Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mieheni ei osaa jotenkin yhdistää asioita toisiinsa

Vierailija
22.05.2024 |

Vaikeaa kuvailla tätä ongelmaa, mutta jos minä esim. Teen jotain hyviä asioita hänen eteensä, ne eivät liity tavallaan millään tavalla tulevaan, vaan hän voi sitten vaikka seuraavana päivänä tehdä jonkin todella ikävän asian minulle. Suhteemme on siis pahassa kriisissä mm. kommunikointiongelmien takia, mutta olemme yrittäneet sinnitellä yhdessä. Ennen olin kuitenkin kunnon kynnysmatto sovun säilyttämiseksi, mutta nyt olen alkanut pistää vastaan ja käyttäytymään välillä samoin kuin mies käyttäytyy. Mies mm. lähtee usein mökille sopimatta kanssani, että minä hoitaisin sitten yksin lapsia. No, minä tein sitten kerran samat hänelle, eli lähdin kun hän sieltä tuli ja sekös vasta törkeä teko hänestä oli ja hän vieläkin välillä muistelee sitä, kuinka ei ole sitä unohtanut. Eli hän ei näe lainkaan omaa toimintaansa.

Lisäksi minusta välillä tuntuu, että mieheni ei edes ymmärrä lastemme olevan myös hänen lapsiaan ja jokainen asia, jonka hän lastemme eteen tekee, on hänestä jokin palvelus minulle. Esim. Eilen sain hänet täyttämään lasten uima-altaan pihalle ennen kuin häipyi taas mökille, niin hän laittoi sitten mökiltä viestiä perään, kuinka hän käytti koko illan siihen, että sai altaan täytettyä TEILLE. Ihan kun se olisi ollut jokin maailman suurin tai vaativin urakka, kuten peruskodinhommat/lapsiin liittyvät asiat tuntuvat hänestä olevan..

Kommentit (226)

Vierailija
141/226 |
22.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuulostaa miesvauvalta

Vierailija
142/226 |
22.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Järkyttävällä nalkuttamisella joka ei lopu ollenkaan niin voi provosoida toisen menettämään hermonsa kokonaan ja silloin saattaa turvautua väkivaltaan jotta se räksytys loppuisi.

Minulla oli äitini sellainen ja viikonloppuisinkaan ei saanut nukkua kello aamu kuutta pidempään kun herätettiin ja piti alkaa pitää seuraa sille. Miestä ei hänellä ollut ja oli häipynyt jo kaksi vuotta täytettyäni.

Äitini oli ADHD tapaus kun jälkeenpäin ajattelen. Oli kaikkea muutakin ihmetyksenaihetta kotona asuessani niin että häiritsi kun hän tykkäsi olla kotona melkein puoli alasti pelkissä rintsikoissa ja kalsareissa eikä käyttänyt aamutakkia.

Minä olisin halunnut nähdä äitini pukeutuneena eikä missään alusasuissa aamiaspöydässä. Meille ei ostettu mitään aamutakkeja kenellekkään.

Kun pääsin puolisoni kanssa asumaan niin ihmettelin kuinka hän oli aina niin hiljaa jos heräsi aikaisemmin niin etten herää ja saan nukuttua mahdollisimman pitkään.

Ja ihan alusasuissa ei tulla ruokapöytään sen verran kunnioittaen muitakin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
143/226 |
22.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Muutenkin tuntuu, että mies ymmärtää kaikki asiat jotenkin hetken ja sitten kaikki taas unohtuu ja alkaa alusta. Esim kun minä tulin sieltä mökiltä, hän selvästi hetken ymmärsi kuinka rankkaa pikkulapsiarjen pyörittäminen yksin on ja yritti olla sopuisa, mutta viikon päästä se oli jälleen unohtunut ja hän koki oikeudekseen häipyä sopimatta. Emme siis ole edes mitenkään riidoissa kun hän häipyy vaan hän vain yhtäkkiä alkaa pakata kassia ja sanoo lähtevänsä mökille.

ap

Miksi ihmeessä olet mennyt hänen kanssa naimisiin ja vielä tehnyt lapsia?  Rakastuitko henkisesti pahoinpitelevään mieheen vai olitko epätoivoinen eli kunhan joku ottaa  vaimokseen?

Vierailija
144/226 |
22.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miehesi on vain ihan ehta mulkku.

Kummasti vakka on kantensa valinnut. Ja avautuu siitä vielä vauvapalstalle.

No eihän nyt sentään mikään tässä elämässä naisen vika voi olla.

Joo kaikki on miesten syytä. Naiset ovat luoneet koko yhteiskunnan ja rakennukset ja kaikki tarjonneet miehille.

Vierailija
145/226 |
22.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuorena sitä on ruusunpunaiset lasit silmillä perustamassa perhettä.. Ei ole mitenkään tavatonta että jossakin vaiheessa havahtuu siihen että toinen muuten kohtelee itseä ja lapsia koko ajan vaan ikävämmin. Ja kyllä, vika on aina siinä ihmisessä joka kohtelee toisia huonosti. Tässä tapauksessa miehessä. 

Vierailija
146/226 |
22.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Muutenkin tuntuu, että mies ymmärtää kaikki asiat jotenkin hetken ja sitten kaikki taas unohtuu ja alkaa alusta. Esim kun minä tulin sieltä mökiltä, hän selvästi hetken ymmärsi kuinka rankkaa pikkulapsiarjen pyörittäminen yksin on ja yritti olla sopuisa, mutta viikon päästä se oli jälleen unohtunut ja hän koki oikeudekseen häipyä sopimatta. Emme siis ole edes mitenkään riidoissa kun hän häipyy vaan hän vain yhtäkkiä alkaa pakata kassia ja sanoo lähtevänsä mökille.

ap

Miksi ihmeessä olet mennyt hänen kanssa naimisiin ja vielä tehnyt lapsia?  Rakastuitko henkisesti pahoinpitelevään mieheen vai olitko epätoivoinen eli kunhan joku ottaa  vaimokseen?

Mitä tollanen päivittely auttaa?

Vierailija
147/226 |
22.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ap

Ei mitään, jatketaan siis miesten syyttämistä.

Vierailija
148/226 |
22.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ap

Ei

Ehdottomasti pitää nostaa tapetille näitä muita ihmisiä kaltoinkohtelevia itsekkäitä mulkkuja. Jos itse saat joskus naisen niin täältä saat hyviä vinkkejä miten miehen ei kannata käyttäytyä, jos haluaa pitää avioliittonsa. 

Vierailija
149/226 |
22.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajat muuttuvat kuomasein. Naisilla on nykyään oikeus ja mahdollisuus avata suunsa jos puoliso kohtelee huonosti. Ja ottaa avioero. Deal with it. 

Vierailija
150/226 |
22.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta suurimmalle osalle näille naisille kelpaa miehen palkka, status ja elintason nostaminen?

Jos mies hoitaa ne lapset niin aivan turha kuvitella että asioiden yhdistämisenä kumppani nainen korjaisi riittävän taitavasti sitä pirun kesämökkiä vastaavan ajan. Ei "kaupanteko" onnistu, siispä mies on joko vätys nysvääjä joka ei saa naisensa mielestä tarpeeksi aikaan tai mulkvisti joka ei tee perheensä eteen tarpeeksi asioiden yhdistämistä.

No ennen oli helpompaa kun nainen hoiti kodin sisältä ja mies sen ulkoa.

Vierailija
151/226 |
22.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama ku laihdtukseen liittyvissä ketjuissa pohditaan aivokasvaimia ja hormooneja, mutta ei koskaan ruokailutottumuksia.

Vierailija
152/226 |
22.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mutta suurimmalle osalle näille naisille kelpaa miehen palkka, status ja elintason nostaminen?

Jos mies hoitaa ne lapset niin aivan turha kuvitella että asioiden yhdistämisenä kumppani nainen korjaisi riittävän taitavasti sitä pirun kesämökkiä vastaavan ajan. Ei "kaupanteko" onnistu, siispä mies on joko vätys nysvääjä joka ei saa naisensa mielestä tarpeeksi aikaan tai mulkvisti joka ei tee perheensä eteen tarpeeksi asioiden yhdistämistä.

Onneksi kaikesta tästä säästyy kun haistattaa feministeille pitkän paskan.

Vierailija
153/226 |
22.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin helpompaa miehille, kun ei tarvinnut omista lapsista huolehtia ja voi paeta niitä ja kotitöitä autotalliin lajittelemaan ruuveja. 

Vierailija
154/226 |
22.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sairastuin pidemmäksi aikaa, ja alussa mies otti kopin, mutta jossain vaiheessa alkoi työntää lapset isovanhemmille. Lopulta isovanhemmat keskenään yhdistivät, mitä mieheni tekee, ja laittoivat stopin touhulle, josta mieheni sitten suuttui, kun ei päässyt luistelemaan vastuusta. Mieheni nurisi aiheesta, ja vastaukseni oli sama kuin isovanhemmilla: mitä kuvittelit vanhemmuuden olevan? Käskin hakea eroa, jos ei kelpaa, mutta muistaa, että en tule hyväksymään vastuun pakoilua silloinkaan. Pidemmän aikaa tunnelma oli aika jäätävä, mutta pidin kiinni siitä, että ei pääse luistelemaan vastuustaan koskaan, vaikka se johtaisi riitaan. Olin jo sanonut, että hakee eron, jos ei miellytä, mutta mikään vapautus sekään ei tulisi olemaan eivätkä isovanhemmat tasan tarkkaan auttaisi häntä viimeisimmän tempun jälkeen. Sen verran törkeä se oli. 

Vierailija
155/226 |
22.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin helpompaa miehille, kun ei tarvinnut omista lapsista huolehtia ja voi paeta niitä ja kotitöitä autotalliin lajittelemaan ruuveja. 

Noh onneksi pärjäätte lastenkanssa yksinkin. Vielä suurempi onni on jos munasarjanne kuihtuu käyttämättöminä.

Vierailija
156/226 |
22.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Noh onneksi pärjäätte lastenkanssa yksinkin. Vielä suurempi onni on jos munasarjanne kuihtuu käyttämättöminä.

Lasten isästä eroava nainen tosiaan toteaa pärjäävänsä lasten kanssa yksinkin, jos mies ei kerran osallistu. Tämähän se yleinen kuvio on. 

Vierailija
157/226 |
22.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Noh onneksi pärjäätte lastenkanssa yksinkin. Vielä suurempi onni on jos munasarjanne ku

Tutkittu fakta on että mies on naista parempi yksinhuoltaja.

Vierailija
158/226 |
22.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monet ovat ehdottaneet, että menisin lasten kanssa mökille/jättäisin lapset sinne miehen kanssa ja häipyisin itse. Se olisikin muuten hyvä idea, mutta mökille pääsee vain autolla ja meillä on vain yksi auto, jonka mies aina luonnollisesti vie sopimatta mukanaan, kun lähtee. Onneksi päiväkoti on kävelyetäisyydellä, mutta vaikka ei olisi, mies ei miettisi siitäkään sekuntiakaan, että miten vien lapset hoitoon. 

Mies ei muutenkaan pysty pitämään yksinkertaisimmistakaan sopimuksista kiinni. Olimme vielä sopineet viikonloppuna, että mies hoitaa lapsiamme tänään, kun minulla olisi ollut yksi meno, mutta sekin sopimus oli hänelle aivan samantekevä. Hän siis aina vain päättää jotain, eikä sitten ota mitään muuta huomioon eikä millään ole merkitystä. 

ap

Vierailija
159/226 |
22.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Monet ovat ehdottaneet, että menisin lasten kanssa mökille/jättäisin lapset sinne miehen kanssa ja häipyisin itse. Se olisikin muuten hyvä idea, mutta mökille pääsee vain autolla ja meillä on vain yksi auto, jonka mies aina luonnollisesti vie sopimatta mukanaan, kun lähtee. Onneksi päiväkoti on kävelyetäisyydellä, mutta vaikka ei olisi, mies ei miettisi siitäkään sekuntiakaan, että miten vien lapset hoitoon. 

Mies ei muutenkaan pysty pitämään yksinkertaisimmistakaan sopimuksista kiinni. Olimme vielä sopineet viikonloppuna, että mies hoitaa lapsiamme tänään, kun minulla olisi ollut yksi meno, mutta sekin sopimus oli hänelle aivan samantekevä. Hän siis aina vain päättää jotain, eikä sitten ota mitään muuta huomioon eikä millään ole merkitystä. 

ap

Ja minä olen siis muutenkin arkipäivisin usein paikan päällä töissä kun taas mieheni voi tehdä etätöitä mökiltä käsin.

ap

Vierailija
160/226 |
22.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onneksi kaikesta tästä säästyy kun haistattaa feministeille pitkän paskan.

Tai sit voit vaan painua vitt-uun. Ai niin, et oo sellaista nähnytkään. No painu vaikka jonkun naisvihaajan peräsuoleen köllöttelemään. Vaikka Andrew Taten.