Onko ok jättää sukkahousut pois hautajaisissa?
Asuna musta-valkoinen mekko, lämmintä 25 tai 26 astetta.
Kommentit (381)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sukkahousupakottajathan täällä raivoaa, kun muut ei nyt ihan vaan heidän mieliksi ole niitä sukkahousuja vaikka heidän mielestä niin kuuluisi tehdä.
Mitä sä riehut? Kukaan ei ole sinua pakottamassa mihinkään. Kunhan vain kerrotaan, mikä on sopivaa ja mikä ei. Jos haluat toimia toisin, se on sinun asiasi. Ei siiitä tarvitse pillastua tuolla tavalla.
Mitä itse? Täällä menee joillain ihan kuppi nurin jos joku kertoo ettei sukkahousut hautajaisissa ole tarpeelliset.
Ei kysyminen ole riehumista. Sinulla sen sijaan menee jostain syystä ihan järjettömällä tasolla tunteisiin, jos joku sanoo, että hautajaisissa tyypillisesti ollaan sukkahousut jalassa. Joku myöhäinen uhmaikö sua vaivaa, kun ihan periaatteen vuoksi pitää vastustaa
Miksi sinulla menee ihan mielettömän kovaa tunteisiin se että joku kertoo että ei ole olemassa mitään sukkahousupakkoa hautajaisissa? Ei myöskään mitään yleistä ohjetta että hautajaisissa ollaan sukkahousut jalassa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos ne sukkahousut on ihonväriset, niin kuka edes huomaa, onko jollakin sukkahousut vai ei. Eli merkityksetöntä.
Hautajaisiin laitetaan yleensä mustat sukkahousut. Paitsi tietyt änkyrät, joille mikään ei ole pyhää ja pitää aina mennä niin kuin MINÄ halua tai tulee itkupotkuraivari.
Mustat sukkahousut kesähelteellä. Kas kun ei saunatelttaa aavikolle.
Mikä ongelma sukkahousuissa? Monilla meisä on jopa työ, jossa ei todellakaan ole ok olla sääret paljaana. Tilanteen mukaan pukeudutaan oli sää mikä tahansa. Aikuinen ihminen kyllä kestää vähän epämukavuuttakin. Eihän sukkahousut edes ole mitenkään ratkaisevassa roolissa, jos on helle. Silloin on kuuma, vaikka
Tuossa ei taidettu puhua mistään raksaäijien tms. työhousuista. Esimerkiksi businespukeutumiseen ei uskottavissa firmoissa kuulu paljaat sääret, vaan hameen kanssa käytetään sukkahousuja oli sää mikä tahansa.
Vierailija kirjoitti:
Kukin päättää omasta pukeutumisestaan. Toisten pukeutumisesta voi vetää herneen nenään jos haluaa, mutta määräillä ei voi.
Herne nenässä onkin ylevää kunnioittaa läheisen muistoa. Mutta kai sun läheiset on jo käytökseesi tottuneet.
Ja sinun käytöksesi on mallikasta? Niinku omasta mielestäsi?
Palstan sukkahousupoliisi tulee hautajaisiin tarkistamaan sukkahousut kaikilta.
Vierailija kirjoitti:
Mitä tuo aiempi kiukuttelu sitten oli? Kuulosti ihan 3-vuotiaalta, joka ei saa tahtoaan läpi.
Taidat projisoida. Kerroin, etten käytä hametta ja sukkiksia. Kerroin myös, mitä mieltä olen tuollaisia perusteettomia ja oikeudettomia pukukoodeja luonnonlaiksi väittävistä tyhmistä ihmisistä.
Itse sinä kiukkuat ja möyhäät vaihdevuosista. Harmi, jos ne sulla oli/on vaikeat. Ei siltikään oikeuta jauhamaan paskaa muiden vaatteista.
Vierailija kirjoitti:
Sukkahousuja ei ole mikään pakkoa pukea hautajaisiin. Ne jotka väittää että on taitaa olla itse ihan ulalla etiketistä.
Kirkossa pitää olla sukkahousut hameen kanssa ja olkapäät peitettynä, kappeli vapaatyylisempi.
Olen omainen, jos se nyt vaikuttaa asiaan. Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sukkahousupakottajathan täällä raivoaa, kun muut ei nyt ihan vaan heidän mieliksi ole niitä sukkahousuja vaikka heidän mielestä niin kuuluisi tehdä.
Mitä sä riehut? Kukaan ei ole sinua pakottamassa mihinkään. Kunhan vain kerrotaan, mikä on sopivaa ja mikä ei. Jos haluat toimia toisin, se on sinun asiasi. Ei siiitä tarvitse pillastua tuolla tavalla.
Mitä itse? Täällä menee joillain ihan kuppi nurin jos joku kertoo ettei sukkahousut hautajaisissa ole tarpeelliset.
Ei kysyminen ole riehumista. Sinulla sen sijaan menee jostain syystä ihan järjettömällä tasolla tunteisiin, jos joku sanoo, että hautajaisissa tyypillisesti ollaan sukkahousut jalassa. Joku myöhäinen uhmaikö sua v
Sori, mutta ei mene. Olisi toki kiva olla sinulle mieliksi ja sanoa, että ulinasi menee tunteisiin, mutta niin ei ikävä kyllä käy. Lähinnä naurattaa kun muistutat niin paljon uhmaikäistä lasta, joka ei edes osaa lukea, mitä toinen kirjoittaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sukkahousuja ei ole mikään pakkoa pukea hautajaisiin. Ne jotka väittää että on taitaa olla itse ihan ulalla etiketistä.
Kirkossa pitää olla sukkahousut hameen kanssa ja olkapäät peitettynä, kappeli vapaatyylisempi.
No eikä pidä.
Vierailija kirjoitti:
Palstan sukkahousupoliisi tulee hautajaisiin tarkistamaan sukkahousut kaikilta.
Tältä vaikuttaa. Lievää lepsoutta ilmassa, tai normijonne.
Joka viikkoinen hautajaisvaatetappelu. Hyvä, mamma ja veetit, hyvin te vedätte! :D
Minä pukeudun minihameeseen ja hihattomaan ja vedän viinit.
Jumankekka!
Mitäs tässä millään väliä.
Terveisin pappi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei kysyminen ole riehumista. Sinulla sen sijaan menee jostain syystä ihan järjettömällä tasolla tunteisiin, jos joku sanoo, että hautajaisissa tyypillisesti ollaan
Sori, mutta ei mene. Olisi toki kiva olla sinulle mieliksi ja sanoa, että ulinasi menee tunteisiin, mutta niin ei ikävä kyllä käy. Lähinnä naurattaa kun muistutat niin paljon uhmaikäistä lasta, joka ei edes osaa lukea, mitä toinen kirjoittaa.
Ei varmaan. Muuten vaan täällä pitää paasata sukkahousuista hautajaisissa. Aika huvittavaa tosin
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos ne sukkahousut on ihonväriset, niin kuka edes huomaa, onko jollakin sukkahousut vai ei. Eli merkityksetöntä.
Hautajaisiin laitetaan yleensä mustat sukkahousut. Paitsi tietyt änkyrät, joille mikään ei ole pyhää ja pitää aina mennä niin kuin MINÄ halua tai tulee itkupotkuraivari.
Mustat sukkahousut kesähelteellä. Kas kun ei saunatelttaa aavikolle.
Mikä ongelma sukkahousuissa? Monilla meisä on jopa työ, jossa ei todellakaan ole ok olla sääret paljaana. Tilanteen mukaan pukeudutaan oli sää mikä tahansa. Aikuinen ihminen kyllä kestää vähän epämukavuuttakin. Eihän sukkahousut edes ole mitenkään ratkaisevas
Tuossa ei taidettu puhua mistään raksaäijien tms. työhousuista. Esimerkiksi businespukeutumiseen ei uskottavissa firmoissa kuulu paljaat sääret, vaan hameen kanssa käytetään sukkahousuja oli sää mikä tahansa.
Siellä toimistolla on kaiketi ilmastointi, jos firma kerran niin tasokas.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yhyy yhyy, miksi en saa olla kesällä sääret paljaana, vaan pitää pukeutua asiallisesti.
t. pappi
Sinä olet töissä, muut vapaalla. Sulle maksetaan siitä, muille ei.
Sinäkö et pysty pukeutumaan asiallisesti ellei siitä makseta sinulle? Toivottavasti et kovin paljoa liiku ihmisten ilmoilla
Kunhan ei paljaina varpaat näy, avokas jne. Ei kirkkaat kynnet loista kilpaa kukkien kanssa.
Pitkät sukat, ei hiosta peittää kuitenkin kauniisti jalat.
Vierailija kirjoitti:
Olen omainen, jos se nyt vaikuttaa asiaan. Ap
No, pistä ne sukkahousut.
Ole asiallinen.
Ihan oikeesti.
Vierailija kirjoitti:
Minä pukeudun minihameeseen ja hihattomaan ja vedän viinit.
Jumankekka!
Mitäs tässä millään väliä.
Terveisin pappi.
Mäkin vetäisin viinit, jos olisin pappi.
Missä sinä elät, ja millaisen kasvatuksen sinä olet saanut? Tai omaksunut?