Salasuhde varattuun mieheen aiheuttaa mulle välillä ahdistusta, mutta en pysty lopettamaan suhdetta
Juttu alkoi pelkkänä seksinä myös mulle, mutta aika nopeasti ihastuin mieheen. Olisi pitänyt heti tuolloin tajuta lopettaa suhde. Nyt kun suhde on kestänyt jo vuoden, niin on koko ajan vaikeampaa lopettaa suhde.
Mulla on erittäin vahvat tunteet miestä kohtaan, mutta tiedän, että mies haluaa musta vain seksiä. Ei ole aikeissa erota vaimostaan. Mulle tämä suhde tuo ahdistusta kun en voi saada miestä omakseni. En saa vastakaikua tunteilleni ja olo on henkisesti huono. Tänään laitoin viestin miehelle, että mulle sopisi tänään, mutta mies vastasi ettei hänelle sovi. Tuli välittömästi paha ja ahdistunut olo. Itse kaipaan miestä, mutta mä en ole miehelle mitään. Tai no himon kohde, tyydytys, jännittävä salaisuus ja nuorempi nainen olen hänelle. Mies varmasti hakee vain jännitystä ja vaihtelua.
Mistä mä saan voimia lopettaa tämän suhteen?! En haluaisi jäädä ilman miehen kosketusta. Enkä halua jäädä ilman seksiä, mutta en osaa edes kuvitella harrastavani seksiä kenenkään muun kanssa.
Ei, en ole se aiemmin täällä riehunut särkynyt sydän. Luin kahta hänen ketjuaan ja ensimmäisen ketjun aikoihin olin ajatellut tehdä oman aloitukseni tänne, mutta jätin sitten laittamatta tuon tyypin vuoksi. Nyt ajattelin, että mun pitää saada purkaa tätä ahdistusta johonkin. En voi koko ajan purkaa mieltäni ystävälleni joka ei ymmärrä miksi en vain lopeta suhdetta ja miksi aina lankean miehen pauloihin.
En vain osaa sammuttaa tunteitani. Ja ennen kuin alatte syyttämään, että rikon miehen perheen niin ei hänellä ole lapsia nykyisen vaimonsa kanssa ja miehen lapset ovat jo aikuisia. Mies ihan itse rikkoo parisuhteensa. Jos mua ei olisi, niin varmasti olisi joku muu. Sekin mua tässä ahdistaa, että jos lopetan suhteen, niin joku muu löytää ehkä tiensä miehen petikumppaniksi. Yritän olla ajattelematta miestä vaimonsa kanssa koska sekin vain ahdistaa ja saa mielen mustaksi. Koitan sulkea tuon seikan pois mielestäni.
Kommentit (1232)
Älä hukkaa aikaasi ihmiseen, joka käyttää sinua viihdykkeenä, mutta ei rakasta sinua. Lämpimässä, turvallisessa parisuhteessa on paljon parempi olla. Kerran se vain kirpaisee, kun sanot, että teidän olisi parempi lopettaa, jotta pystyt hankkimaan oikean parisuhteen itsellesi. Vaikka tällä hetkellä tuntuu, että rakastelu riittää, niin mitä sitten, kun sairastut ja vanhenet? Parisuhde on niin paljon muutakin kuin rakastelemista. Kaikista ihmisistä ei tietystikään ole sitoutumaan parisuhteeseen ja jakamaan elämää, mutta oletko sinä varma, että sinulle riittää tämä? Olet saattanut jo vastata kysymykseeni, koska en jaksa lukea koko ketjua, mutta minua huolestuttaa sinun sydämesi ja elämäsi. Kaikkea parasta sinulle ja hän ei ole sitä parasta kenellekään, tiedät sen.
Vierailija kirjoitti:
Ap on tyhmä läski, joka ei saa kuin jonkun papan.
En ole tyhmä enkä läski. Kyllä saisin myös ikäistäni seuraa jos kiinnostaisi, mutta kun ei kiinnosta. Mä en ole koskaan iän perusteella miehiä valkannut. Toki reilusti nuoremmat ei kiinnosta.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Älä hukkaa aikaasi ihmiseen, joka käyttää sinua viihdykkeenä, mutta ei rakasta sinua. Lämpimässä, turvallisessa parisuhteessa on paljon parempi olla. Kerran se vain kirpaisee, kun sanot, että teidän olisi parempi lopettaa, jotta pystyt hankkimaan oikean parisuhteen itsellesi. Vaikka tällä hetkellä tuntuu, että rakastelu riittää, niin mitä sitten, kun sairastut ja vanhenet? Parisuhde on niin paljon muutakin kuin rakastelemista. Kaikista ihmisistä ei tietystikään ole sitoutumaan parisuhteeseen ja jakamaan elämää, mutta oletko sinä varma, että sinulle riittää tämä? Olet saattanut jo vastata kysymykseeni, koska en jaksa lukea koko ketjua, mutta minua huolestuttaa sinun sydämesi ja elämäsi. Kaikkea parasta sinulle ja hän ei ole sitä parasta kenellekään, tiedät sen.
Miksi mun pitäisi nyt haluta parisuhdetta? Ei mua kiinnosta ketään etsiä.Olen eronnut reilu vuosi sitten joten mikä kiire tässä on?
Ap
ASuuko mies pääkaupunkiseudulla ja puoliso käy viikot Keski-Suomessa?
Vierailija kirjoitti:
Ei.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi mun pitäisi nyt haluta parisuhdetta? Ei mua kiinnosta ketään etsiä.Olen eronnut reilu vuosi sit
Miksi olet sännännyt tuollaiseen suhteeseen? Taidat olla läheisriippuvainen. Mene terapiaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi mun pitäisi nyt haluta parisuhdetta? Ei mua ki
En ole läheisriippuvainenen enkä mene mihinkään terapiaan. Suhde alkoi siksi, että halusin seksiä. Ei tunteet heti olleet mukana.
Jos olisi läheisriippuvainen, niin kyllähän mä olisin jo parisuhteessa jonkun kanssa vain. En todellakaan huoli ketä vain vaan olen mielummin sitten yksin.
Ap
AP: Suhteen lopettaminen tekee kipeää mutta ei ikuisesti. Mitä nopeammin sen lopetat sitä nopeamminkin löydät paremman miehen ja olet onnellisempi kuin nyt. Nyt sinusta tuntuu ettei tästä parempaa löydy, mutta kyllä löytyy!
Tartut kouristuksenomaisesti huonoon suhteeseen, koska pelkäät lähteä. Kivikaudella ryhmään kuuleminen oli ainoa tapa selvitä ja yksi jääminen tarkoitti kuolemaa. Sinut on jo nyt hylätty, koska sinua ei valita vaimon paikalle. Nyt olisi ehkä aika löytää uusi kumppani tai ainakin ymmärtää että et sinä kuole vaikka nykyinen suhde loppuisi. Sinä selviät tästä vaikka kipeää se tekeekin.
ilmeisesti olet muuttunut teidän tapaamisen jälkeen: halusit vain seksiä mutta nyt oletkin valmis oikeaan suhteeseen? Oletko hakenut deittisovelluksistakin vain seksiseuraa vai pitäisikö profiili päivittää että haetkin tai ainakin olet valmis parisuhteeseen? Vai mitä olet vailla ilman tätä nykyistä miestä: ilman seksiä vai ilman ystävää vai ilman romanttista parisuhdetta vai kaikkea?
Huoh. Moneenko kertaa pitää kirjoittaa, että mua ei kiinnosta etsiä ketään miestä. Ei pelkkään seksiin eikä parisuhteeseen. Ei vain kiinnosta eikä tämä liity mitenkään tähän varattuun mieheen. Miksi koko ajan pitäisi olla parisuhteessa? Eikö nainen saa olla sinkku? Edelleen mun erosta on reilu vuosi eli mikä hel vetin kiire tässä on????
Ap
Mikä sitten on ongelma: Saat seksiä ja olet ihastunut etkä ole parisuhteessa? Et vaan voi vaatia että tällä miehellä olisi myös sinua kohtaan tunteita. Sekö on ongelma ettei hänellä ole tunteita vai se että saat seksiä liian vähän?
nainen saa olla ilman parisuhdetta. Itse olin 3 vuotta ilman parisuhdetta (20 vuoden parisuhteen jälkeen) ja olin onnellinen. Seksiä sain kotona vibraattorilta 🤭.
nyt onnellinen ja parisuhteessa miehen kanssa joka oli vapaa mutta ei halunnut parisuhdetta kunnes yllättäen parin vuoden jälkeen halusikin sitä
mieti nyt uudelleen mitä sinulta puuttuu? Jos sinulta puuttuu vastakaiku tunteilleni niin mistä sitä saisi? Ei seksisuhteesta vaan parisuhteesta tai polysuhteesta (ilmeisesti mies ei halua mitään polysuhteita). Jos taas saat liian vähän seksiä niin hanki useampi rakastaja tai vi9braattori 🤔
Vierailija kirjoitti:
Taitaa olla Vaasasta.
Vierailija kirjoitti:
Mikä sitten on ongelma: Saat seksiä ja olet ihastunut etkä ole parisuhteessa? Et vaan voi vaatia että tällä miehellä olisi myös sinua kohtaan tunteita. Sekö on ongelma ettei hänellä ole tunteita vai se että saat seksiä liian vähän?
nainen saa olla ilman parisuhdetta. Itse olin 3 vuotta ilman parisuhdetta (20 vuoden parisuhteen jälkeen) ja olin onnellinen. Seksiä sain kotona vibraattorilta 🤭.
nyt onnellinen ja parisuhteessa miehen kanssa joka oli vapaa mutta ei halunnut parisuhdetta kunnes yllättäen parin vuoden jälkeen halusikin sitä
mieti nyt uudelleen mitä sinulta puuttuu? Jos sinulta puuttuu vastakaiku tunteilleni niin mistä sitä saisi? Ei seksisuhteesta vaan parisuhteesta tai polysuhteesta (ilmeisesti mies ei halua mitään polysuhteita). Jos taas saat liian vähän seksiä niin hanki useampi rakastaja tai vi9braattori 🤔
HUOH. Mikä on vialla ihmisellä joka ei tajua, että on raastavaa kun itsellä on tunteita ja toisella ei. Mitään vi tun polysuhteita en halua. Eikä mitkään lelut ja masturbaatio korvaa seksiä miehen kanssa. Joka muuta väittää niin on saanut huonoa seksiä.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Taitaa olla Vaasasta.
Ei ole sieltäkään. Ihan turhaan yritätte arvailla mistä olen.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Taitaa olla Vaasasta.
Vaasasta on.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Taitaa olla Vaasasta.
Ap
Olet perseestä. Haluat ruinata, että on ahdistavaa, mutta ratkaisuehdotukset ei käy.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Taitaa olla Vaasasta.
Ap
Olet perseestä. Haluat ruinata, että on ahdistavaa, mutta ratkaisuehdotukset ei käy.
Ai ratkaisuehdotus on se, että arvaillaan mistä olen? Itse olette perseestä. Mene muualle ulisemaan jos mä häiritsen sua. Omaa tyhmyyttä lukea tätä ketjua jos noin ärsyttää.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Taitaa olla Vaasasta.
Vaasasta on.
Sovitaan sitten niin jos sun harhainen mieli siitä rauhoittuu.
Ap
HUOH! Siis haluat vain purkaa omaa minulla on tunteita mutta toisella ei ikävää vauvapalstalla. Ymmärsin siis aloituksesta ihan väärin ja luulin että halusit tsemppiviestejä jotta voisit lopettaa raastavan suhteen.
siinä tapauksessa sanon vain voi sinua. Elämä on todella julmaa kun varattu mies antaa tunteensa vaimolle ja seksin sinulle 😢
Vierailija kirjoitti:
HUOH! Siis haluat vain purkaa omaa minulla on tunteita mutta toisella ei ikävää vauvapalstalla. Ymmärsin siis aloituksesta ihan väärin ja luulin että halusit tsemppiviestejä jotta voisit lopettaa raastavan suhteen.
siinä tapauksessa sanon vain voi sinua. Elämä on todella julmaa kun varattu mies antaa tunteensa vaimolle ja seksin sinulle 😢
Kyllä se peitto varmaan kotonakin heiluu, veikkaisin.
Miksi ehdottaisin kun mua ei sellainen kiinnosta? Tuskin kiinnostaa miehen puolisoakaan. Mä olen miehelle vain jännittävä salaisuus.
Ap