Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten ihmeessä välttää se että mies hakeekin vaan seksiä???

Vierailija
21.05.2024 |

Menee hermo koska miehet valehtelevat vaikka mitä saadakseen seksiä.

Ei auta se että tapailu etenee nopeast seksiin, se kuitenkin on myös itselleni tärkeää!

Eikä se että tapaan miestä ensin kolme viikkoa ja vasta sitten menemme sänkyyn. Tämän jälkeen mies on siitä niin innoissaan että keskittyy vaan siihen. Suhde ei minusta toimi.

Ajattelen että minussa on niin paljon muutakin, mutta miten tämä voi olla näin vaikeaa. Miten aloittaa tapailu niin ettei suhde perustu vain seksille.

Kommentit (346)

Vierailija
161/346 |
21.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oon nainen ja odotan vähintään 4 kk ennen kuin hyppään sänkyyn. Kunnolliset miehet ovat aina odottaneet, muut ovat sitten tippuneet aikaisemmin pois.

Onko ok että mies harrastaa seksiä muiden naisten kanssa tämän "odotusajan", vai haluatko pakottaa miehen elämään pakkoselibaatissa sun itsekkäiden mielihalujen takia?

Miksi sen kaltainen mies edes haluaisi parisuhteeseen? Mies voi harrastaa sinkkuna seksiä ihan niin monen naisen kanssa kuin haluaa, eikä tarvitse odotella ketään.

-eri

tsellä on pari fwb suhdetta tässä sinkkuna ollessa ja jos tapaan potentiaalisen naisen joka

Nainen ei saa tuossa miestä, jolle vain seksi merkitsee. Mitä jos parisuhteessa nainen vaikka sairastuu vakavasti? Sittenkö taas fwb-suhteet tulille??

Luulisi olevan vain hyvä jos nainen saa miehen jolle muukin kuin seksi merkitsee. Itse sallisin naiselleni vapauden saada seksiä muualta jos sairauteni takia en pystyisi sitä harrastamaan pitkiä aikoja. 

Pakottaisitko miehen elämään parisuhteessa pitkiä aikoja pakkoselibaatissa jos seksi ei kanssasi onnistu? Aika toksisen itsekäs ajatusmaailma kieltää toiselta seksielämä, vaikka se ei olisi itseltään mitenkään pois 

Vierailija
162/346 |
21.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Ajattelen että minussa on niin paljon muutakin, mutta miten tämä voi olla näin vaikeaa."

Mies ei lähtökohtaisesti voi nähdä naisessa sitä "muutakin".

Ne muut hommat voi tehdä ihan miesten kanssa. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
163/346 |
21.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jep, pihtarit hiuksista v*ttuun. Ei kukaan mies jää tuommoisien kanssa odottelemaan kun iloisia ja seksimyönteisiä naisiakin on.

Tuskaisaa seksiä taitamattoman kanssa🤭

Vierailija
164/346 |
21.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuollainen mies jatkaa sitä muissa naisissa käymistä parisuhteenkin aikana, joten minulle ei ainakaan kävisi. Ei parisuhdematskua.

Ei jatka kun panet niin usein ettei pääse pussit täyttymään. Ihan itsestä kiinni haluaako miehen pitää uskollisena vai ei.

Sinä voit tehdä ihan mielesi mukaan omassa parisuhteessasi. En kaipaa olmeilta neuvoja omaani.

Voit elellä sitten ihan yksinäsi. Toivottavasti miehet osaa kaltaistasi riippakiveä vältellä.

Eipä ole miehet karttaneet, päinvastoin, vaikken olekaan mikään jokapaikanhöylä niin kuin sinä.

Tainnut höyläämiset jäädä sinun kohdallasi vähän vajaaksi. Kyllähän v

Pikkupili🤭

Vierailija
165/346 |
21.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lainaukset ei yllättäen taaskaan toimi, joten en saa lainattua aiempia kommentoijia.

Kysymykseni on seuraava: jos esim. 3 kuukauden odotus ennen ensimmäistä seksikertaa on hyvä ja toimiva kikka seuloa vain seksiä hakevat miehet pois, niin miksei käytännössä kukaan toimi noin, ja odota noin pitkään?

Mä tein niin. Mies odotti, että mä olin valmis  ja yli 20 vuotta on oltu nyt aviossa, että kyllä kannatti.

Minä odotin vielä pidempään, mutta seksi oli huonoa. Sitä ei voi etukäteen tietää, että miten ne asiat sujuu.

Vierailija
166/346 |
21.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap ei kyllä viestissään sanonut, ettei haluaisi seksiä, vaan että ei halua _pelkkää_ seksiä. Eli haluaa ihan oikean parisuhteen, johon kuuluu kaikki muukin sisältö seksin lisäksi. Tänne sitten hyökkää miehet valittamaan että tuollainen pihtari ei saa miestä, jos pitäis ruveta seksiä odottelemaan!

Juupa juu, kertoo vaan teistä kommentoijista itsestänne että itse ette näe suhteessa muuta arvoa tai sisältöä kuin pelkän seksin. Ja jos se kairattava reikä kaipaisi muutakin, niin siirrytään äkkiä seuraavaan.

Vierailija
167/346 |
21.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Satuinpa juuri äskettäin katsomaan dokumentin Ashley Madison -nimisestä deittisivustosta. Oletko kuullut? Siinä tarjottiin parisuhteessa oleville mahdollisuutta etsiä itselleen syrjähyppyjä salaa. Sitä mainostettiin nimenomaan naisille, joilla on tylsä seksielämä kotona. Tämähän houkutti kymmenet miljoonat miehet maksamaan palvelusta, jossa väitettiin miehiä olevan 60% ja naisia 40%.

Spoiler alert: Sivustolla oli oikeasti yli 80% miehiä, jotka kirjoittelivat sitten bottien ja deittialustan työntekijöiden kanssa. Muutama pettävä nainen ja ilotyttökin joukossa oli. Mutta mietipä pettävien miesten suhteellista osuutta.

Löysit siis yhden sivuston, jolla oli toivomasi kaltainen sukupuolijakauma. Nyt voisit vielä avata, kuinka onnistuit tekemään tuosta yleispätevän säännön, joka kattaa kaikki elämän osa-alueet.

Vierailija
168/346 |
21.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jep, pihtarit hiuksista v*ttuun. Ei kukaan mies jää tuommoisien kanssa odottelemaan kun iloisia ja seksimyönteisiä naisiakin on.

Joilta sitten parisuhteessa kysytään sitä "bodycountia", ja kun vastaus on noin 200, alkaa h**rittelu. Miehen logiikkaa.

Ottaa niin itsetunnolle🤭

Vierailija
169/346 |
21.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei naisissa ole muuta kiinnostavaa. Jos ei pillua olisi, kaikki naiset olisivat sinkkuja.

Naiset uskovat miesten haluavan treffejä mielenkiintoisten keskustelujen takia 😆😆😆

Vierailija
170/346 |
21.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Ajattelen että minussa on niin paljon muutakin, mutta miten tämä voi olla näin vaikeaa."

Mies ei lähtökohtaisesti voi nähdä naisessa sitä "muutakin".

Ne muut hommat voi tehdä ihan miesten kanssa. 

Todella surullinen elämä sinulla. Tiedän että parisuhteeseen kuuluu muutakin, koska minulla on takana pitkä parisuhde.

ap

Vierailija
171/346 |
21.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paluu juurille. Kyllä se seksi nyt vaan on vaihdantavaluuttaa. Nainen ja mies saavat turvallisen parisuhteen kun jaksavat odottaa eivätkä hypi kukasta kukkaan kaiken aikaa.

Vierailija
172/346 |
21.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lainaukset ei yllättäen taaskaan toimi, joten en saa lainattua aiempia kommentoijia.

Kysymykseni on seuraava: jos esim. 3 kuukauden odotus ennen ensimmäistä seksikertaa on hyvä ja toimiva kikka seuloa vain seksiä hakevat miehet pois, niin miksei käytännössä kukaan toimi noin, ja odota noin pitkään?

Mä tein niin. Mies odotti, että mä olin valmis  ja yli 20 vuotta on oltu nyt aviossa, että kyllä kannatti.

Minä odotin vielä pidempään, mutta seksi oli huonoa. Sitä ei voi etukäteen tietää, että miten ne asiat sujuu.

No voi voi. Seksi ei ole koskaan huonoa rakastamansa ihmisen kanssa. Sen minkä tekniikassa menettää, sen tunteessa voittaa.

En usko hetkeäkään, että joku olisi täysin muun persoonansa vastainen sängyssä.

Vierailija
173/346 |
21.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Satuinpa juuri äskettäin katsomaan dokumentin Ashley Madison -nimisestä deittisivustosta. Oletko kuullut? Siinä tarjottiin parisuhteessa oleville mahdollisuutta etsiä itselleen syrjähyppyjä salaa. Sitä mainostettiin nimenomaan naisille, joilla on tylsä seksielämä kotona. Tämähän houkutti kymmenet miljoonat miehet maksamaan palvelusta, jossa väitettiin miehiä olevan 60% ja naisia 40%.

Spoiler alert: Sivustolla oli oikeasti yli 80% miehiä, jotka kirjoittelivat sitten bottien ja deittialustan työntekijöiden kanssa. Muutama pettävä nainen ja ilotyttökin joukossa oli. Mutta mietipä pettävien miesten suhteellista osuutta.

Löysit siis yhden sivuston, jolla oli toivomasi kaltainen sukupuolijakauma. Nyt voisit vielä avata, kuinka onnistuit tekemään tuosta yleispätevän säännön, joka kattaa kaikki elämän osa-alueet.

Sanoinko, että tuo on jokin sääntö, joka kattaa kaikki elämän osa-alueet? En. Enkä ole edes "löytänyt" mitään. Katsoin dokumentin, jossa fakta oli se, että pettävien miesten osuus tuolla sivustolla oli yli 80%. Ja koska tämä sivusto oli maailmanlaajuisesti suosittu, voinee siitä päätellä jotain. Päättele sinäkin ihan mitä vain itse haluat.

Vierailija
174/346 |
21.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

^Äh, kirjoitin ihan väärin. Siis jos nainen haluaa miehen, joka ei ole pelkän seksin perässä, niin ei se oikea mies todellakaan ole se fwb-suhteita harrastava. Eihän se nainen seksittömyydestä nauti vaan haluaa nähdä, miten mies arvottaa asioita.

Millä logiikalla ihminen joka sinkkuna ollessaan nauttii fwb suhteista olisi pelkän seksin perässä myös parisuhteessakin?

Oletko itse aina selibaatissa sinkkuutesi ajan ja odotat sitä samaa myös tulevalta kumppaniltakin?

Vierailija
175/346 |
21.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei naisissa ole muuta kiinnostavaa. Jos ei pillua olisi, kaikki naiset olisivat sinkkuja.

Sinusta ei ehkä ole mutta sinä oletkin yksin.

Ainoa ero muihin miehiin etteivät sano tuota ääneen.

Vierailija
176/346 |
21.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

^Äh, kirjoitin ihan väärin. Siis jos nainen haluaa miehen, joka ei ole pelkän seksin perässä, niin ei se oikea mies todellakaan ole se fwb-suhteita harrastava. Eihän se nainen seksittömyydestä nauti vaan haluaa nähdä, miten mies arvottaa asioita.

Millä logiikalla ihminen joka sinkkuna ollessaan nauttii fwb suhteista olisi pelkän seksin perässä myös parisuhteessakin?

Oletko itse aina selibaatissa sinkkuutesi ajan ja odotat sitä samaa myös tulevalta kumppaniltakin?

Olen eri, mutta tuosta alkuperäisestä kuvauksesta sai sen kuvan, että jos nainen halua seksiä ennen kuin vaikka parin kuukauden päästä tapaamisesta, niin sen aikaa mies sitten panee paria muuta naista, vaikka nainen ehkä kuvittelee heidän jo seurustelevan. Koska sitähän se seurustelu tarkoittaa, toiseen tutustumista.

Vierailija
177/346 |
21.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi pyhä yksinkertaisuus. Et jaksa odottaa muutamaa kuukautta aloittaaksesi kiinnostavan miehen kanssa seksin ja tyydyt siihen saakka itseesi!? Nämä ihmiset ovat nähdäkseni eläimen tasolla. Tietysti ainut keino on pistää mies odottamaan kunnolla. 

Vierailija
178/346 |
21.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No voi voi. Seksi ei ole koskaan huonoa rakastamansa ihmisen kanssa. Sen minkä tekniikassa menettää, sen tunteessa voittaa.

En

Erään seksologin mukaan jotkut osaavat luonnostaan ja jotkut ei opi koskaan.

Eli kyllä se voi olla umpisurkeaa.

Vierailija
179/346 |
21.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naiset uskovat miesten haluavan treffejä mielenkiintoisten keskustelujen takia 😆😆😆

Älä nyt viitsi pilata ihan kaikkien miesten mainetta. Eivät kaikki ole kuin sinä.

M29

Vierailija
180/346 |
21.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mistä ihmeestä tulee tuo oletus, että kaikki harrastaa irtosuhteita sinkkuna ollessaan? Itse en ole koskaan ymmärtänyt, mitä muka saisin yhden yön jutuista kun ajatuskin ahdistaa seksistä jonkun tuntemattoman kanssa. Mulle seksi kuuluu suhteeseen ja haluan sitä ainoastaan silloin jos olen vähintään ihastunut toiseen, eli todellakin olin selibaatissa sinkkuajan, kun eron jälkeen etsin uutta suhdetta.

Tasan kahden miehen kanssa olen harrastanut seksiä, eksän ja nykyisen, ja kyllä vaadin myös kumppaniltani samaa suhtautumista. Irtosuhteita harrastanutta en olisi ottanutkaan, koska silloin ajattelisimme aivan liian eri tavalla seksiasioista. Siinä ei ole mitään väärää, että haluaa löytää samanhenkisen ihmisen myös tässä asiassa, seksi on kuitenkin todella tärkeä ja iso osa parisuhdetta.

N32