa vain seksiä.. kovin ristiriitaista. Olet yhtä säälittävä ja turmeltunut ihminen kuin pettäjä mies. Molemmat ansaitsette toisenne. Toivottavasti vaimo saa tietää miehensä petollisuudesta, todennäköisesti jossain vaiheessa. Se voi särkeä hänen sydämen totaalisesti ja jäljelle jää teidän irstas seksisessio. Mitä se kertoo teidän valheellisesta suhteesta jossa kyvittelet himoa rakkaudeksi.
Eikö tullut mieleen, että tästä aloituksesta on reilu kaksi kuukautta ja olen miettinyt asioita tänä aikana. Lisäksi oli tässä välissä yli kuukauden tauko miehen kanssa ja sinäkin
Ap siis haluaa muuttaa seksisuhteen parisuhteeksi varatun miehen kanssa? Vai mikä on muuttunut?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikö tullut mieleen, että tästä aloituksesta on reilu kaksi kuukautta ja olen miettinyt asioita tänä aikana. Lisäksi oli tässä välissä yli kuukauden tauko miehen kanssa ja sinäkin
Sun miettiminen ei näy missään, samaa kehää pyörit edelleen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikö tullut mieleen, että tästä aloituksesta on reilu kaksi kuukautta ja olen miettinyt asioita tänä aikana. Lisäksi oli tässä väl
Ihan tosissaanko kuvittelet, että mä kerron kaikki nämä pohdinnat täällä? Äly hoi.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikö tullut mieleen, että tästä aloituksesta on reilu kaksi kuukautta ja olen miettinyt asioita tänä aikana. Lisäksi oli tässä väl
En mä taida enää haluta parisuhdetta tuon miehen kanssa. En mä voisi luottaa häneen.
Ap
Eikä tilanne ole sitten hyvä. Et halua parisuhdetta ja seksi hoidossa. Mikä on ongelma?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikö tullut mieleen, että tästä aloituksesta on reilu kaksi kuukautta ja olen mietti
Ai jaa, näinkö se nyt kääntyikin homma.
Vierailija kirjoitti:
Eikä tilanne ole sitten hyvä. Et halua parisuhdetta ja seksi hoidossa. Mikä on ongelma?
Ei ne tunteet ole silti mihinkään kadonneet. Mikä tässä on niin vaikeaa tajuta?
Ap
Vierailija kirjoitti:
AP:lle!
Minä tutustuin varattuun mieheen (kaksi lasta ja avopuoliso, asui aivan eri paikkakunnalla) työhön liittyvän tapahtuman yhteydessä. Olimme siis isossa firmassa yhdessä mutta emme olleet koskaan edes jutelleet. Sanoneet tyyliin "hei" kaksi kertaa. Olimme molemmat yli 30 vee.
Juttelimme tapahtumassa ja juu, harrastimme "sitä" myöhemmin seuraavana päivänä. Tapailimme noin 2kk salaa.
Nyt olemme onnellisesti yhdessä ja meillä on yksi yhteinen lapsi. Aikaa tästä on n. 12 vuotta.
Älä AP luovu toivosta mutta pidä myös järki päässä. Kaikkea hyvää sinulle! Tunteilleen ei voi mitään.
Se että te kaksi varattua harrastitte SITÄ karaokea, ei tarkoita, että sinkku aapee olisi tuon varatun miehen kumppani jatkossa.
No, kyllä on hieman erikoista haluta suhdetta sellaisen ihmisen kanssa, joka pettää omaa puolisoaan. Pettäjääkö sinä suhteeseen haluat ja haet?
itse en kyllä koskaan pystyisi tuollaiseen, että haluaisin suhteeseen tuollaisen raukkiksen kanssa.
Ensin ero ja sitten muut jutut.
Ellei sitten ole ihan avoin peli, että sinäkin voit sen äijän vaimon kanssa puhua siitä, että on toinenkin suhde. Eihän siinä silloin mitään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Ai tunteet?
Kirjoittelet tuolla, että ilmeisesti mies ei ole heittänyt sinua pois, koska sinun kanssa tämä on helppoa-tämä pettäminen.
Sinun tunteesi on sääli. Vai mikä tunne tuossa niinku päällimmäisenä? En oikein hahmotta. Ehkä Läheisriippuvuus on se ydin.
Salasuhde.
😬😬😬😬
Säälittävää toimintaa.
Selkärangatonta.
Vierailija kirjoitti:
Minä tutustuin varattuun mieheen (kaksi lasta ja avopuoliso, asui aivan eri paikkakunnalla) työhön liittyvän tapahtuman yhteydessä. Olimme siis isossa firmassa yhdessä mutta emme olleet koskaan edes jutelleet. Sanoneet tyyliin "hei" kaksi kertaa. Olimme molemmat yli 30 vee.
Juttelimme tapahtumassa ja juu, harrastimme "sitä" myöhemmin seuraavana päivänä. Tapailimme noin 2kk salaa.
Nyt olemme onnellisesti yhdessä ja meillä on yksi yhteinen lapsi. Aikaa tästä on n. 12 vuotta.
Älä AP luovu toivosta mutta pidä myös järki päässä. Kaikkea hyvää sinulle! Tunteilleen ei voi mitään.
Anteeksi, mutta kuulostat kovin naiivilta. Vetelet mutkia suoriksi.
Olen pahoillani ap 😔. Ei sinun tulevaisuus hyvältä näytä jos näin jatkat: Samaa tuskaa koet kunnes kuolema teidät erottaa. Tsemppiä!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Ai tunteet?
Kirjoittelet tuolla, että ilmeisesti mies ei ole heittänyt sinua pois, koska sinun kanssa tämä on helppoa-tämä pettäminen.
Sinun tunteesi on sääli. Vai mikä tunne tuossa niinku päällimmäisenä? En oikein hahmotta. Ehkä Läheisriippuvuus on se ydin.
Mistä keksit, että on ap:n tunne on sääli? Hän kertoo olevansa ihastunut mieheen. Miten et tuota tajunnut?