Mitä tykkäätte tästä Louis Vuittonin laukusta?
Tekisi mieli ostaa.....
https://eu.louisvuitton.com/eng-e1/products/camera-box-nvprod4450116v/M…
Kommentit (248)
Vierailija kirjoitti:
Kysyin tätä kyseistä asiaa ihan siksi, että mitä perusteellisemmin tuleva hankintani täällä haukutaan, sitä suuremmalla todennäköisyydellä se on nappiostos:)
Ap
Mikäs logiikka siinä on?
Nätti, mutta ihan liian pieni mulle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mistä meinasit sen ostaa ja mitä se maksaa? Onko sitä edes Suomessa?
Mun mielestä ruma, kuten kaikki muutkin LV laukut, mutta makunsa kullakin.
Aion ostaa sen tulevalla työmatkalla:)
Ap
Suomessa sitten jengi pöllii sen liikenteessä sinulta. Toivottavasti ei.
Vierailija kirjoitti:
Kysyin tätä kyseistä asiaa ihan siksi, että mitä perusteellisemmin tuleva hankintani täällä haukutaan, sitä suuremmalla todennäköisyydellä se on nappiostos:)
Ap
Av ei petä ikinä. Laukut menee todella tunteisiin ihmisille. Tuo summa menee jollai röökiin vuodessa-kahdessa tai jossain ajassa - se ei herätä lainkaan tällaista pahennusta. Ihmiset on kummallisia.
Vierailija kirjoitti:
Äännetäänkö se lui vittuuuun vai lois vitttun?
Lou-ii Vyi-toon.
Tuohon 2700€ hintaan saisi monta laadukasta merkkilaukkua, ja hyvän kokoista kun ei tuohon mahdu kuin luottokorttikotelo, huulipuna, avaimet ja ehkä kännykkä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mistä meinasit sen ostaa ja mitä se maksaa? Onko sitä edes Suomessa?
Mun mielestä ruma, kuten kaikki muutkin LV laukut, mutta makunsa kullakin.
Aion ostaa sen tulevalla työmatkalla:)
Ap
Saat sen hankittua suoraan kotiovellekin: https://en.louisvuitton.com/eng-nl/products/camera-box-nvprod4450116v/M…
Itse suosin ajattomampia malleja. Tuo kestää max. yhden kauden ja sitten on taas out. Jos kolme tonnia on sulle kuin kolmekymppiä niin mikäs siinä.
Noloa maksaa muovilaukusta tuhansia euroja!
Mua ei ole koskaan kiinnostaneet (ylikalliit) merkkilaukut. En näe mitään ylimääräistä arvoa niillä. Mikä niissä viehättää?
N43
Hauskan mallinen, joten jos on ylimääräistä rahaa laittaa tuommoiseen ja tykkäät Vuittonin kuosista, niin mikäs siinä.
En huolisi, ennemmin ottaisin vaikka muovikassin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Av ei petä ikinä. Laukut menee todella tunteisiin ihmisille. Tuo summa menee jollai röökiin vuodessa-kahdessa tai jossain ajassa - se ei herätä lainkaan tällaista pahennusta. Ihmiset on kummallisia.
Rööki on eri juttu. Sitä tarvii eri lailla kuin jotain tarpeetonta veskaa.
Taas tämä laukkutyperyys! AP lienee varhaisteini?
Vierailija kirjoitti:
Taas tämä laukkutyperyys! AP lienee varhaisteini?
Ellei teini, niin jonkin sortin idiootti.
Vierailija kirjoitti:
Ap
No jos se helpottaa päätöksen teossa, anna palaa.
Ruma vauvanpaskanruskea kassi se silti on, ei se miksikään muutu!
Ap