Mitä tykkäätte tästä Louis Vuittonin laukusta?
Tekisi mieli ostaa.....
https://eu.louisvuitton.com/eng-e1/products/camera-box-nvprod4450116v/M…
Kommentit (248)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sain juuri Guccin laukun kälyltä ihan ilmaiseksi. Hyvännäköinen laukku. Itse en olisi tullut ostaneeksi.
Liittyy tähän asiaan miten?
Mietipä sitä ihan vaan mielessäsi autisti.
Ei sinulla ap ole tuohon varaa. Kuljeskelet kaupan muovikassi kädessäsi, mutta saahan sitä haaveilla.
En kyllä kehtais käyttää. Vain ääliö laittaa noin paljon rahaa laukkuun. Ja vain ääliö käyttäisi feikkilaukkuakaan. Joten kumpikaan ei ole vaihtoehto.
Vierailija kirjoitti:
En huolisi edes ilmaiseksi.
Voisihan sen myydä vaikka 1000€, jos kerran maksaa 5900€
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En huolisi edes ilmaiseksi.
Voisihan sen myydä vaikka 1000€, jos kerran maksaa 5900€
En siltikään koskisi moiseen paskaan.
Onneksi mun emäntä ei moisia käytä. En kehtaisi liikkua kylillä hänen seurassaan.
Vierailija kirjoitti:
En kyllä kehtais käyttää. Vain ääliö laittaa noin paljon rahaa laukkuun. Ja vain ääliö käyttäisi feikkilaukkuakaan. Joten kumpikaan ei ole vaihtoehto.
Miten ääliöllä olisi varaa tuohon laukkuun?
Ihan kiva, mutta älyttömän hintainen tavalliselle ihmiselle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miehensä rahoilla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sain juuri Guccin laukun kälyltä ihan ilmaiseksi. Hyvännäköinen laukku. Itse en olisi tullut ostaneeksi.
Mietipä sitä ihan vaan mielessäsi autisti.
Hyvä sulle, että sulla on varakkaita sukulausia. Antaako ne sulle useinkin armolahjoja ja muuta köyhäinapua?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miehensä rahoilla.
Jos on huomannut, että omat taidot eivät riitä varallisuuden hankkimiseen, ja etsii varakkaan kumppanin, ei ole tyhmä.
On tuo minusta aika ruma. Toki jos itse pidät ja on varaa siihen niin osta ihmeessä. Mihin meidän mielipiteitä tarvitset?