Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Salasuhde varattuun mieheen aiheuttaa mulle välillä ahdistusta, mutta en pysty lopettamaan suhdetta

Vierailija
23.05.2024 |

Juttu alkoi pelkkänä seksinä myös mulle, mutta aika nopeasti ihastuin mieheen. Olisi pitänyt heti tuolloin tajuta lopettaa suhde. Nyt kun suhde on kestänyt jo vuoden, niin on koko ajan vaikeampaa lopettaa suhde. 

Mulla on erittäin vahvat tunteet miestä kohtaan, mutta tiedän, että mies haluaa musta vain seksiä. Ei ole aikeissa erota vaimostaan. Mulle tämä suhde tuo ahdistusta kun en voi saada miestä omakseni. En saa vastakaikua tunteilleni ja olo on henkisesti huono. Tänään laitoin viestin miehelle, että mulle sopisi tänään, mutta mies vastasi ettei hänelle sovi. Tuli välittömästi paha ja ahdistunut olo. Itse kaipaan miestä, mutta mä en ole miehelle mitään. Tai no himon kohde, tyydytys, jännittävä salaisuus ja nuorempi nainen olen hänelle. Mies varmasti hakee vain jännitystä ja vaihtelua.

Mistä mä saan voimia lopettaa tämän suhteen?! En haluaisi jäädä ilman miehen kosketusta. Enkä halua jäädä ilman seksiä, mutta en osaa edes kuvitella harrastavani seksiä kenenkään muun kanssa.

Ei, en ole se aiemmin täällä riehunut särkynyt sydän. Luin kahta hänen ketjuaan ja ensimmäisen ketjun aikoihin olin ajatellut tehdä oman aloitukseni tänne, mutta jätin sitten laittamatta tuon tyypin vuoksi. Nyt ajattelin, että mun pitää saada purkaa tätä ahdistusta johonkin. En voi koko ajan purkaa mieltäni ystävälleni joka ei ymmärrä miksi en vain lopeta suhdetta ja miksi aina lankean miehen pauloihin. 

En vain osaa sammuttaa tunteitani. Ja ennen kuin alatte syyttämään, että rikon miehen perheen niin ei hänellä ole lapsia nykyisen vaimonsa kanssa ja miehen lapset ovat jo aikuisia. Mies ihan itse rikkoo parisuhteensa. Jos mua ei olisi, niin varmasti olisi joku muu. Sekin mua tässä ahdistaa, että jos lopetan suhteen, niin joku muu löytää ehkä tiensä miehen petikumppaniksi. Yritän olla ajattelematta miestä vaimonsa kanssa koska sekin vain ahdistaa ja saa mielen mustaksi. Koitan sulkea tuon seikan pois mielestäni.

Kommentit (1232)

Vierailija
601/1232 |
04.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kylläpä on puuduttavan tylsä ketju. Ja pelkästään sen vuoksi, että haisevien limakalvojen hinkkaus on vielä vanhanakin noin pakkomieleteistä. Voi voi ja lämmin leipä. Ihmisyys sucks.

Vierailija
602/1232 |
04.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

"M*lliämpärinä olo voi käydä pidemmän päälle tuskalliseksi."

Huom!!! Kokemusasiantuntija puhuu!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
603/1232 |
04.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

M*lliämpärinä olo voi käydä pidemmän päälle tuskalliseksi.

En tiedä kelle tuo oli, kun ei ole osattu lainata, mutta kiinnostaisi kuulla, miksi jollain on tarve yrittää halventaa muita haukkumalla heitä mälliämpäriksi? Ei ole kummoinen käsitys seksistä.

Vierailija
604/1232 |
04.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En tiedä kelle tuo oli, kun ei ole osattu lainata, mutta kiinnostaisi kuulla, miksi jollain on tarve yrittää halventaa muita haukkumalla heitä mälliämpäriksi? Ei ole kummoinen käsitys seksistä.

Olenkin soolopoly muusu. Nih!

Vierailija
605/1232 |
04.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olenkin soolopoly muusu. Nih!

Menetkö johonkin muualle trollaamaan. Tai trollaa edes aiheesta saatna.

Vierailija
606/1232 |
04.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä keino voisi olla, että kerrot suhteestanne miehen kumppanille, joka joko jättää miehen, jolloin hän jää sinulle tai sitten pariskunta ei eroa (heti) mutta heidän välille puhkeaa komea riita, jolloin mies ottaa etäisyyttä sinuun ja täten pääset hänestä eroon. Sitten alat treffailemaan muita.

Voit myös aloittaa treffeillä muita heti.

Vierailija
607/1232 |
04.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joillakin on surullinen käsitys seksistä, että siinä nainen vain antaa ja mies saa kaiken nautinnon jne. No en todellakaan suostuisi useita kertoja seksiin yhdenkään miehen kanssa jos ei nauttisi myös itse seksistä. Tuo varattu mies tietää miten käsitellä mua ja seksi hänen kanssaan on erittäin nautinnollista. Se meillä ainakin toimii oikein hyvin.

Ap

Vierailija
608/1232 |
04.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyvä keino voisi olla, että kerrot suhteestanne miehen kumppanille, joka joko jättää miehen, jolloin hän jää sinulle tai sitten pariskunta ei eroa (heti) mutta heidän välille puhkeaa komea riita, jolloin mies ottaa etäisyyttä sinuun ja täten pääset hänestä eroon. Sitten alat treffailemaan muita.

Voit myös aloittaa treffeillä muita heti.

Olen kertonut jo tässä ketjussa, että en kerro miehen puolisolle joten voi lopettaa heti alkuunsa. 

Mua ei kiinnosta treffailla ketään. En vain jaksa. Ei aina pidä treffailla tai olla parisuhteessa.

Ap

Vierailija
609/1232 |
04.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Työnnä kurpitsa p.lluun. 

Lutkuttele välillä.

Jos sulla on niin löysä pillu, että sinne mahtuu kurpitsa niin älä oleta muillakin olevan yhtä löysä.

Ap

Vierailija
610/1232 |
04.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikä muukaan se on kun mies ei edes eroa!

Vierailija
611/1232 |
04.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Näinpä. Mutta ap onkin trolli. 

Vierailija
612/1232 |
04.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joillakin on surullinen käsitys seksistä, että siinä nainen vain antaa ja mies saa kaiken nautinnon jne. No en todellakaan suostuisi useita kertoja seksiin yhdenkään miehen kanssa jos ei nauttisi myös itse seksistä. Tuo varattu mies tietää miten käsitellä mua ja seksi hänen kanssaan on erittäin nautinnollista. Se meillä ainakin toimii oikein hyvin.

Ap

Nimenomaan noin. Minusta mies antaa jopa enemmän kuin nainen, ainakin taitava rakastaja.

Toisaalta en itse ainakaan kestäisi sitä menoa joka yö ja päivä. Siksi on hyvä, että miehellä on muuta muualla.

Tällainen suhde vapauttaa niin paljon aikaa muuhun elämään että on paras diili jonka voi saada, ainakin mulle. Toki olen ottanut välillä mietintätaukoja, mutta toistaiseksi aina päätynyt siihen, että tämä on oikein ja luonnollista. Toinen vaihtoehto on sitten olla kokonaan yksin. Ei huono vaihtoehto sekään.

Vierailija
613/1232 |
04.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En ole trolli. Tämä on todella ärsyttävä palsta kun ääliöt huutaa täällä kaikkea trolliksi. Mene muualle tästä ketjusta jos noin häiritsee mun olemassaolo. Kitise muualla.

Ap

Vierailija
614/1232 |
04.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Nimenomaan noin. Minusta mies antaa jopa enemmän kuin nainen, ainakin taitava rakastaja.

Toisaalta en itse

No mä haluaisin seksiä useammin kuin kerran viikossa mitä meillä oli aiemmin ennen tätä taukoa. Nyt tulee taukoa taas kun mä lähden ulkomaille viikoksi tiistaina.

Ap

Vierailija
615/1232 |
04.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En ole trolli. Tämä on todella ärsyttävä palsta kun ääliöt huutaa täällä kaikkea trolliksi. Mene muualle tästä ketjusta jos noin häiritsee mun olemassaolo. Kitise muualla.

Ap

Miksi olet salasuhteessa joka selvästikään ei sovi sinulle? Eikö kannttaisi havahtua jä lähteä tavoittelemaan elämäänsä onnellisuutta?

Vierailija
616/1232 |
04.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Miksi olet salasuhteessa joka selvästikää

Mä haluan hyvää seksiä ja haluan olla miehen lähellä. Tauon aikana kyllä tein töitä sen eteen, että pääsisin miehestä eroon. En enää niin paljon kaipaa miestä eikä tule ahdistusta kun emme ole tavanneet. Jonkunlaista pesäeroa olen tehnyt jo ja ehkä tämä tästä hiipuu vähitellen omia aikojaan. Kyllä mä sen tiedostan, että ei mies mun kanssa parisuhdetta halua. Ja mitä siitä edes voisi tulla koska pelkäisin kuitenkin miehen pettävän mua.

Ei mun elämän onnellisuus yhdestä miehestä ole kiinni. Mulla on elämässä paljon muitakin asioita mistä olla onnellinen. En edes jaksa etsiä ketään miestä. Ei vain jaksa kiinnostaa ja miksi pitäisikään kun erosta vasta reilu vuosi. 

Ap

Vierailija
617/1232 |
04.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Nimenomaan noin. Minusta mies antaa jopa enemmän kuin nainen, ai

Mies ei ehdi, kun panee vaimoaan kaiken vapaa-ajan.

Vierailija
618/1232 |
04.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies ei ehdi, kun panee vaimoaan kaiken vapaa-ajan.

Ensinnäkin opettele tekemään lainaukset, että ei mene viestit miten sattuu.

Toisekseen, ei mies ei pane puolisoaan kaiken vapaa-ajan. Se on ihan tosiasia koska puoliso on viikot pois muualla töissä. Siksi me tapaammekin viikolla yleensä. Eikä tuon ikäisellä miehellä riittäisi mieskunto panna niin paljon.

Ap

Vierailija
619/1232 |
04.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi ap et ehdottaisi avointa polysuhdetta miehelle?

Vierailija
620/1232 |
04.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap on tyhmä läski, joka ei saa kuin jonkun papan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kaksi yksi