Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Salasuhde varattuun mieheen aiheuttaa mulle välillä ahdistusta, mutta en pysty lopettamaan suhdetta

Vierailija
23.05.2024 |

Juttu alkoi pelkkänä seksinä myös mulle, mutta aika nopeasti ihastuin mieheen. Olisi pitänyt heti tuolloin tajuta lopettaa suhde. Nyt kun suhde on kestänyt jo vuoden, niin on koko ajan vaikeampaa lopettaa suhde. 

Mulla on erittäin vahvat tunteet miestä kohtaan, mutta tiedän, että mies haluaa musta vain seksiä. Ei ole aikeissa erota vaimostaan. Mulle tämä suhde tuo ahdistusta kun en voi saada miestä omakseni. En saa vastakaikua tunteilleni ja olo on henkisesti huono. Tänään laitoin viestin miehelle, että mulle sopisi tänään, mutta mies vastasi ettei hänelle sovi. Tuli välittömästi paha ja ahdistunut olo. Itse kaipaan miestä, mutta mä en ole miehelle mitään. Tai no himon kohde, tyydytys, jännittävä salaisuus ja nuorempi nainen olen hänelle. Mies varmasti hakee vain jännitystä ja vaihtelua.

Mistä mä saan voimia lopettaa tämän suhteen?! En haluaisi jäädä ilman miehen kosketusta. Enkä halua jäädä ilman seksiä, mutta en osaa edes kuvitella harrastavani seksiä kenenkään muun kanssa.

Ei, en ole se aiemmin täällä riehunut särkynyt sydän. Luin kahta hänen ketjuaan ja ensimmäisen ketjun aikoihin olin ajatellut tehdä oman aloitukseni tänne, mutta jätin sitten laittamatta tuon tyypin vuoksi. Nyt ajattelin, että mun pitää saada purkaa tätä ahdistusta johonkin. En voi koko ajan purkaa mieltäni ystävälleni joka ei ymmärrä miksi en vain lopeta suhdetta ja miksi aina lankean miehen pauloihin. 

En vain osaa sammuttaa tunteitani. Ja ennen kuin alatte syyttämään, että rikon miehen perheen niin ei hänellä ole lapsia nykyisen vaimonsa kanssa ja miehen lapset ovat jo aikuisia. Mies ihan itse rikkoo parisuhteensa. Jos mua ei olisi, niin varmasti olisi joku muu. Sekin mua tässä ahdistaa, että jos lopetan suhteen, niin joku muu löytää ehkä tiensä miehen petikumppaniksi. Yritän olla ajattelematta miestä vaimonsa kanssa koska sekin vain ahdistaa ja saa mielen mustaksi. Koitan sulkea tuon seikan pois mielestäni.

Kommentit (1232)

Vierailija
21/1232 |
23.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Et sinä ole vastuussa siitä mitä mies tekee. Se on hänen vastuullaan. Mutta jos et näe yhteistä tulevaisuutta, kannattaisi vaan jotenkin nyt yrittää riuhtaista itsesi pois tuosta kuviosta. Tiedän että vaikeaa se on. Mutta mitä pikemmin sen teet, sen parempi. Ymmärrän millaista on olla ihastunut. Valitettavasti aina se vaan ei ole niin helppoa. Koeta vaan lähteä ja jättää hänet taaksesi. Olet ansainnut miehen joka haluaa vain ja ainoastaan sinut. 

En tiedä mistä saisin voimia riuhtaista itseni irti tuosta suhteesta. En vain pysty siihen koska olen liian heikko.

Ap

Vierailija
22/1232 |
23.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Saisitko voimia lopettaa vaikka sillä faktalla, että  harrastaa seksiä sinun sekä vaimonsa kanssa ja joinakin päivinä varmaan tullutkin suoraan seksin jälkeen seksiä harrastamaan kanssasi ja päinvastoin. Ällöttääkö?

Yrittäisit nyt vaan arvostaa itseäsi enemmän ja lopeta tämä pelleily. Vuosi on todella pitkä aika olla jonkun p*skiaisen lelu.

Me tavataan silloin kun miehen vaimo on muualla eli on erittäin epätodennäköistä, että tulisi suoraan seksin jälkeen mun luoksen tai päinvastoin. Eikä taitaisi tuon ikäisellä miehellä kunto edes riittää tuohon. No kerran meillä oli seksiä kaksi kertaa parin tunnin sisällä, mutta kyllä se kävi miehen voimille. 

Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/1232 |
23.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tekisi hyvää sinullekin joskus ajatella ylä- eikä alapäällä.

Vierailija
24/1232 |
23.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pelkäätkö oikeaa aitoa ihmissuhdetta alitajuisesti? Sinähän et saa tuosta "suhteesta" mitään mitä haluat, paitsi seksiä ja sitä nyt saa muualtakin ihan vapailta miehiltä. Sinulla kuitenkin näyttää olevan tarve parisuhteeseen niin miksi et toimi niin, että saisit parisuhteen? Mikä saa sinut sabotoimaan oman onnellisuutesi? Miksi arvostat itseäsi niin vähän? Tämä varattu mieshän on tässä ihan täysin sivuseikka, sivuroolissa SINUN elämässäsi.

Vierailija
25/1232 |
23.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En sääli sinua joka olet rikkonut toisen naisen suhteen. Oletko narsisti?

Ap on narsistinen satujen sepittelijä. Huomiohakuinen mutta ei kestä kritiikkiä ollenkaan. Tarina muuttuu aina matkan varrella.

Aapeelle riittää kun kelpaa edes pantavaksi. Ei varmaan tiiä, että mielelläänhän ne tietyt urokset sen työn hoitaa, kun vapaaehtoisia ilmoittautuu. =D

Vierailija
26/1232 |
23.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muuta poies vaikka toiselle puolelle Suomea. Poissa silmistä, poissa mielestä. Pian sää sen unohat, yllätyt kuinka pian.

Vierailija
27/1232 |
23.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Saisitko voimia lopettaa vaikka sillä faktalla, että  harrastaa seksiä sinun sekä vaimonsa kanssa ja joinakin päivinä varmaan tullutkin suoraan seksin jälkeen seksiä harrastamaan kanssasi ja päinvastoin. Ällöttääkö?

Yrittäisit nyt vaan arvostaa itseäsi enemmän ja lopeta tämä pelleily. Vuosi on todella pitkä aika olla jonkun p*skiaisen lelu.

Joo, hän petää sun kanssa vaimoaan, ja vaimon kanssa sua.

Sehän se vasta mukavaa!

JOS tykkäisi oikesti, ois jo kantanut kamansa sun luo.

Panopuu olet, ei muuta.

Vierailija
28/1232 |
23.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vuodessa tottakai ehtii tottumaan, kiintymään, rakastumaan, olemaan toisen oma  kaikenlaisilla ehdoilla. Olet valmis kärsimään hänen vuoksensa pahaa oloa yksin ja oletettavasti sitä tunnetta on enemmän kuin hyviä, yhteisiä hetkiänne. Mikäpäs siinä, jos se on sitä mitä sinä sanot rakkaudeksi kahden ihmisen välillä. Olet miehelle kuin koiralle vinkulelu. JOskus voi juosta vinkulelun perään ja pompottaa sitä omaksi huviksi, mutta kun kyllästyy voi taas jatkaa oikeaa elämäänsä. KUkapa ei sinunlaistasi, hyväuskoista ja helppoa sivusuhdetta käyttäisi hyväkseen ja kun olet siihen hyväksikäyttöön täysin alistunutkin. Olet menettänyt oman elämäsi hallinnan täysin.

Kaikki kokemasi kipu, tuska, ikävä kertoo myös siitä, ettei sinulla itselläsi ole enää omaa elämää. JOs suhteenne olisi hyvä, sinut huomioiva, ehtisit tekemään kaikkea muuta kivaa. Ehkä tapaamaan muitakin ja löytämään vielä parempaa seuraa.

Mies on sinua vanhempi ja tietää mitä tekee. Sinä et. Haluatko sitä?

Puhutko hänelle vakavista tunteistasi? Kirjoita, jos et kehtaa, niin tule sitten kertomaan miten kävi. Veikkaan, että mies häviää. Sinun ei tarvitse nähdä silloin eroamisen vaivaa ollenkaan.

Toivotan hyvää elämää. SAat sen, kun alat miettimään oletko ansainnut sen mitä nyt häneltä saat.

Vierailija
29/1232 |
23.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Varatun kanssa suhteeseen, niin aina on tosi isot riskit polttaa vain omat näpit. Idioottimaista hommaa monessa mielessä. AINA se pettäjä sanoo, että oma avioliitto/suhde on toooosi huono ja ongelmia on toooosi paljon. Eli sillä ei pidä itselleen asiaa yrittääkään perustella. Jos suhde on niin huono mitä väittää, niin erotkoon ihan oikeasti sitten ensin. Mutta kun se suhde ei yleensä ole niin huono ja pettäjän kanssa vehtaavahan saa kuulla muutenkin vain yhden laidan niistä ongelmista ja asioista. Ne ei ihan totta siksi olekaan.

Ei siis kannata sekoilla varatun kanssa. Pilaat hänen parisuhteensa ja pahimmillaan jopa hajoitat perheen. Tosi usein palaa vain omat näpit ja se pettäjä ei lopulta alakaan suhteeseen kanssasi ja se sitten sattuu. Ja jos alkaakin, niin iso mahdollisuus on sille, ettei suhde kanna kahta vuotta pidemmälle. Näin sanoo tilastot. Eli aika paljon miinuksia tuossa on ja miksi? Siksi että kun se nyt on niin ihku ja kiva tyyppi. Mu

Mitkä tilastot? Meidän suhde alkoi pettämisellä ja yhdessä ollaan oltu nyt 10 vuotta. Kaveripariskunnalla sama juttu. Mutta Ap:n tilanne on sikäli ihan eri että mies ei ole missään aikeissa erota vaimostaan. Ap:lla ei ole muuta vaihtoehtoa kuin väsyä tilanteeseen, tehdä päätös ja riuhtaista itsensä kerralla irti lopullisesti.

Vierailija
30/1232 |
23.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko mies Porvoosta?

Vierailija
31/1232 |
23.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap:n kirjoitustyyli on jotenkin tuttu... ei ole uskottava. Naistenlehtinovellisanastoa.

Muille samaan jamaan joutuneille tiedoksi, että ensihuuma kestää 1-2 vuotta. Kolmannen vuoden jälkeen eivät perhoset enää lentele alavatsanpohjalla.

Vierailija
32/1232 |
23.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Et sinä ole vastuussa siitä mitä mies tekee. Se on hänen vastuullaan. Mutta jos et näe yhteistä tulevaisuutta, kannattaisi vaan jotenkin nyt yrittää riuhtaista itsesi pois tuosta kuviosta. Tiedän että vaikeaa se on. Mutta mitä pikemmin sen teet, sen parempi. Ymmärrän millaista on olla ihastunut. Valitettavasti aina se vaan ei ole niin helppoa. Koeta vaan lähteä ja jättää hänet taaksesi. Olet ansainnut miehen joka haluaa vain ja ainoastaan sinut. 

Kyllä ap on myös ihan yhtä syyllinen kun tieten tahtoen on suhteessa varatun kanssa.

Vierailija
33/1232 |
23.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alla ei ole itsekunnioitusta. Ryhdistäydy.

Vierailija
34/1232 |
23.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei, "pettäminen" on aivan normaalia jo vuonna 2024.

Fossiilit eivät vain ymmärrä tätä.

Vierailija
35/1232 |
23.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on ollut sama tilanne (nuorempana), tosin en tiennyt miehen olevan varattu. Suosittelen että repäise itsesi siitä irti, vaikka koet aivopesua, tunteita ja et haluaisi päästää irti. Ja jos koet ettet kestä. Koska olotila paranee jossain kohtaa eron jälkeen, ei ehkä samalla sekunnilla. Saa eri näkökulmia myöhemmin. Se ei ole universumin viimeinen hieno mahdollisuus sulle, se on muualla. Sä olet hyvä. Ehkä jopa sukulainen kuuntelee kuulumisiasi muissa asioissa, et jää ihan yksin.

Vierailija
36/1232 |
23.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisiko apua, jos ymmärtäisit koukuttuneesi mieheen hormonaalisista syistä. Seksi ja läheisyys tarjoaa annoksen serotoniinia, oksitosiinia ja suhteen tuoma jännitys tarjoaa myös dopamiinia. Se on todella koukuttavaa. Siitä pääsee irti vain suhteen katkaisulla ja kerta kaikkisella "no contact" -linjalla. Aikanaan tulet kokemaan samaa tunnetta kenties tasa-arvoisessa suhteessa. 

Mieti haluatko olla samassa tilanteessa 5 vuoden päästä. Kuvittele itsesi tulevaisuuteen ja mieti ikävöisitkö tätä suhdetta silloin. Onko sinulla omia tulevaisuuden haaveita? Onko nykyinen suhde este niiden toteutumiselle?

Tsemppiä!

Vierailija
37/1232 |
23.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikka perustelet tuota sillä että mies ei jaksa sinun ja vaimonsa lisäksi niin mietipä uudelleen, kyllä tuossa on mukana monia muitakin. Epäilen että sinulla on todella huono itsetunto, miten kestät ajatuksen että mukana paljon erityyppisiä naisia mukana.. Tuon tyyppinen mies voi ehtiä saman päivän aikana ties mitä.. 

Vierailija
38/1232 |
23.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi harmi. Mitäs jos et suhteilisi varattujen miesten kanssa. Lumppu.

Vierailija
39/1232 |
23.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kukaan poika/mies ei ole päässyt tekemään minuun tarpeitaan kuuteen vuoteen. Ilmeisesti joihinkin kuitenkin pääsevät, kun ovat oppineet niin sinnikkäiksi. Jopa vatatut 🤮

Vierailija
40/1232 |
23.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ota yhteyttä miehen vaimoon ja kerro ongelmasi. Hän saattaa motivoida sinua suhteen lopettamiseen. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kuusi seitsemän