Amazing race suomi 2024
Uuden kauden kisaajat julki:
juontaja Mikko Kekäläinen ja kummitätinsä Mervi Levänen, juontaja Tinni Wikström ja ystävänsä Antti Savinainen, näyttelijäystävykset Leea Klemola ja Kaarina Hazard, jalkapalloilija Paulus Arajuuri ja näyttelijäsiskonsa Adeliina Arajuuri, ex-uimari Jani Sievinen ja vaimonsa Maria Nyqvist, somepersoona Metti Forssell ja ystävänsä Hanna Launonen, näyttelijä Mimosa Willamo ja isänsä Patrick Willamo, räppäri ja näyttelijä Deogracias "Gracias" Masomi ja ystävänsä ex-jalkapalloilija Jeremie Malolo, näyttelijä Aku Sipola ja ystävänsä Wille Komulainen, Leijonan luolasta tuttu sijoittaja Elias Aaltoja veljensä Matias Pietilä sekä artisti Tuure Boelius ja siskonsa Saana Boelius.
https://www.iltalehti.fi/tv-ja-leffat/a/f6d9b4d1-c327-4b9f-8332-a5593da…
Katso lähetysajat : Amazing Race Suomi - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (3553)
Vierailija kirjoitti:
Woltti-pojat tai Metti&co voittoon! Seuraavaksi lähtee mummot tai Mimosa ja iskä.
Mimosa ja iskä on kokoajan kärkikahinoissa, eivät todellakaan lähde seuraavaksi!
Maan lakiaen mukaan mennään, eli Japanissa voisi olla valaanteurastustehtävä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On tylsä jakso, liian kauan näyttelemistä.
Ihan paras! Kaikkein hauskin tehtävä tähän mennessä, nauroin ääneen monta kertaa. Melkonen tuo ohjaaja
Olen samaa mieltä. Ohjaaja veti roolinsa hyvin. Tulipa samalla testattua, kuinka kisaajat sietivät latino-ohjasmista. Leea oli ihan paras 💪
Joo, oli huippua kun Leea alkoi huutaa ohjaajalle ja antoi samalla mitalla takaisin :'D
Miksi tämä ei ollut huonoa käytöstä ja tuomittavaa? Jos Metti olisi huutanut hän olisi jo lynkattu täällä ja tehty rikosilmoitus vähintään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihan paras! Kaikkein hauskin tehtävä tähän mennessä, nauroin ääneen monta kertaa. Melkonen tuo ohjaaja
Olen samaa mieltä. Ohjaaja veti roolinsa hyvin. Tulipa samalla testattua, kuinka kisaajat sietivät latino-ohjasmista. Leea oli ihan paras 💪
Meni mummolla tunteisiin mutta sehän ei ole lainkaan tuomittavaa koska kyseessä on vanha ihminen jonka ulkomuodossa ei ole mitään kadehdittavaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joo, oli huippua kun Leea alkoi huutaa ohjaajalle ja antoi samalla mitalla takaisin :'D
Miksi tämä ei ollut huonoa käytöstä ja tuomittavaa? Jos Metti olisi huutanut hän olisi jo lynkattu täällä ja tehty rikosilmoitus vähintään.
Toivottavasti taas rauhoittui tältä osin. Vähän draamaa, sopivasti huumoria ja paljon tsemppiä.
Finaalipaikasta kisaa hyvät parit. Tuuri ja periksiantamattomuus ratkaisevat; sitä toivotan kaikille pareille 👍
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Meni mummolla tunteisiin mutta sehän ei ole lainkaan tuomittavaa koska kyseessä on vanha ihminen jonka ulkomuodossa ei ole mitään kadehdittavaa.
No, olipa taas... Kumpikaan ei ole edes kuuttakymmentä ja täällä mummotellaan ja arvostellaan ulkonäköä. Molemmat oman alansa rautaisia ammattilaisia, mutta vauvalassa joillekin ratkaisevaa on ikä ja ulkonäkö 🙈
Mahtavaa, että Kaarina ja Leea lähtivät mukaan
No, olipa taas... Kumpikaan ei ole edes kuuttakymmentä ja täällä mummotellaan ja arvostellaan ulkonäköä. Molemmat oman alansa rautaisia ammattilaisia, mutta vauvalassa joillekin ratkaisevaa on ikä ja ulkonäkö 🙈
Jäin miettimään nyt tätä, että ajatteleeko muut ihmiset mut nähdessään, että mikäs mummo siinä menee. Siis ikää tuli just 60v mittariin, vaan kun ei ole edes lapsia, niin en voi olla isoäiti/ mummo, joten ei tullut edes mieleen. Itse ajattelee, että ns. vanhuksia voisi kutsua mummoiksi. Mutta tosiaan Leeaa ja Kaarinaa täällä trituleerataan mummoiksi. Näinkö se menee, että kaikki yli esim. 40v on sitten mummoja?
Vierailija kirjoitti:
Miksi mua ärsyttää toi Mette, en vaan pysty?
Ei pystynyt aamuradion juontajakaan. Antoi tulla mielipiteensä sanoja säästelemättä 😁 Sen kuuli varmaan myös sellaiset ihmiset jotka ei katso itse racea. Kukaan ei painanut poista nappia, vaan puhe tuli suodattamatta kaikelle kansalle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei pystynyt aamuradion juontajakaan. Antoi tulla mielipiteensä sanoja säästelemättä 😁 Sen kuuli varmaan myös sellaiset ihmiset jotka ei katso itse racea. Kukaan ei painanut poista nappia, vaan puhe tuli suodattamatta kaikelle kansalle.
Aamulypsyssä? Milloin?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aamulypsyssä? Milloin?
Novan aamussa tänään, Kimmo V antoi tulla mielipiteensä sanoja säästelemättä 😁 Muutamille pareille kehut ja tälle yhdelle kaunistelematon palaute, miten ikävästi kohtelee kaveriaan, tehtävät kaverille, raskasta katsottavaa kun koko ajan painaa hermo kireällä ja lopuksi kehotti katsomaan peiliin ja tekemään jotain huonolle käytökselleen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aamulypsyssä? Milloin?
Novan aamussa tänään, Kimmo V antoi tulla mielipiteensä sanoja säästelemättä 😁 Muutamille pareille kehut ja tälle yhdelle kaunistelematon palaute, miten ikävästi kohtelee kaveriaan, tehtävät kaverille, raskasta katsottavaa kun koko ajan painaa hermo kireällä ja lopuksi kehotti katsomaan peiliin ja tekemään jotain huonolle käytökselleen.
Just, just, Kimmo Vehviläinen, kilpailevan mediakanavan sivistymätön 🤡 ja yli viiskymppinen ukko, joka ei ole koskaan edennyt aamuradiota pidemmälle 😂
Vierailija kirjoitti:
Mielenkiintoinen kattaus kyllä. Tuure Boelius ja siskonsa vähän vaan mietityttää, että miten pärjäävät maailmalla..
Hyvä kun heti tippuivat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No täällä osa näistä kommentoijista on selvästi itse ihan keskenkasvuisia vielä, ehkä nuo lähes 60-vuotiaat onkin heidän omien isovanhempiensa ikäisiä ja siksi lapsukaiset munmottelevat. Mutta tosiasiassa nämä työelämässä olevat rautaiset ammattilaiset eivät todellakaan ole vanhuksia!
Vierailija kirjoitti:
Metti tuumasi, että MEIDÄN tiimi osaa espanjaa. Jos hän olisi se osaaja ollut, niin satavarmasti olisi sanonut että HÄN osaa espanjaa.
Huoh, telenovella tehtävässä kisaparin molempien piti osata espanjankieliset vuorosanat ulkoa ja virheettömästi. Hyvinhän molemmat osasivat, kun olivat tehtävän nopeimmat ja sen myötä etapin voittajia vaihteeksi 💯
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Järkevä päätös. Ihmettelen jos joku oli sitä mieltä ettei espanjaa taitamattoman Metin olisi pitänyt yrittää handlata suurin osa vuorosanoista, haloo.
On tarkoitettu varmaan vain sitä, että on silmiinpistävää, miten Hanna hoitaa lähes kaiken. Hanna on opiskellut kieliä, jne, hallitsee taidon kuin taidon. Toinen osapuoli tulee vähän siivellä. Molemmilla ollut kuitenkin yhtä paljon aikaa opetella eri taitoja elämässä. Hanna on käyttänyt aikansa paremmin hyväksi.
Metillä kuitenkin tanssitaitoa ja oli hyvä voimistelussa.
Heh, olipa olla 🤣🤭
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tilannetaju, sitä on tai joillain sitten ei.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tilannetaju, sitä on tai joillain sitten ei.<= Tältä kommentoijalla tilannetaju puuttuu kokonaan
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sangen noloa, että Metti-fani purkaa tunteitaan haukkumalla muita kilpailijoita. Kylläpä ottaa koville, kun pitää noin uhriutua.
Vierailija kirjoitti:
Just, just, Kimmo Vehviläinen, kilpailevan mediakanavan sivistymätön 🤡 ja yli viiskymppinen ukko, joka ei ole koskaan edennyt aamuradiota pidemmälle 😂
Eikös aamuradion juontaminen ole radiomaailmassa juuri se tavoiteltuin pesti? Ja nimenomaan isoimpien kanavien (Novan ja SuomiPopin) aamuohjelmien. Kimmo oli pitkään Nelosen juontaja, joten hieman epäilen, että dissaisi AR-ohjelmaa läpikotaisin. Veikkaan, että häntä tökkii vain yksi/muutama osallistuja ja muuten fanittaa ohjelmaa. Ja mielummin sitä itse kukin rakentavaa kritiikkiä kuuntelee kuin pelkkää yltiöpositiivista hehkutusta.
Metti Forssell , nyt vasta olen tajunnut, että on ex jalkapalloilijan vaimo. Kai voi pitää tavallisena ihmisenä.