Kokokeskustelusta
Ihmettelen tätä ainaista kullin koosta jankkaamista. Mikä tähän on johtanut? Missä ne naiset ovat oikeassa elämässä, joille ei keskikokoinen kelpaa?
Pelasin yli 20 vuotta jääkiekkoa, SM-liigaa myöden, olen nähnyt pukukopeissa satoja ja satoja kulleja. Sormenpään kokoisista valtaviin letkuihin. Ei toki erektiossa, mutta silti. Puhunut seksijutuista ja naisista varmaan tuhansia tunteja niin miesten kun naistenkin kanssa. En ole koskaan kuullut kenenkään tosissaan sanovan, että esimerkiksi keskimittainen olisi liian pieni, tai ei tuntunut missään. Vitsailua on aina ollut, mutta ei totitsta. Enkä omissa seksisuhteissani, enkä 15 vuoden avioliitossa. En, vaikka omani on vaan 15/12 mitoiltaan. Naiset ovat saaneet orgasmeja kanssani ihan yhdynnässä kuin muutenkin. Vaikka en koe itseäni suureksi rakastajaksi.
Ihan palstaa lukevia nuoria miehiä ajatellen, kuinkakohan paljon näissä size queen/sarjaorgasmi/keskikokoinen ei riitä jutuissa on todenperäisyyttä. Jos on, mitä nämä tällaiset naiset itse tuovat petiin, mitä erikoista? Nuorille miehille sellainen vinkki, että on siellä millainen vehje tahansa housussa tai lahkeessa, kyllä sillä pärjää.
Kommentit (8)
Suureksi osaksihan nuo jutut on yhden ja saman palstahullun jankutusta. Tunnistaa siitä, että 15 cm mainitaan.
Oliko pukukopissa koskaan puhetta millaisesta vulvasta eli pillusta pelaajat kiihottuvat? Ovathan jääkiekon pelaajat 100% terveitä heteromiehiä joita ei kalu kiinnosta.
Onko pukukoppipuheet (ainoastaan) tissi- ja pyllypuheita?
Näinkö pian kiekon putoamisen jälkeen niin kommenttiraita kuin myös katsomolaulut ovat vaienneet?
Keskikokoinen on ihan ok ja suurimmalla osallahan sellainen onkin. Naiset harvoin saavat pelkässä yhdynnässä muutenkaan, itse tulen päällä oli pieni tai iso muna. MUTTA jos saisin valita niin kyllähän iso tuntuu paremmalta, mutta ei se myöskään ole mikään kriteeri miehelle. Ja nimenomaan paksu, ei pitkä!
Vierailija kirjoitti:
Keskikokoinen on ihan ok ja suurimmalla osallahan sellainen onkin. Naiset harvoin saavat pelkässä yhdynnässä muutenkaan, itse tulen päällä oli pieni tai iso muna. MUTTA jos saisin valita niin kyllähän iso tuntuu paremmalta, mutta ei se myöskään ole mikään kriteeri miehelle. Ja nimenomaan paksu, ei pitkä!
Kiva kuulla! Itse valitsen mySize -kondomit kokotaulukon paksummasta päästä. Koko riittää joillain pohjaan mutta en tosiaan hae sitä tuntumaa kovinkaan aktiivisesti tai usein.
Näin naisena täytyy sanoa, että ihmetyttää aina se isojen kehuminen. Itse en saa isommasta yhtään sen enempää irti, kyllä se kiihko, oikean rytmin ylläpito ja miehen huomioonottavuus ovat itselläni tärkeimmät jutut. Jos nuo ovat kohdallaan, ja on vielä tunteita miestä kohtaan, niin yhdyntä tuntuu paljon paremmalle, on se koko mikä tahansa.
Kerrankin hyvä aloitus.