Onko sinulla muovinen leikkuulauta?
Kommentit (48)
On, sanokoon Kaihinen mitä tahansa 🤣
On montakin. Puista en osta ikinä.
Kolme muovista ja erittäin naarmuista.
Vierailija kirjoitti:
Ne on epähygieenisiä, tykkäät siis bakteereista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ne on epähygieenisiä, tykkäät siis bakteereista.
Minullakin on muovisia leikkuulautoja. En ole koskaan sairastunut niistä.
On 6 muovista. Kaikki naarmuisia. Erikseen lihalle, kasviksille jne. Pitäisi kyllä useammin vaihtaa, mutta ei ole halpoja hyvälaatuiset muovisetkaan ja välillä vaikea löytää kunnollisia.
Tarkoittaako Aihinen, että sillä puisella sitten nuijitaan broilerit ja leikataan kasvikset ym.? Koska eihän sellaisia puisia jättilautoja montaa keittiöön mahdu.
On, pesen sen 75 asteessa apk:ssa aina käytön jälkeen. Kun alkaa pinta mennä, heitän pois ja ostan uuden. Aihinen saa mun pulesta leikellä puulaudallaan niin paljon kun ehtii, minusta ne on kuvattavimpia bakteeripesiä maailmassa. Kiva kun leipä maistuu toissapäiväselle lohelle... mutta en ole Aihisen ruokien ääreen muutenkaan tunkemassa, kaksi kertaa olen syönyt ja siinä oli kyllä kaksi liikaa. On noista "huippukokeista", ihan ehdottomasti vähiten huippu.
Käytän hygieenisesti 28v kerrostalon alkuperäistä keittiölaatikoston puista vetoleikkuulautaa. Aina ei tarvitse edes uutta lihaa laittaa jääkaapista ja aurajuustonkin tarve on lähes kokonaan poistunut.
Sitä on mahdoton laittaa astiakoneeseen joten kuten kaihinen sanoo, hygieeninen on ja suunniteltu käytettäväksi näin.
Ei ole mitään muoviastioita minun keittiössä
Minulla on vain puisia leikkuulautoja. Kasviksille, lihalle, sipulille omansa. Muovisia en halua, koska vältän muutenkin mikromuovia ym. ja puiset ovat hygieenisempiä (tutkitusti).
Käytän vain puisia leikkuulautoja. Muoviset ovat jossain perukoilla ja poissa käytöstä.
Ei mikromuoveille.
Puisen leikkuulaudan epähygieenillä ratsastaa muovin asiahenkilät.
Vierailija kirjoitti:
On, sanokoon Kaihinen mitä tahansa 🤣
Samaa mieltä ja toi taitaa olla ammattilaisten juttu mitä on keittiössä.
Oma mies on kokki, niin meillä on kalliit puulaudat ja monen sadan euron japanilaiset kokkiveitset. Mies tekee meillä ruuat, mutta jos minä tekisin ja asuisin yksin, niin olis noi muoviset ja perus veitset melko varmasti käytössä.
Kun katsoo miehen käsittelyä noissa asioissa, niin hänellä on aina erillinen joku kippo missä on jotain ainetta mikä tappaa bakteerit, kun pyyhkii leikkuulaudan ja sitten öljyy sen..
Ei minusta ole tollaseen ihan rehellisesti.
Vierailija kirjoitti:
On, pesen sen 75 asteessa apk:ssa aina käytön jälkeen. Kun alkaa pinta mennä, heitän pois ja ostan uuden. Aihinen saa mun pulesta leikellä puulaudallaan niin paljon kun ehtii, minusta ne on kuvattavimpia bakteeripesiä maailmassa. Kiva kun leipä maistuu toissapäiväselle lohelle... mutta en ole Aihisen ruokien ääreen muutenkaan tunkemassa, kaksi kertaa olen syönyt ja siinä oli kyllä kaksi liikaa. On noista "huippukokeista", ihan ehdottomasti vähiten huippu.
Tykkäät siis tuottaa muovijätettä maailmaan.
# 17 Anteeksi, huonosti nukkuneen työpäivän jälkeisistä kirjoitusvirheistä.
Ei ole.