46822€ tilillä rahaa, miten pärjään loppukuun?
😂🤣😂🤣
Kaksi jääkaappia ja pakastin täynnä ruokaa, herkkuja ja juomia.
Onneks on kesäloma ja tulee lomarahat.
Kommentit (65)
Hyvä juttu kaveri, että menee noin mukavasti. Mulla on rakkautta ihan hirveesti, mutta rahaa ei. Mut kyllä rakkaudellakin pärjää
Toivottavasti olet täyttänyt yhden kylmäkaapin nuggeteilla.
Hyvä puoli on, että kuukautta on jäljellä vähän reilu viikko. Äitini elää edelleen, vaikkei kahteen viikkoon syönyt juurikaan mitään ja hän on sentään yli 80 vuotias.
Toisaalta, noin vähän rahaa. Miten sä oikeesti pärjäät, joudutko käymään ruokajojossa vai mikä se nyt on?
Kerää kauppamatkalla pulloja, niin sat vähän parempaa jauhelihaa ostettua.
Todella vakava paikka. Joillakin ylimääräinen raha saa mielen levottomaksi ja tämä voi aiheuttaa vaikkapa sydänkohtauksen. Ihmettelen tosin miten homma on päässyt näin pahaksi.
Vierailija kirjoitti:
Oot vaan käymättä lomilla tai ostamatta luksusautoja. Tiedän että kuulostaa vaikealta mutta kyll sinä siihen pystyt.
Ei noin noilla rahoilla AP ostelee mitään luksusautoja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Työssäkäyvälle, vähän säästämistä harrastavalle ei niin hirveä raha tilillä.
Eipä sitä hirveästi jää säästöön, juuri ennen lomia tuli ostettua uusi Polestar 66 000€.
Ap
Itse en sähköautoa osta Ajelen mun 100 000 € diesel Mersulla. En keksi syytä miksi sähköauton ostaisin. Kaverin Teslaa kokeilin. Ei herättänyt ostohaluja mutta kukin tyylillään.
Typerää pitää tilillä moista summaa osta 40 kilolla Fortumia.
Ap, sinun kannattaisii säästää enemmän . Tuo määrä on huomattavasti alle keskitason suomalaisten nettovarallisuudesta. Entä kun muutaman vuoden kuluttua sinun on pakko ostaa sähköauto, joka maksaa latausasemineen ja talvivarusteineen 50 000€? EU pakottaa.
Mulla yks jääkaappi ja pakastin jotka täynnä ruokaa molemmat ja juomia (limuja, mehuja). Alkoholia en juo. Ensi viikolla viikon kesäloma pidän.
En ole yhtä varakas kuin AP koska käyn osa-aikatyössä ja saan.tukia mutta varmasti yhtä onnellinen. Saan ostettua kaiken mitä haluan .
Autokin on mutta ei kallis. Muutaman tonnin hintainen mutta todella hyvä. En ole teiden tukkeena.
Tilillä ei ole säästöjä koska tuet. Käteisenä muutama tonni. Olen oikein onnellinen ja tyytyväinen elämääni. Pointti tässä on se että vaikka AP:n viesti oli selvästi tarkoitettu kettuiluksi niin muhun se ei tehonnut vaan olen hyvä esimerkki siitä että myös paljon vähemmällä toimeentuleva voi olla yhtä onnellinen :)
Vierailija kirjoitti:
Ap, sinun kannattaisii säästää enemmän . Tuo määrä on huomattavasti alle keskitason suomalaisten nettovarallisuudesta. Entä kun muutaman vuoden kuluttua sinun on pakko ostaa sähköauto, joka maksaa latausasemineen ja talvivarusteineen 50 000€? EU pakottaa.
Hampaiden kunnostus, talonremontti, oikeudenkäynti, jne. Pelkkä putkiremontti kaksioonkin voi olla jopa 100 000€.
Pitäisi olla 300 000€ tilillä, jotta ei olisi jatkuvaa tressiä.
Voin kertoa mutta se maksaa 46000€.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hampaiden kunnostus, talonremontti, oikeudenkäynti, jne. Pelkkä putkiremontti kaksioonkin voi olla jopa 100 000€.
Pitäisi olla 300 000€ tilillä, jotta ei olisi jatkuvaa tressiä.
Eröskin vanha pariskunta möi ok-talon. Joutuivat käräjille home- ym. syytöksistä ja menettivät noin 260 000 euroa asianajajille ja ostajille korvauksena. Se talon menetyksen päälle.
Tuo 47 000€ on oikeasti surkea raha, jos ihmisellä ei ole muuta omaisuutta. Mutta tuollahan, ketjun avaajalla, ei edes ole tuota koska vain vajaa-älyinen valehtelija leventelee rahoillaan.
Minulle on 31000 euroa rahaa kotona tunnen itseni köyhäksi. Haen taas ensi kuussa tukia kelasta ja olen Saanut noin 217 euroa kk toimeentulotukea.
Onpa AP:lla vähän rahaa eikä ole ollut varaa edes luksusautoon. Ei tuolla 47000€ tilillä ja polestarilla paljoa leveillä. Itse en sano omaa varallisuuttani ja sitä mikä auto mulla on koska mulla ei ole tarvetta leveillä rahoillani ja sillä paljonko tilillä on rahaa.
Ruokajono, kirkko, varasta kaupasta jne
t:toinen pulassa oleva vihervassari