Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Amazing race suomi 2024

Vierailija
22.05.2024 |

Uuden kauden kisaajat julki: 

juontaja Mikko Kekäläinen ja kummitätinsä Mervi Levänen, juontaja Tinni Wikström ja ystävänsä Antti Savinainen, näyttelijäystävykset Leea Klemola ja Kaarina Hazard, jalkapalloilija Paulus Arajuuri ja näyttelijäsiskonsa Adeliina Arajuuri, ex-uimari Jani Sievinen ja vaimonsa Maria Nyqvist, somepersoona Metti Forssell ja ystävänsä Hanna Launonen, näyttelijä Mimosa Willamo ja isänsä Patrick Willamo, räppäri ja näyttelijä Deogracias "Gracias" Masomi ja ystävänsä ex-jalkapalloilija Jeremie Malolo, näyttelijä Aku Sipola ja ystävänsä Wille Komulainen, Leijonan luolasta tuttu sijoittaja Elias Aaltoja veljensä Matias Pietilä sekä artisti Tuure Boelius ja siskonsa Saana Boelius.

https://www.iltalehti.fi/tv-ja-leffat/a/f6d9b4d1-c327-4b9f-8332-a5593da…

Iltapulu TV-opas Katso lähetysajat : Amazing Race Suomi - Iltapulu.fi TV-opas

Kommentit (3553)

Vierailija
841/3553 |
05.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi mua ärsyttää toi Mette, en vaan pysty?

Ei pystynyt aamuradion juontajakaan. Antoi tulla mielipiteensä sanoja säästelemättä 😁 Sen kuuli varmaan myös sellaiset ihmiset jotka ei katso itse racea. Kukaan ei painanut poista nappia, vaan puhe tuli suodattamatta kaikelle kansalle.

Aamulypsyssä? Milloin?

Novan aamussa tänään, Kimmo V antoi tulla mielipiteensä sanoja säästelemättä 😁 Muutamille pareille kehut ja tälle yhdelle kaunistelematon palaute, miten ikävästi kohtelee kaveriaan, tehtävät kaverille, raskasta katsottavaa kun koko ajan painaa hermo kireällä ja lopuksi kehotti katsomaan peiliin ja tekemään jotain huonolle käytökselleen.

No , jos noin on vain sanonut, ei paha !!  Voiko sanomisia, ohjelmaa kuulla jälkikäteen, jotta voisin itse kuulla mitä oikeasti sanoi. 

Tällä pastalla kun jutut tahtoo paisua. 

kyllähän meillä kaikilla on välillä peiliin katsomisen paikka.

Vierailija
842/3553 |
05.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Adeliinaa katsoo mielellään. Nainen mun makuun. Hyväkäytöksinen, sporttinen ja sopivan kaunis, ei liian kaunis.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
843/3553 |
05.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siis mistä mun pitäisi tuntea tuo Metti? Joku somettaja?

Eikös tässä ole mukana ihan tavallisiakin ihmisiä ? Joten jos hän ei ole ns julkkis. Ja en kyllä mitä työtä Metti tekee.

Metti Forssell , nyt vasta olen tajunnut, että on ex jalkapalloilijan vaimo. Kai voi pitää tavallisena ihmisenä. 

Metti on myös juontanut Huvila ja huussi Asuntomessuilla -sarjaa. 

Vierailija
844/3553 |
05.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Leea ja Kaarina ovat mulle voimahahmoja, oispa itekin yhtä sisukas ja häpeämätön

Mulla on vähän ristiriitaisia ajatuksia tästä parivaljakosta. He ovat saaneet aika monta tehtävää läpi paljon helpommalla kuin muut, mikä ihmetyttää. Vikassa Ruutu+ -jaksossa näkyi, kuinka jäi koko sivuseinä, eli se yläosa maalaamatta ja muitakin rakoja samaiseen kulmaan ja siltikin heille ojennettiin kirjekuori. Eivät vielä tippuneet kisasta, mutta kyllä seuraavaksi on jo oltava heidän vuoro. 

Arajuurten matkaa on kiva seurata, he ovat niin ihanan positiivisia. 

Vierailija
845/3553 |
05.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hesarin nettisivulle ilmestyi eilen  kepeä kommentti Amazing Race kisasta otsikolla

Amazing Racen parasta antia on rääväsuinen pari, jonka ansiosta katsoja ei ole pysyä sohvallaan

https://www.hs.fi/kulttuuri/art-2000010809407.html

Kaarina ja Leea vauhdissa 😂

Vierailija
846/3553 |
05.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Just, just, Kimmo Vehviläinen, kilpailevan mediakanavan sivistymätön 🤡 ja  yli viiskymppinen ukko, joka ei ole koskaan edennyt aamuradiota pidemmälle 😂

Eikös aamuradion juontaminen ole radiomaailmassa juuri se tavoiteltuin pesti? Ja nimenomaan isoimpien kanavien (Novan ja SuomiPopin) aamuohjelmien. Kimmo oli pitkään Nelosen juontaja, joten hieman epäilen, että dissaisi AR-ohjelmaa läpikotaisin. Veikkaan, että häntä tökkii vain yksi/muutama osallistuja ja muuten fanittaa ohjelmaa. Ja mielummin sitä itse kukin rakentavaa kritiikkiä kuuntelee kuin pelkkää yltiöpositiivista hehkutusta.

Kimmo kehui Arajuuren sisaruksia, että on todella kiva katsoa kuinka nätisti puhuvat toisilleen. Aina tsemppaavat muita, vaikka on kilpailu. Leea ja Kaarina voisivat olla uudet rallipapat (eli seurannut on tätä ohjelmaa jo viime kaudella) mainitsi, että on hyvä kun pojat ei hoe koko ajan sitä bro, bro :) Sitten jatkoi, että sen sijaan xxx on raskasta seurata kun se puhuu niin ikävästi kaverilleen, tiuskii ja on koko ajan hermo kireällä. Hanna joutuu tekemään kaiken ja että xxx olisi syytä katsoa peiliin ja korjata käytöstään.

Vierailija
847/3553 |
05.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

aVierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On tylsä jakso, liian kauan näyttelemistä.

Ihan paras! Kaikkein hauskin tehtävä tähän mennessä, nauroin ääneen monta kertaa. Melkonen tuo ohjaaja

Olen samaa mieltä. Ohjaaja veti roolinsa hyvin. Tulipa samalla testattua, kuinka kisaajat sietivät latino-ohjasmista. Leea oli ihan paras 💪

Meni mummolla tunteisiin mutta sehän ei ole lainkaan tuomittavaa koska kyseessä on vanha ihminen jonka ulkomuodossa ei ole mitään kadehdittavaa.

Sangen noloa, että Metti-fani purkaa tunteitaan haukkumalla muita kilpailijoita. Kylläpä ottaa koville, kun pitää noin uhriutua.

Ja, höpö-höpö taas.  Tuossahan arvosteltiin ikää ja ulkomuotoa, joka ei liittynyt millään tavalla toisiin kilpailijoihin vaan Leeaan ja on typerä kommentti joltain nuorelta.  Minä kirjoitin kehun Leeasta. Kaarina ja Leea sekä Metti ja Hanna ovat minun suosikkeja.

Vierailija
848/3553 |
05.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Just, just, Kimmo Vehviläinen, kilpailevan mediakanavan sivistymätön 🤡 ja  yli viiskymppinen ukko, joka ei ole koskaan edennyt aamuradiota pidemmälle 😂

Eikös aamuradion juontaminen ole radiomaailmassa juuri se tavoiteltuin pesti? Ja nimenomaan isoimpien kanavien (Novan ja SuomiPopin) aamuohjelmien. Kimmo oli pitkään Nelosen juontaja, joten hieman epäilen, että dissaisi AR-ohjelmaa läpikotaisin. Veikkaan, että häntä tökkii vain yksi/muutama osallistuja ja muuten fanittaa ohjelmaa. Ja mielummin sitä itse kukin rakentavaa kritiikkiä kuuntelee kuin pelkkää yltiöpositiivista hehkutusta.

Kimmo kehui Arajuuren sisaruksia, että on todella kiva katsoa kuinka nätisti puhuvat toisilleen. Aina tsemppaavat muita, vaikka on kilpailu. Leea ja Kaarina voisivat olla uudet rallipapat (eli seurannut on tätä ohjelmaa...

Wt-väelle juontaja Vehviläisen sana on varmaan laki.  Lukekaa ylempänä linkattu Hesarin kulttuuritoimittajan kepeä kommentti kisasta, niin saatte huomattavasti älyllisemman ja hauskan näkemyksen kisasta.  Huomaatte varmasti, mikä ero on keskinkertaisella aamujuontajalla ja ammattitaitoisella toimittajalla.

Vierailija
849/3553 |
05.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tällä kaudella vaikeampia tehtäviä kuin edellisellä. Kilpailijoiden sijoitus järjestyskin vaihtelee enemmän. On heti jännempi.

Vierailija
850/3553 |
05.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tällä kaudella vaikeampia tehtäviä kuin edellisellä. Kilpailijoiden sijoitus järjestyskin vaihtelee enemmän. On heti jännempi.

Kisaajien pitää myös kantaa kaikki matkavarusteet koko ajan mukana. Eka kaudella ei ollut näin.

Vierailija
851/3553 |
05.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hesarin nettisivulle ilmestyi eilen  kepeä kommentti Amazing Race kisasta otsikolla

Amazing Racen parasta antia on rääväsuinen pari, jonka ansiosta katsoja ei ole pysyä sohvallaan

https://www.hs.fi/kulttuuri/art-2000010809407.html

Kaarina ja Leea vauhdissa 😂

Fanitan Leeaa ja Kaarinaa. Mutta harmittaa, että tuo Hesarin toimittaja oli katsonut ohjelmasta vain yhden jakson ja sekin oli tämän parivaljakon heikoin (kuumuus verotti ja olivat lopen uupuneita). Olisipa toimittaja seurannut koko kautta tai katsonut vaikkapa edellisen telenovela-jakson, missä kulttuurileidien eläytyminen ihastutti. Hienoa kuitenkin, että löysi silti positiivista sanottavaa heistä. Vaikkakin vähän laiskaa journalismia HS:n toimittajalta analysoida ohjelmaa vain yhden jakson perusteella.

Vierailija
852/3553 |
05.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisit lopettaa tuon sääntöjen vastaisen muiden kirjoittajien nimittelyn! Samaten huomion hakeminen omalle kommentille väärällä fontilla on ainoastaan naurettavaa! Varsinkin kun itse sanoma oli kovin ohkaista. En kuitenkaan koe tarvetta alkaa poistattaa muiden kommentteja. Siivotkaa itse omaa käytöstänne, aikuiset? ihmiset.

Vierailija
853/3553 |
05.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kimmo kehui Arajuuren sisaruksia, että on todella kiva katsoa kuinka nätisti puhuvat toisilleen. Aina tsemppaavat muita, vaikka on kilpailu. Leea ja Kaarina voisivat olla uudet rallipapat (eli seurannut on tätä ohjelmaa jo viime kaudella). Sitten jatkoi, että sen sijaan xxx on raskasta seurata kun se puhuu niin ikävästi kaverilleen, tiuskii ja on koko ajan hermo kireällä. Hanna joutuu tekemään kaiken ja että xxx olisi syytä katsoa peiliin ja korjata käytöstään.

Hyvä Kimmo. Olen oikeastaan samaa mieltä ihan kaikesta.

Vierailija
854/3553 |
05.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kimmo kehui Arajuuren sisaruksia, että on todella kiva katsoa kuinka nätisti puhuvat toisilleen. Aina tsemppaavat muita, vaikka on kilpailu. Leea ja Kaarina voisivat olla uudet rallipapat (eli seurannut on tätä ohjelmaa jo viime kaudella). Sitten jatkoi, että sen sijaan xxx on raskasta seurata kun se puhuu niin ikävästi kaverilleen, tiuskii ja on koko ajan hermo kireällä. Hanna joutuu tekemään kaiken ja että xxx olisi syytä katsoa peiliin ja korjata käytöstään.

Vehviläinen hakee vain huomiota. Ei hänen puheensa ole mielestäni totta. Hänellä täytyy olla jo näkökentässä ja kuulossa pahoja puutteita - tai sitten ymmärryksessä.  Toki kilpailevan kanavan juontaja yrittää dissata Ruudun ohjelmaa.  MTV-konsernilla on pahoja talousvaikeuksia, joten saapa nähdä, saako Maikkari pystyyn vielä oman matkakisaohjelman.  Toki voi olla, että Vehviläinen olisi halunnut AR-kisaajaksi, mutta häntä ei huolittu.

Vierailija
855/3553 |
05.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Saisi olla vaikeampiakin. Sellaisia, että loppupään parit voisivat päästä jopa kärkeen, jos kärkiparit joituisivat kamppailemaan pitkään jonkun tehtävän parissa. Nyt tuntuu, että tehtävät ovat silti sen verran helppoja, että lopulta kaikki päästetään tietyn yrityskerran jälkeen eteenpäin. Eli ei kuitenkaan synny mitään dramaattisia eroja kilpsailijoiden kisa-aikojen välile. 

Vierailija
856/3553 |
05.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vehviläinen hakee vain huomiota. Ei hänen puheensa ole mielestäni totta. Hänellä täytyy olla jo näkökentässä ja kuulossa pahoja puutteita - tai sitten ymmärryksessä.  Toki kilpailevan kanavan juontaja yrittää dissata Ruudun ohjelmaa.  MTV-konsernilla on pahoja talousvaikeu

Niin, sun mielestä ei ole totta. Mä olen katsonut kaikki jaksot ja pystyn allekirjoittamaan Vehviläisen mielipiteet ohjelmasta. Ja uskon, että aika moni muukin. 

Minusta sekä HS:n kulttuuritoimittajan että Novan radiotoimittajan analyysit olivat hyviä ja yhdyn niistä molempiin. En edes ymmärrä miksi näitä pitää verrata. Kulttuuritoimittaja muuten sanoi katsoneensa vain muutaman jakson, kun taas radiotoimittaja on seurannnut molemmat kaudet, eli kyllä jälkimmäisellä on enemmän tietoa katseluhistoriansa perusteella.

Totuushan on se, että sinua kismittää radiojuontajan analyysi vain ja ainoastaan siksi, että siinä kritisoitiin suosikkipariasi. Niinpä niin.

Vierailija
858/3553 |
05.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vehviläinen hakee vain huomiota. Ei hänen puheensa ole mielestäni totta. Hänellä täytyy olla jo näkökentässä ja kuulossa pahoja puutteita - tai sitten ymmärryksessä.  Toki kilpailevan kanavan juontaja yrittää dissata Ruudun oh...

Niin, sun mielestä ei ole totta. Mä olen katsonut kaikki jaksot ja pystyn allekirjoittamaan Vehviläisen mielipiteet ohjelmasta. Ja uskon, että aika moni muukin. 

Minusta sekä HS:n kulttuuritoimittajan että Novan radiotoimittajan analyysit olivat hyviä ja yhdyn niistä molempiin. En edes ymmärrä miksi näitä pitää verrata. Kulttuuritoimittaja muuten sanoi katsoneensa vain muutaman jakson, kun taas radiotoimittaja on seurannnut molemmat kaudet, eli kyllä jälkimmäisellä on enemmän tietoa katseluhistoriansa perusteella.

Totuushan on se, että sinua kismittää radiojuontajan analyysi vain ja ainoastaan siksi, että siinä kritisoitiin suosikkipariasi. Niinpä niin.

Kyse on viihteellisestä kisaohjelmasta.

Kertoisiko joku, miksi kisaajia pitää moittia, miksi ulkonäköä tai ikää pitää moittia, liikkumistyyliä jne.  Saako siitä jotain hetken mielihyvää, kun yrittää olla ilkeä ja vääntää asiat mahdollisimman negatiivisiksi?  Onko niin, että oma elämä on niin surkeaa ja näköalatonta, että omaa pahaa oloa puretaan täällä?

Vierailija
859/3553 |
05.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vehviläinen hakee vain huomiota. Ei hänen puheensa ole mielestäni totta. Hänellä täytyy olla jo näkökentässä ja kuulossa pahoja puutteita - tai sitten ymmärryksessä.  Toki kilpailevan kanavan juontaja yrittää dissata Ruudun oh

Mä itse asiassa jo odotinkin koska radiojuontajaa syytetään valehtelusta! 🤣 Se tässä taitaa yhtä kirjoittajaa harmittaa, että radiossa sanottua mielipidettä kun ei pysty manipuloimaan painamalla poista kommentti nappia! 👍 Meni hetki ennenkuin tajusin, että tätä sanottua faktaa ei kukaan maanisesti muiden mielipiteitä poistattava pääse muokkaamaan. Se on sanottu ja pelkkää asiaa oli mielipide kisaajista ja kisasta.

Vierailija
860/3553 |
05.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vehviläinen hakee vain huomiota. Ei hänen puheensa ole mielestäni totta. Hänellä täytyy olla jo näkökentässä ja kuulossa pahoja puutteita - tai sitten ymmärryksessä.  Toki kilpailevan kanavan juontaja yrittää dissata Ruudun oh

Mä itse asiassa jo odotinkin koska radiojuontajaa syytetään valehtelusta! 🤣 Se tässä taitaa yhtä kirjoittajaa harmittaa, että radiossa sanottua mielipidettä kun ei pysty manipuloimaan painamalla poista kommentti nappia! 👍 Meni hetki ennenkuin tajusin, että tätä sanottua faktaa ei kukaan maanisesti muiden mielipiteitä poistattava pääse muokkaamaan. Se on sanottu ja pelkkää asiaa oli mielipide kisaajista ja kisasta.

Ei puhu mielestäni totta = syytetään valehtelusta.  Niinkö?  Sinulla on vakavia puutteita sisälukutaidossa. Mielipiteen ilmaiseminen ja syyttäminen on hyvin kaksi eri asiaa.  Näyttää, että kuulut älykkyystasoltasi heikoimpaan viidennekseen. MOT.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kaksi yksi