Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten ihmeessä välttää se että mies hakeekin vaan seksiä???

Vierailija
21.05.2024 |

Menee hermo koska miehet valehtelevat vaikka mitä saadakseen seksiä.

Ei auta se että tapailu etenee nopeast seksiin, se kuitenkin on myös itselleni tärkeää!

Eikä se että tapaan miestä ensin kolme viikkoa ja vasta sitten menemme sänkyyn. Tämän jälkeen mies on siitä niin innoissaan että keskittyy vaan siihen. Suhde ei minusta toimi.

Ajattelen että minussa on niin paljon muutakin, mutta miten tämä voi olla näin vaikeaa. Miten aloittaa tapailu niin ettei suhde perustu vain seksille.

Kommentit (346)

Vierailija
341/346 |
22.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ota mahdollisimman ruma mies. Komeat miehet pettää ja haluaa vaan seksiä. Ruma mies haluaa tuntea että nainen rakastaa ja pysyy naisen rinnalla aina.

Rumakin mies voi nussia maksullisten kanssa jos tapailukumppani odotuttaa tahallaan seksin aloittamista tai joutuu suhteessa ollessaan elämään pakkoselibaatissa 

Vierailija
342/346 |
22.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

ihme että naiset eivät vielä ole joukkotuhonnut meitä. kun näitä keskusteluja lukee, miehet ei voi tehdä mitään oikein. kun haluat seksiä, niin liian äkkiä tai liian nopeasti tai liian paljon tai liian vähän. kun harrastat seksiä, niin teet sen liian rajusti, liian hellästi, tai tulet liian nopeasti tai kestät liian kauan. sitten sun muna on liian pieni, tai liian ohut tai liian pitkä tai paksu. juttelet liian vähän, etkä tarpeeksi tunteista tai kun puhut paljon ja tunteista, et ole tarpeeksi miehekäs. kyllä meillä miehillä on helppoa!

Aika moni näistä mainitsemistasi asioista on kokonaisuuden kannalta yhdentekevä, kun ensin tapaillaan ja tutustutaan aivan rauhassa ja intiimielämä tule osaksi suhdetta vasta sitten kun ollaan jo ihastuneita/rakastuneita.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
343/346 |
22.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pihtaamisestahan tämä aina kumpuaa.

Minä meinaan jatkossa ottaa vain avosuhteita, en halua turhia draamailui.

Saahan sitä meinata. Realisoituuko tuo ``ottaminen`` koskaan on sitten toinen asia.

Vierailija
344/346 |
22.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pitää olla jotain muuta mikä miestä kiinnostaa. Vaikka omasta mielestäsi sinussa on muutakin, niin se on aina kyseisen miehen arvioitavissa.

No mutta täällähän on vakuuteltu, että miestä ei kiinnosta mikään muu kuin pllu, joten eiköhän jokaisella naisella ole se, mikä miestä kiinnostaa. Eri asia sitten, kiinnostaako tuollainen yhden aivosolun ihme ketään naista.

Vierailija
345/346 |
22.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Useimmat niistä eivät edes pysty seksiin ventovieraan kanssa. Ainakaan ne, joilla on terve tunne-elämä.

Riippuu ihan siitä mitä haet, mutta tuollainen pieni testi, eli "näytä nyt sitten mitä on tarjolla", karsii psykopaatit. Jatkat sitten tutustumista niiden henkisesti terveiden kanssa ja potkit vaatenaulakot hittoon.

Juu, on ikävää, että 50% miehistä pilaa loppujen maineen kyrväntyrkytyksellä. Mulle sitä tarjottiin vastaantulevasta Bemarista kun olin lenkillä. En huolinut, mulla on rakkaussuhde, johon seksi kuuluu tietenkin.

vitsi mikä vitsi! useimmat eivät edes pysty seksiin ventovieraiden...!! olen 39 vuotias nainen ja omaan todella laajan ystäväpiirin. useimmat ystävistäni on varattuja ja joukossa opettajaa, juristia, sihteeriä, hoitoallalla olevia. mikä sitten on teve tunne-elämä, mutta suurin osa mun ystävistä pettää miehiään. käydään tyttöjen

Terveisin palstainkkelitrolli mielikuvitusystävineen

Vierailija
346/346 |
23.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Naiset eivät tuhoa teitä, teettte sen ihan itse. Jospa seuraavan kerran sinäkin kokeilisit olla oma itsesi, teeskentelemättä ja rehellinen.  Vai tiedätkö jo valmiiksi, että sitten et ainakaan saa.."

Sivusta sellainen huomio, että itse ainakin olen varsin ujo, enkä hae jatkuvasti huomiota. Toisin sanoen, minua ei varsinaisesti ole edes olemassa. Koska en tietoisesti hae sitä huomiota. Ulkonäöltäni olen suht normaali (vähän ylipainoa, joka hitaasti vähenemässä). Erityisen komeaksi en itseäni kutsuisi. Tuo onkin se ongelma. Koska en ole mikään laatikkoleukalääkäri tms, ei minua pääsääntöisesti edes huomata. Heti kun yritän jollain tavalla tehdä tuttavuutta, on se väkisinkin (ainakin vähän) kömpelöä. Eli "ei minua itseäni". Olen siis tilanteessa, jossa en voi ns "voittaa". Jo lähtökohtaisesti tilanteeni on mahdoton.

Enkä hae sääliä keneltäkään. Haluan vain todeta sen yksinkertaisen tosiasian, että osalle meistä (määrä kasvaa jatkuvasti) koko asia on mahdottomaksi tehty. Mutta vaatimukset tuntuvat kasvavan päivä päivältä. Joten en vaivaudu edes yrittämään enää. Koska minun pitäisi olla "jotain muuta", jotta joku kiinnostuisi minusta. Mutta ollessani "joku muu" olen valehtelija. Ja kömpelö sellainen kaiken lisäksi. Tämä sitten karkottaa kaikki. Joten nostan suosiolla kädet pystyyn ja totean, että hyväsydämisyys, käytöstavat, luonne jne eivät merkitse mitään. Ne ovat vain sanahelinää. Koska mitään noista ei pääse tuomaan millään tavalla esille, ennen kuin se päätös on jo tehty sellaisten seikkojen perusteella, joille en yksinkertaisesti voi mitään.

Mies. 80-luvulla syntynyt. Ja loppuelämänsä yksin.