30 asteen helteet tulee - IHANAA!!!
Nyt nautitaan. Sekä lämmöstä että talvinoitien itkusta 😁🕶👙
Kommentit (91)
Vierailija kirjoitti:
Ei ole siinä mielessä ihanaa että mieheni aloittaa sen jokavuotisen narinansa että kun on niin kuuma ja hyi että kesä on kamala jne 🙄 minnekään ei halua lähteä koska on niin kuuma, ei edes rannalle vaikka uiminen viilentäisi. Yksin pitää mennä rannalle jne kun toinen vaan jää möllöttämään kotiin sisälle.
Oma ex oli myös tämän kaltainen möllö ja valittaja. Jossakin vaiheessa huomasin että rannalla sekä muualla myöskin on mukavampi käydä ilman häntä. Uimarannalta löysin nykyisen vaimoni ja hetkeäkään en ole vaihtoa katunut.
Nuorten naisten narujen takaa alkaa näkyä ruskeita silmiä, kun kumartuvat kaupan alahyllyille.
Olen taatusti läsnä.
-Pokeri-Setä
Vierailija kirjoitti:
12 m2 yksiöissä yölläkin 33 astetta sisällä!
Kuka pakottaa asumaan koirankopissa? Samaa hintaan saa tuplasti isomman yksiön.
Olen varustautunut. Siirreltävä ilmanviilennin, tuulettimet, viilentävät alustat, kylmää juomaa, sälekaihtimet, pimennysverhot, bring it on!!!
Kyllä tämä todellakin voittaa sen talven mikä kesti yli puoli vuotta. Vaikka en todella kuumasta sinänsä pidä. Ensi viikolla alkaa lomakin, sitä voi viettää sitten Saimaan rannalla. Vesi on siellä muuten korkealla, joten kyllä sitä vettä ja lunta on tullut riittämiin vuoden aikana. Hyvä että nyt ei tule, ei nouse enempää pinta. Asunnosta puolet on maan alla, joten viileää on siellä.
Nautin heti, kun vähän sataa väliin. Täällä Jyväskylässä on rutikuivaa ja maastoa palaa.
Auringonpalvojille muistutus mitä tiedossa tulevaisuudessa:
https://www.independent.co.uk/life-style/sun-damage-skin-cancer-spf-uv-…
Nimimerkillä: välttelen aurinkoa ja sk 50 käytössä keväästä syksyyn myös varjossa 😉
Nékrukelejä tiedossa. Valkoiset ei tykkää.
Missä on "lennä etelän lämpöön" mainokset?
Luulenpa, etteivät valittajat viitsi edes käydä ulkona, koska eivät tiedä mäkäräisistä ja hyttysistä mitään
Kesät talvet sisällä, mutta helteelle ei viitsi kaupasta hakea edes tuuletinta, koska silloin joutuisi poistumaan sieltä kotoa :DD
En tykkää helteistä. Täytyy olla sisällä sitten ja ilmanviilentäjälaitteen huristessa huushollissa. Se on ihan kivaa. Ihottuman takiakaan en voi olla auringossa, joten sopii hyvin minulle.
Vierailija kirjoitti:
Ette pysty kuitenkaan olemaan paahteessa kauaa. Nytkin 24 ja auringossa polttavaa. Aurinkohattu? Joten vähempikin jo riittää. Muuten joutuu odottelemaan vähemmän paahteista ajankohtaa. Miten lenkkien käy?
HooKoonBlöö eli Sininen Lenkki aina.
Jos olisi mahdollista, niin voitaisiin säätää suomeen enimmäislämpötilaksi 21 astetta ja jos oikein halutaan lämpöä niin ehkä jotenkin vielä max 22 astetta.
Vierailija kirjoitti:
Nuorten naisten narujen takaa alkaa näkyä ruskeita silmiä, kun kumartuvat kaupan alahyllyille.
Olen taatusti läsnä.
-Pokeri-Setä
Voi jukranpujut, miten älyttömän hauska
💩
Tarkoittiko se ihan oikeasti peräaukkoa?
Vou jukra
Istuskelen juuri lepo tuolissa omalla pihalla Länsi-Helsingissä ja nautin! Tervetuloa helteet!