Onko ok jättää sukkahousut pois hautajaisissa?
Asuna musta-valkoinen mekko, lämmintä 25 tai 26 astetta.
Kommentit (381)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sukkahousupakottajathan täällä raivoaa, kun muut ei nyt ihan vaan heidän mieliksi ole niitä sukkahousuja vaikka heidän mielestä niin kuuluisi tehdä.
Mitä sä riehut? Kukaan ei ole sinua pakottamassa mihinkään. Kunhan vain kerrotaan, mikä on sopivaa ja mikä ei. Jos haluat toimia toisin, se on sinun asiasi. Ei siiitä tarvitse pillastua tuolla tavalla.
Mitä itse? Täällä menee joillain ihan kuppi nurin jos joku kertoo ettei sukkahousut hautajaisissa ole tarpeelliset.
Ei kysyminen ole riehumista. Sinulla sen sijaan menee jostain syystä ihan järjettömällä tasolla tunteisiin, jos j
No älä paasaa. Sillähän siitä selviät :D Tosin et uskalla poistua tästä ketjusta, koska sinua oikeasti vain kiihottaa se, että saat vängätä vastaan periaatteen vuoksi. Sellaista se on uhmaäissä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sukkahousuja ei ole mikään pakkoa pukea hautajaisiin. Ne jotka väittää että on taitaa olla itse ihan ulalla etiketistä.
Kirkossa pitää olla sukkahousut hameen kanssa ja olkapäät peitettynä, kappeli vapaatyylisempi.
No eikä pidä.
Menetkö ravintolaan ilman paitaa? Yritä. Pihalle sut pistetään.
On meillä tietyt normit. Opettele ne.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen omainen, jos se nyt vaikuttaa asiaan. Ap
No, pistä ne sukkahousut.
Ole asiallinen.
Ihan oikeesti.
Ei sukkahousut ole mitenkään pakolliset eikä liity asialliseen pukeutumiseen muuta kuin teidän mielikuvissa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yhyy yhyy, miksi en saa olla kesällä sääret paljaana, vaan pitää pukeutua asiallisesti.
t. pappi
Sinä olet töissä, muut vapaalla. Sulle maksetaan siitä, muille ei.
Sinäkö et pysty pukeutumaan asiallisesti ellei siitä makseta sinulle? Toivottavasti et kovin paljoa liiku ihmisten ilmoilla
Eikö joku pysty pukeutumaan asiallisesti jos ei laita sukkahousuja?
Kumma kyllä, minä ainakin pystyn.
Aika harva pitäisi asiallisena, jos pappi menisi siunaustilaisuuteen polvimittaisessa hameessa sääret paljaana. Tarkoittaen nyt sitä, että hän menisi toimittamaan sen siunauksen.
Sellaista se on uhmaiässä, että yritetään määräillä mitä muut oikee päälleen ja arvostellaan muiden pukeutumista.
No joo, ehkä aapee menee avojaloin. Silloin olisi oikeesti ihan avojaloin kokonaan parempi kuin kengillä ja paljain säärin.
Lähiomiasen oikeus, muttei oikein muitten.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen omainen, jos se nyt vaikuttaa asiaan. Ap
No, pistä ne sukkahousut.
Ole asiallinen.
Ihan oikeesti.
Omaisethan ne monttubileet järjestää, joten saavat myös pukeutua miten haluavat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yhyy yhyy, miksi en saa olla kesällä sääret paljaana, vaan pitää pukeutua asiallisesti.
t. pappi
Sinäkö et pysty pukeutumaan asiallisesti ellei siitä makseta sinulle? Toivottavasti et kovin paljoa liiku ihmisten ilmoilla
Sukkahousut jalkaan ja hautaamaan. Ja se on asiallista. Mukavaa, kauluspaita ja puku onkin tosi kuumat.
T. Kanttori
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
t. pappi
Pystyy toki. Mutta silloin ei asuna ole polvipituinen hame eikä olla siunaustilaisuudessa varsinkaan papin roolissa. Asiallisuuteen liittyy merkittävästi myös tilannetaju, joka osalla täällä on pahasti hukassa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
t. pappi
Aika harva pitäisi asiallisena, jos pappi menisi siunaustilaisuuteen polvimittaisessa hameessa sääret paljaana. Tarkoittaen nyt sitä, että hän menisi toimittamaan sen siunauksen.
Pappi onkin töissä. Vieraat ei.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sukkahousuja ei ole mikään pakkoa pukea hautajaisiin. Ne jotka väittää että on taitaa olla itse ihan ulalla etiketistä.
Kirkossa pitää olla sukkahousut hameen kanssa ja olkapäät peitettynä, kappeli vapaatyylisempi.
No eikä pidä.
Paidattomuus ei ole kyllä sama asia kuin sukkahousuttomuus.
Minulla ei ollut vanhempani hautajaisissa sukkahousuja koska oli kesä ja muutenkin kuuma.
Vierailija kirjoitti:
Sellaista se on uhmaiässä, että yritetään määräillä mitä muut oikee päälleen ja arvostellaan muiden pukeutumista.
Surullista, ettet osaa keksiä edes omia heittoja, vaan kopioit muiden kirjoituksia. Tuo kapasiteettivajaus selittänee myös sen, miksi otat keskustelun määräilynä ja koet tarvetta kapinoida, vaikka kukaan ei ole sinua määrillyt eikä arvostellut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
t. pappi
Hän on siellä töissä ja silloin hän käyttää työasua, kuten poliisi käyttää töissä poliisin työasua. Nämä on kyseisten alojen säädöksiin kirjattu.
Hautajaisväki ei ole töissä eikä sille ole määritelty univormua.
Mutta ok, en tule sun hautajaisiin eikä välttämättä kukaan muukaan. Hautaa ittes sukkahousuissa.
Vierailija kirjoitti:
Meidän 3v tekee tätä usein. Äidin tai isän pitää laittaa tänään punainen paita koska niin vaan pitää tehdä. Arvaa, laitetaanko?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Surullista, ettet osaa keksiä edes omia heittoja, vaan kopioit muiden kirjoituksia. Tuo kapasiteettivajaus selittänee myös sen, miksi otat keskustelun määräilynä ja koet tarvetta kapinoida, vaikka kukaan ei ole sinua määrillyt eikä arvostellut.
Menikö tunteisiin että muut eivät pukeudu kuten sinä haluat?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
t. pappi
Ei sillä ole merkitystä, kun puhuttiin asiallisuudesta. Sinullekin ilmeisesti täysin uusi asia, että asiallisuuteen vaikuttaa se, missä tilaisuudessa olet ja mikä on sinun roolisi siellä. Tuossa lainausketjussa puhuttiin papeista ja papeille ei ole asiallista mennä ilman sukkahousuja hautajaisiin, vaikka osa täällä raivoaa, että saa mennä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No eikä pidä.
Paidattomuus ei ole kyllä sama asia kuin sukkahousuttomuus.
Paidattomuusvertaus paljasti sukkahousupakottajan mieheksi.
Pasi, käytä ihmeessä sukkiksia, pallit kiehuu kelvottomiksi ja se on hyvä.
On tämä kyllä jännää. Naiset tappelevat sukkahousuista. Osa naisista vaatii, että naisten täytyy pukeutua lähes kidutusvälinettä muistuttaviin muovikelmuihin peittääkseen ihoaan muiden ihmisten takia. Hyvin on sisäistetty naisten pukeutumisen ja kehon kontrolli. Ei patriarkaattia tarvita, naiset hoitaa näköjään itse tuon kontrolloinnin vedoten joihinkin vanhoihin perinteisiin.