Miten ihmeessä välttää se että mies hakeekin vaan seksiä???
Menee hermo koska miehet valehtelevat vaikka mitä saadakseen seksiä.
Ei auta se että tapailu etenee nopeast seksiin, se kuitenkin on myös itselleni tärkeää!
Eikä se että tapaan miestä ensin kolme viikkoa ja vasta sitten menemme sänkyyn. Tämän jälkeen mies on siitä niin innoissaan että keskittyy vaan siihen. Suhde ei minusta toimi.
Ajattelen että minussa on niin paljon muutakin, mutta miten tämä voi olla näin vaikeaa. Miten aloittaa tapailu niin ettei suhde perustu vain seksille.
Kommentit (346)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei kuulosta reilulta näin miehen korvaan, että nainen on nussinut puoli kylää, mutta nyt alkaakin minun kohdalla leikkiä siveyden sipulia. Kiinnostus loppuisi kyllä saman tien vaikka parisuhde onkin hakusessa. Tällainenhan tilanne esimerkiksi AP:llä olisi.
Juuri tämä.
Olen pistänyt poikki kahden naisen kanssa, joista molemmista haistoin paskatestailun. Ei jatkoon.
Ei ole helppoo sulla🤭
N
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lainaukset ei yllättäen taaskaan toimi, joten en saa lainattua aiempia kommentoijia.
Kysymykseni on seuraava: jos esim. 3 kuukauden odotus ennen ensimmäistä seksikertaa on hyvä ja toimiva kikka seuloa vain seksiä hakevat miehet pois, niin miksei käytännössä kukaan toimi noin, ja odota noin pitkään?
Mä tein niin. Mies odotti, että mä olin valmis ja yli 20 vuotta on oltu nyt aviossa, että kyllä kannatti.
Minä odotin vielä pidempään, mutta seksi oli huonoa. Sitä ei voi etukäteen tietää, että miten ne asiat sujuu.
No voi voi. Seksi ei ole koskaan huonoa rakastamansa ihmisen kanssa. Sen minkä tekniika
Kyllä näin on!
et ap mitenkään! juurihan kirjoitit, että seksi on myös sinulle tärkeää, sä olet seksasin kuin seinäkello!
Tarvitsisiko miesten valehdella, mikäli saisivat seksiä muutenkin?
ihme että naiset eivät vielä ole joukkotuhonnut meitä. kun näitä keskusteluja lukee, miehet ei voi tehdä mitään oikein. kun haluat seksiä, niin liian äkkiä tai liian nopeasti tai liian paljon tai liian vähän. kun harrastat seksiä, niin teet sen liian rajusti, liian hellästi, tai tulet liian nopeasti tai kestät liian kauan. sitten sun muna on liian pieni, tai liian ohut tai liian pitkä tai paksu. juttelet liian vähän, etkä tarpeeksi tunteista tai kun puhut paljon ja tunteista, et ole tarpeeksi miehekäs. kyllä meillä miehillä on helppoa!
Vierailija kirjoitti:
Oon nainen ja odotan vähintään 4 kk ennen kuin hyppään sänkyyn. Kunnolliset miehet ovat aina odottaneet, muut ovat sitten tippuneet aikaisemmin pois.
Olet sitten heittänyt ne kunnollisetkin miehet mäkeen lopulta. Näin se homma etenee.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä se parisuhde loppuu kun seksi loppuu - toiset ennemmin ja toiset myöhemmin. Eli haarat auki vaan ja olkaa tyytyväisiä jos miehelle vielä kelpaa.
Tässä olikin kyse parisuhteen alkamisesta. Mutta mitäpä sinunlaisesi öyhöttävä olmi sellaisesta tietäisi.
Ei se ilman antamista alakaan eli neuvo pätee.
Teistä ensimmäisillä treffeillä vonkaavista ei saa mitään muuta kuin kuvottavan olon.
Kaltaisesi frigidit ei kiinnostakaan; nykyinen parisuhde lähti panosta liikkeelle ja on kestänyt jo 15 vuotta.
Asenteestasi päätellen veikkaan, että teidän suhteenne tuskin on sielujen sinfoniaa, siinä on nainen tyytynyt kaikki nuo 15 vuotta. Sääli.
Useimmat niistä eivät edes pysty seksiin ventovieraan kanssa. Ainakaan ne, joilla on terve tunne-elämä.
Riippuu ihan siitä mitä haet, mutta tuollainen pieni testi, eli "näytä nyt sitten mitä on tarjolla", karsii psykopaatit. Jatkat sitten tutustumista niiden henkisesti terveiden kanssa ja potkit vaatenaulakot hittoon.
Juu, on ikävää, että 50% miehistä pilaa loppujen maineen kyrväntyrkytyksellä. Mulle sitä tarjottiin vastaantulevasta Bemarista kun olin lenkillä. En huolinut, mulla on rakkaussuhde, johon seksi kuuluu tietenkin.
Ala tapailemaan vanhempia +45 miehiä. Niillä alkaa olemaan jo erektiohäriötä, niin voi tapailla ja seurustella vaikka loputtomiin ilman pelkoa siitä että haluavat pelkkää seksiä.
Vierailija kirjoitti:
ihme että naiset eivät vielä ole joukkotuhonnut meitä. kun näitä keskusteluja lukee, miehet ei voi tehdä mitään oikein. kun haluat seksiä, niin liian äkkiä tai liian nopeasti tai liian paljon tai liian vähän. kun harrastat seksiä, niin teet sen liian rajusti, liian hellästi, tai tulet liian nopeasti tai kestät liian kauan. sitten sun muna on liian pieni, tai liian ohut tai liian pitkä tai paksu. juttelet liian vähän, etkä tarpeeksi tunteista tai kun puhut paljon ja tunteista, et ole tarpeeksi miehekäs. kyllä meillä miehillä on helppoa!
Naiset eivät tuhoa teitä, teettte sen ihan itse. Jospa seuraavan kerran sinäkin kokeilisit olla oma itsesi, teeskentelemättä ja rehellinen. Vai tiedätkö jo valmiiksi, että sitten et ainakaan saa..
Täällä kovasti keskustellaan onko nainen muutakin kuin sukupuolielin. Vastaus on kyllä. Tämä on eri asia, että onko nainen yksittäiselle miehelle muutakin kuin sukupuolielin. Se on miehen päätettävissä,, ei kenenkään muun.
Jokainen määrittelee myös henkilökohtaisesti mitä hyvään parisuhteeseen kuuluu, sitäkään valtaa ei ole kenelläkään muulla.
Ap haluaa tietää heti ensi tapaamisesta lähtien arvostaako mies häntä vai ei. Valitettavasti maailma ei toimi niin. Ihan samalla tavalla miehet haluaisivat tietää loppuuko tämän naisen kanssa seksi, eli oliko se vain tyhjä lupaus jossa riudataan huomattavasti pidempään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Monet miehet hakevat vain seksiä. Osa heistä putoaa pelistä jo sillä, että tapailee jonkun aikaa ennen seksiä. Kun haussa on kumppani, niin kuukausikin tai pari viikkoa tapailua ennen seksiä ei ole pitkä aika.
Toiseksi suora puhe, selkeys omista tavoitteista. Kun kertoo haluavansa vakiintuneen suhteen, perheen jne., niin moni seksimotiivilla liikkuva jättää siihen.
Huolehtiminen siitä, että suhde etenee, eikä jää pelkäksi ketjuksi seksitapaamisia, vaan aikaa vietetään yhdessä kaikenlaista tehden. Tutustutaan myös kavereihin ja kotiperheisiin. Tähän moni seksillä käyvä ei suostu.
On puhuttu ja kirjoiteltu romaaneja, on ollut kokemus loistavasta henkisestä yhteydestä, mutta silti suhde on lopulta keskittynyt vain seksiin.
Olen kertonut suoraan mitä haluan ja miehet on myötäilleet. On käyty pitkiä keskusteluita.
Minulle valehdellaan päin namaa, eikä näillä valheilla ole rajoja!! Viimeisin mies oli erittäin mukava ja halusi sitoutua. Ihan oikeasti ei mitään hälyttävää, perhekeskeinen mies.
Mutta niinhän siinäkin lopulta kävi.
No miten pitkään olet sitten katsellut sitä tilannetta? Näissä tuntuu olevan kovin hektinen meno, jos kolme viikkoakin on "pidempi pihtaaminen", niin en oikein ole varma miten nopeasti nämä johtopäätökset teet?
Mutta otetaan vaikka tämä viimeisin mies. Miten se sitten ilmeni, että ei halunnutkaan oikeasti sitoutua? Mies katos, kun kerroit että ilmaiset lounaat on nyt syöty ja seuraavat tarjoillaan parisuhteessa? Vai mies halusi harrastaa seksiä ja mielsit sen olevan kaikki mitä on tarjolla?
Enkä mä nyt sano, etteikö niitäkin miehiä olisi, mutta tuo on paljolti sama kuin jatkuva erolla uhkailu. Jos niitä puheita ei seuraa mitään konkreettisia toimenpiteitä, niin paljon herkemmin se menee siihen, että sitä tulkitaan se tilanne niin, että tässä voi vielä "haistella ilmapiiriä" ilman "virallista" sitoutumista.
Ap kärsii mustavalkoisesta ajatusmallistaan. Jos ap harrastaa seksiä, se ei käy koska suhde perustuu hänen päässään silloin seksille.
Jos ap nyt vään heittäisi pakkomieltesen parisuhde analyysin romukoppaan ja nauttisi elämästä, silloin ehkä se hyvä suhde löytyisi.
Luulen että seksi on ollut huonoa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oon nainen ja odotan vähintään 4 kk ennen kuin hyppään sänkyyn. Kunnolliset miehet ovat aina odottaneet, muut ovat sitten tippuneet aikaisemmin pois.
Onko ok että mies harrastaa seksiä muiden naisten kanssa tämän "odotusajan", vai haluatko pakottaa miehen elämään pakkoselibaatissa sun itsekkäiden mielihalujen takia?
Miksi sen kaltainen mies edes haluaisi parisuhteeseen? Mies voi harrastaa sinkkuna seksiä ihan niin monen naisen kanssa kuin haluaa, eikä tarvitse odotella ketään.
-eri
Monet miehet ei saisi minkäänlaista seksiä ilman naisten huijaamista parisuhteessa. Kylmä totuus. Ne valehtelee ja haluaa ainoastaan pillua.
Valehtelijoiden olisi hyvä nähdä, miten paljon tuhoa pelailulla voi saada aikaiseksi.
Joskus vaikutus on pysyvä, eikä petetty uskalla enää päästää ketään lähelle, ei uskalla koskaan rakastua tai kokea rakkautta uudestaan, kun haava on liian syvällä. Kaikki vain valehtelijan hetken nautinnon takia. Tämä vaihe jää heiltä harmillisesti näkemättä.
Vierailija kirjoitti:
Useimmat niistä eivät edes pysty seksiin ventovieraan kanssa. Ainakaan ne, joilla on terve tunne-elämä.
Riippuu ihan siitä mitä haet, mutta tuollainen pieni testi, eli "näytä nyt sitten mitä on tarjolla", karsii psykopaatit. Jatkat sitten tutustumista niiden henkisesti terveiden kanssa ja potkit vaatenaulakot hittoon.
Juu, on ikävää, että 50% miehistä pilaa loppujen maineen kyrväntyrkytyksellä. Mulle sitä tarjottiin vastaantulevasta Bemarista kun olin lenkillä. En huolinut, mulla on rakkaussuhde, johon seksi kuuluu tietenkin.
vitsi mikä vitsi! useimmat eivät edes pysty seksiin ventovieraiden...!! olen 39 vuotias nainen ja omaan todella laajan ystäväpiirin. useimmat ystävistäni on varattuja ja joukossa opettajaa, juristia, sihteeriä, hoitoallalla olevia. mikä sitten on teve tunne-elämä, mutta suurin osa mun ystävistä pettää miehiään. käydään tyttöjen laskettelu/hiihto reissuilla, risteilyillä tai kylpylä viikonloppuja joissa mukamas kaikenlaisia kasvohoitoja yms, tai no kyllähän sekin on jonkinlaista hoitoa.
Ap määrittelee tässä miehen puolesta mille suhde perustuu. Jos miehen suhde perustuu seksille, se perustuu seksille. Tiedostamaton myrkyllinen käytösmalli missä määritellään asioita toisen puolesta.
Ota mahdollisimman ruma mies. Komeat miehet pettää ja haluaa vaan seksiä. Ruma mies haluaa tuntea että nainen rakastaa ja pysyy naisen rinnalla aina.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei kuulosta reilulta näin miehen korvaan, että nainen on nussinut puoli kylää, mutta nyt alkaakin minun kohdalla leikkiä siveyden sipulia. Kiinnostus loppuisi kyllä saman tien vaikka parisuhde onkin hakusessa. Tällainenhan tilanne esimerkiksi AP:llä olisi.
Juuri tämä.
Olen pistänyt poikki kahden naisen kanssa, joista molemmista haistoin paskatestailun. Ei jatkoon.
Tässä sen näkee: Siveelliset naiset eivät kelpaa, vaan haetaan vain niitä, jotka ovat valmiita seksiin jokaisen puolitutun kanssa. Vaikka suu vaahdossa väitetään, että neitsyt pitää olla.
No kun sitä seksiä pitäisi saada helposti. Ei nämä ole parisuhdetta hakemassa, mutta toki voivat valehdella olevansa ihan tosissaan jotta se siveellisempi nainen erehtyisi kuvittelemaan jotain muuta.
Ja se siveettömämpihän ei parisuhteeseen näille edes käy, koska " se on nussinut puoli kylää" eikä tuollainen nainen ole vaimomatskua mutta tietenkin sillekin voi valehdella olevansa ihan tosissaan, jos ei muuten meinaa sakset aueta.
Todellakin! Mikäköhän syynä🤭