Mitä tykkäätte tästä Louis Vuittonin laukusta?
Tekisi mieli ostaa.....
https://eu.louisvuitton.com/eng-e1/products/camera-box-nvprod4450116v/M…
Kommentit (248)
Et sä sitä ole ostamassa, koska ei sulla ole siihen varaa. Jauhat vain paskaa lämpimiksesi 💩 👈 Siinä sulle pieni LV-laukku
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mistä meinasit sen ostaa ja mitä se maksaa? Onko sitä edes Suomessa?
Mun mielestä ruma, kuten kaikki muutkin LV laukut, mutta makunsa kullakin.
Aion ostaa sen tulevalla työmatkalla:)
Ap
Mitä tämä kertoo Ap:sta🤔??!
Näyttää epäkäytännölliseltä ja halvalta.
Vierailija kirjoitti:
On söpö, mutta kuinka pian siihen kyllästyy. Saat sen varmasti myytyä eteenpäin, mutta voi olla niitä Vuiskia, joista ei ihan kamalasti jälleenmyydessä saa.
Minulla on useiden eri merkkien laukkuja, joita käytän eri asujen ja tilanteiden mukaan, joten tuskin kyllästyn:)
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaunis kuin koru. Olen itsekin kahden vaiheilla.
Sehän on VANHA, viime vuoden mallia!
5900,00
En ole mitään mieltä. .En ole oikein laukku ihminen eli täten en myöskään osaa laukkuja arvostaa yhtään.
Liian pieni ja epäkäytännöllinen, vaikka onkin tarkoitettu pieneksi koristeeksi ja "näyttelyesineeksi" käteen killumaan. Olisi nätimpi, jos olisi yhtä ruskean sävyä, joko tuota tummaa kokonaan tai sitten vaaleampaa. Ei todellakaan hintansa väärti, ei ulkonäöllisesti eikä käyttämisen kannalta.
Tyylikäs, hyvällä tavalla "aarrearkkumainen", katseenvangitsija.
M42
Sain juuri Guccin laukun kälyltä ihan ilmaiseksi. Hyvännäköinen laukku. Itse en olisi tullut ostaneeksi.
Minusta se on ihanan mallinen. Jos löytäisin vastaavan nahkanruskeana ilman logoa, ostaisin. Joskus 80-luvulla olivat muotia. Pyysin miestäni ostamaan sen työmatkalta. Samalla matkalla ollut nainen oli kaupassa sanonut valintaani liian pieneksi. Sain mustan nahkapalalaukun. Käyttökertoja sille kassille tuli nolla.
Vierailija kirjoitti:
Sain juuri Guccin laukun kälyltä ihan ilmaiseksi. Hyvännäköinen laukku. Itse en olisi tullut ostaneeksi.
Niin? Miten se liittyy tähän?
Ihana. Osta se, jos tulet siitä onnelliseksi 🌞
Vierailija kirjoitti:
Ei helkkari soikoon. Aloin katsella Gucci-laukkujen hintoja. Paria tonnia. En taida kyllä edes kehdata kulkea tämän kanssa. Tykkään tavallisesta.
Nuo luisevavittuun väskyt ovat kamalia, tuollainen pikku laukkunen voisi olla ihan söpö ilman tuota kauheaa lv kuosia, tuohan on vain näyttölaukku, mulla on varaa tällaiseen.
Tietysti, jos haluaa näyttää niin sehän käy, kerran lentokentällä näin hyvin tavallisesti pukeutunella naisella kaksi lv matkalaukkua, mietin onko ostanut jostain Turkista(en tiedä vieläkö siellä myydään feikkejä) vai ovatko aidot.
Sehän on VANHA, viime vuoden mallia!