Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten ihmeessä välttää se että mies hakeekin vaan seksiä???

Vierailija
21.05.2024 |

Menee hermo koska miehet valehtelevat vaikka mitä saadakseen seksiä.

Ei auta se että tapailu etenee nopeast seksiin, se kuitenkin on myös itselleni tärkeää!

Eikä se että tapaan miestä ensin kolme viikkoa ja vasta sitten menemme sänkyyn. Tämän jälkeen mies on siitä niin innoissaan että keskittyy vaan siihen. Suhde ei minusta toimi.

Ajattelen että minussa on niin paljon muutakin, mutta miten tämä voi olla näin vaikeaa. Miten aloittaa tapailu niin ettei suhde perustu vain seksille.

Kommentit (346)

Vierailija
281/346 |
21.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Puolen vuoden miehet jaksaa olla ilman seksiä ja huonot karsiutuu siihen mennessä. Eli odota puoli vuotta 

... ja ihmettele sitten, miten kohdallesi sattuikin tulemaan yksi Suomen seitsemästä aseksuaalisesta miehestä.

Muut kun karkasivat vihreille laitumille aiemmin.

Vierailija
282/346 |
21.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kirjoitusten perusteella aika moni nainen on totaalisen itsekkäästi valmis kieltämään mieheltä seksin jos nainen itse haluaa olla selibaatissa.

Tästä syystä ei ole mikään ihme että prostituoitujen ykkös asiakasryhmä ovat avioliitoissa olevat perheelliset miehet.

Sinkkumiehenä vakkaripanot siihen asti kunnes parisuhteessa seksi alkaa, niin välttyy pakkoselibaatista. Selvästi tämä järjestely kuitenkin kannattaa pitää omana tietonaan, koska ihmiset ovat näköjään hyvin itsekkäitä kieltämään muilta asioita jotka eivät ole heiltä itseltään mitenkään pois 🌞

On hyvä, että te naisia pelkkinä esineinä pitävät miehet olette nyt täällä sankoin joukoin kertomassa mielipiteistänne ja toimintatavoistanne. Näin nuoret naiset osaavat olla entistä tarkempia valitessaan parisuhdettaan.

On hyvä, että te itsekkäät pakkoselibaattia miehille vaativat naiset olette nyt täällä sankoin joukoin kertomassa mielipiteistänne ja toimintatavoistanne. Näin nuoret miehet osaavat olla entistä tarkempia valitessaan parisuhdettaan ja miten toimia jotta ei joutuisi elämään ilman seksiä.

Nuorempana, kun olin estyneempi ja "kunnioittavampi", tuli odotettua pitkään ja hyväksyttyä kaikenlaisia pelejä.

30-vuotiaana tein muutoksen elämääni ja päätin, etten enää katso maailmaa toisten selkien takaa enkä odota mitään. Tämä muutos on toiminut hyvin. Vaikken löytänyt sitä loppuelämän suhdetta, paljon hyvää on tapahtunut, ja olen kahden eri vaimon kanssa saanut kolme lastakin. Ex-vaimojen kanssa edelleenkin hyvät välit, lapset asuvat kanssani. 25 viime vuoden aikana on ollut vajaat 10 suhdetta, kaikissa seksiä on ollut viimeistään kolmannella tapaamiskerralla, kun se on molemmista tuntunut hyvälle ajatukselle. Nykyisen naisystäväni kanssa, jonka (taas kerran) toivon olevani se lopullinen rakkaus, testattiin toisemme ensitreffeillä kesäyönä järven rannassa.

Kyllä, elämässä on aina riskinsä jos avaa itsensä ja laittaa itsensä alttiiksi. Välillä voi sattuakin. Tosiasia on kuitenkin se, että jos ei rohkeasti kokeile, ei voi voittaakaan.

Mielestäni nainen, joka alkaa pelata kumppanien ja seksin kanssa, jää helposti itse ilman. Tai sitten kun löytyy se joka suostuu odottamaan, niin hän on tietenkin aseksuaali tai niin kova pelimies, että pyöritti odotuksen aikana helpompia naisia. En uskoisi senkään olevan loppujen lopuksi naisesta kauhean kivaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
283/346 |
21.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei naisissa ole muuta kiinnostavaa. Jos ei pillua olisi, kaikki naiset olisivat sinkkuja.

Touche!

Niin aivan, nainen omana itsenään ei vois vähempää kiinnostaa, vaan se on se pillu.

Pidätte naisia h*orina, treffitkin pitää maksaa luonnossa. Menkää itseenne.

Mieluiten olen ikuinen sinkku ja pidättäydyn seksistä, ku olisin joku miesten omistama pillu.

Ja kukaan ei menettänyt mitään.

Vierailija
284/346 |
21.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oon nainen ja odotan vähintään 4 kk ennen kuin hyppään sänkyyn. Kunnolliset miehet ovat aina odottaneet, muut ovat sitten tippuneet aikaisemmin pois.

Onko ok että mies harrastaa seksiä muiden naisten kanssa tämän "odotusajan", vai haluatko pakottaa miehen elämään pakkoselibaatissa sun itsekkäiden mielihalujen takia?

Miksi sen kaltainen mies edes haluaisi parisuhteeseen? Mies voi harrastaa sinkkuna seksiä ihan niin monen naisen kanssa kuin haluaa, eikä tarvitse odotella ketään.

-eri

Useimmat miehet eivät saa sinkkuna seksiä vaan pitää suunnilleen perustaa perhe ennen sitä.

No mikä sitten. Miksi pitäisi saada irtoseksiä välttämättä ylipäätään. Jos löytää naisen joka sitä haluaa myös tämä miehen kanssa niin ok.

Naiset kuitenkin vähemmän sitä pekkää irtoseksiä haluavat. (vaikka toki jotkut naiset haluavat sitäkin.) On kuitenkin paljon yleisempää, että naiset haluvat oikean rakkaussuhteen ja parisuhteen. Johon sitten sisältyy seksiä. Näillä nyt mennään. Irtoseksi ei ole mikään ihmisoikeus. Ihme valitusta miehiltä, sillä nämä seksi- ja seurusteluasiat ovat aina kahden kauppa, ei voi itsekkäästi vain omalta kannaltaan ajatella että minäminäminä haluan. Ja uhriutua sitten aivan syyttä. Yllättävän monet miehet vielä nykyäänkin olettaa, että naisten tehtävä on täyttää heidän halujaan ja tarpeitaan hyvin yksipuolisesti. Eihän se nyt niin mene tietenkään. Ihmeellisiä epätasa-arvon ja miesvallan jäänteitä asenteissa. 

Vierailija
285/346 |
21.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oon nainen ja odotan vähintään 4 kk ennen kuin hyppään sänkyyn. Kunnolliset miehet ovat aina odottaneet, muut ovat sitten tippuneet aikaisemmin pois.

Onko ok että mies harrastaa seksiä muiden naisten kanssa tämän "odotusajan", vai haluatko pakottaa miehen elämään pakkoselibaatissa sun itsekkäiden mielihalujen takia?

Miksi sen kaltainen mies edes haluaisi parisuhteeseen? Mies voi harrastaa sinkkuna seksiä ihan niin monen naisen kanssa kuin haluaa, eikä tarvitse odotella ketään.

-eri

Useimmat miehet eivät saa sinkkuna seksiä vaan pitää suunnilleen perustaa perhe ennen sitä.

Mutta silti tällaiselle "saamattomalle" miehelle pitäisi olla suunnilleen jo ekoilla treffeillä seksiä tarjolla, koska muuten se menee ja panee muita?

Eihän tässä ole taaskaan mitään logiikkaa.

Vierailija
286/346 |
21.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kirjoitusten perusteella aika moni nainen on totaalisen itsekkäästi valmis kieltämään mieheltä seksin jos nainen itse haluaa olla selibaatissa.

Tästä syystä ei ole mikään ihme että prostituoitujen ykkös asiakasryhmä ovat avioliitoissa olevat perheelliset miehet.

Sinkkumiehenä vakkaripanot siihen asti kunnes parisuhteessa seksi alkaa, niin välttyy pakkoselibaatista. Selvästi tämä järjestely kuitenkin kannattaa pitää omana tietonaan, koska ihmiset ovat näköjään hyvin itsekkäitä kieltämään muilta asioita jotka eivät ole heiltä itseltään mitenkään pois 🌞

Mielestäni nainen, joka alkaa pelata kumppanien ja seksin kanssa, jää helposti itse ilman. Tai sitten kun löytyy se joka suostuu odottamaan, niin hän on tietenkin aseksuaali tai niin kova pelimies, että pyöritti odotuksen aikana helpompia naisia. En uskoisi senkään olevan loppujen lopuksi naisesta kauhean kivaa.

Juuri näin. Aika lyhytnäköistä ja hölmöä luulla että saa hyvän miehen jollain tahallisilla odotuspeleillä.

Vierailija
287/346 |
21.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

90 päivän sääntö, kukaan helppoheikki ei odota 90 päivää vain p*llua, mutta rakastunut odottaa kyllä.

Väärin. Helppoheikillä on sen 90 päivän aikana kontakti ainakin 9 muuhun naiseen. Jaksaa odottaa. Eri projektit ovat eri vaiheissa.

(syyllistyin tähän nuorempana, kivittäkää vaan, olen kuitenkin ollut uskollisessa parisuhteessa 19 vuotta, mutta sitä ennen pyöritin useita naisia, eri "projekteja" eri "vaiheissa")

Harvemmalla riittää tuohon virtaa enää nuoruuden jälkeen. Tuollaisen karusellin pyörittäminen on nimittäin todella raskasta ja loppujen lopuksi se vaihtuva piIIukaan ei niin erilaiselta tunnu että sen vuoksi viitsisi nähdä vaivaa.

Vierailija
288/346 |
21.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei naisissa ole muuta kiinnostavaa. Jos ei pillua olisi, kaikki naiset olisivat sinkkuja.

Touche!

Niin aivan, nainen omana itsenään ei vois vähempää kiinnostaa, vaan se on se pillu.

Mieluiten olen ikuinen sinkku ja pidättäydyn seksistä, ku olisin joku miesten omistama pillu.

Se on kyllä jännä edelleen että miehen on oltava valmis investoimaan isoja summia (monesti pitkälti nelinumeroisia) ennenkun pääsee edes ns. koeajolle tutkimaan mitä on kaupan. Mitenkähän tämä toimisi toisinpäin???

Ei ole mun ongelma, jos olet törmännyt gold diggereihin.

Vierailija
289/346 |
21.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Touche!

Ja kukaan ei menettänyt mitään.

Ei haittaa :)

Vierailija
290/346 |
21.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se että odottaa liian kauan että on mitään intiimiä kanssakäymistä voi olla sitten suuri pettymys. 

Itselle ainakin seksi on tärkeä osa parisuhdetta ja sit jos onkin mies joka on äärettömän huono sänkypuuhissa. Miehen täytyy osata antaa nautintoa myös naiselle ja jos ei sitä osaa niin ihan turha on jatkaa eteenpäin. 

Kyllä joku koeajo on hyvä tehdä eikä sit puolen vuoden päästä todeta että turhaan kulutin aikaani tuohon ihmiseen.

Jotenkin outo ajatusmalli tämä, että sitä tapaa itselle sopivan ihmisen johon on päivä päivältä ihastuneempi ja lopulta rakastuukin, koska jaetaan samankaltainen ajatusmaailma ja yhteisiä haaveita sekä toisen kanssa on ihana viettää aikaa jne mutta sitten intiimielämän alkaessa tämä kaikki muu onkin täysin yhdentekevää, koska toinen olikin "huono" sängyssä. 

Vierailija
291/346 |
21.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei kuulosta reilulta näin miehen korvaan, että nainen on nussinut puoli kylää, mutta nyt alkaakin minun kohdalla leikkiä siveyden sipulia. Kiinnostus loppuisi kyllä saman tien vaikka parisuhde onkin hakusessa. Tällainenhan tilanne esimerkiksi AP:llä olisi. 

Juuri tämä.

Olen pistänyt poikki kahden naisen kanssa, joista molemmista haistoin paskatestailun. Ei jatkoon.

No et läppäisyt sitten "testiä". On mun mielestä naiselta ihan täysiin perusteltua ja vain järkevää olla aluksi vähän varuillaan, että mikä miehellä mielessä, mikä mies on miehiään. Jos miehellä ei riitä kärsivällisyys sen vertaa, että aikaa vähän kuluu ja tapaillaan ja nainen tutustuu tarpeeksi uskaltakseen hypätä juttuun isommin mukaan, vaikka ihastusta jo olisikin molemmin puolin, niin sitten mies saakin mennä, selvästi hän silloin olikin liian itsekeskeinen tasapuoliseen huomioivaan parisuhteeseen.

Sitten täällä haukutaan naiset, jotka onkin valinneet "huonon" miehen, kun mies sitten myöhemmin perseileekin suhteessa. Että olisi pitänyt tietää ja valita paremmin, oat ennustaakin. Nyt sitten sekin on huono, että katsotaan ensin ja testataan vähän, ennenkuin suinpäin ihastuksissaan lähdetään suhteeseen tai seksiin (ja sitten ehkä saa näpeilleen tavalla tai toisella).

Ja tuosta "nussinut puoli kylää" niin "munkin pitäisi saada heti". Et selvästi arvostanut häntä tarpeeksi. Ja mitä hänen menneisyyden suhteistaan oikeasti edes tiedät, ja jos onkin jotain villimpää takana, niin ehkä on nyt oppinutkin jo varovaisemmaksi ja haluaa jotain pysyvää ja syvempää. (Ja itelläs on kuitenkin kaiken kukkuraksi todellisuudessa isompi numero.)

Vierailija
292/346 |
21.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei kuulosta reilulta näin miehen korvaan, että nainen on nussinut puoli kylää, mutta nyt alkaakin minun kohdalla leikkiä siveyden sipulia. Kiinnostus loppuisi kyllä saman tien vaikka parisuhde onkin hakusessa. Tällainenhan tilanne esimerkiksi AP:llä olisi. 

Juuri tämä.

Olen pistänyt poikki kahden naisen kanssa, joista molemmista haistoin paskatestailun. Ei jatkoon.

Tässä sen näkee: Siveelliset naiset eivät kelpaa, vaan haetaan vain niitä, jotka ovat valmiita seksiin jokaisen puolitutun kanssa. Vaikka suu vaahdossa väitetään, että neitsyt pitää olla.

Vierailija
293/346 |
21.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mies sinkkuna ihan itseoikeutetusti harrastelee seksiä siellä ja täällä, mutta nainen on kelvoton jos tekee samaa. Sovinismia, much? 

Vierailija
294/346 |
21.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos kävisi niin, että rakastamani nainen ei syystä tai toisesta kykenisi enää rakastelemaan kanssani, ei se omalla kohdallani merkitsisi suhteen loppua. Kunhan hän vain tuntisi edelleen samoin minua kohtaan, etteivät tunteet olisi kuolleet. Minulle riittäisi hellyys ja läsnäolo, ja se, ettei hän katoaisi elämästäni. Näin näen asian tämmöisenä jo vähän vanhempana miehenä.

M48

Vierailija
295/346 |
21.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naiset uskovat miesten haluavan treffejä mielenkiintoisten keskustelujen takia 😆😆😆

Eivät ne ihan hulluja uskokaan. Mutta jos jollain miehellä ei ole mitään mielenkiintoista korvien välissä, niin eipä se sitten kykene mistään mielenkiintoisesta keskustelemaan sen enempää naisten kuin miestenkään kanssa. Normaali mies kykenee ottamaan naisenKIN ihmisenä, jolla on mielenkiintoisia ajatuksia.

T. normaali mies

Vierailija
296/346 |
21.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sinusta ei ehkä ole mutta sinä oletkin yksin.

Ainoa ero muihin miehiin etteivät sano tuota ääneen.

Melkoisissa harhoissa elät, jos luulet puhuvasi puolen ihmiskunnan suulla.

Vierailija
297/346 |
21.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

90 päivän sääntö, kukaan helppoheikki ei odota 90 päivää vain p*llua, mutta rakastunut odottaa kyllä.

Väärin. Helppoheikillä on sen 90 päivän aikana kontakti ainakin 9 muuhun naiseen. Jaksaa odottaa. Eri projektit ovat eri vaiheissa.

(syyllistyin tähän nuorempana, kivittäkää vaan, olen kuitenkin ollut uskollisessa parisuhteessa 19 vuotta, mutta sitä ennen pyöritin useita naisia, eri "projekteja" eri "vaiheissa")

Tämä. Mikäli mies jaksaa odottaa 90 päivää se tarkoittaa, että hänellä on muitakin naisia kierroksessa. Kukaan terve ja selväjärkinen mies ei ole 90 päivää nussimatta jos ei ole pakko.

Rakastunut mies on, eikä edes tunnu miltään pakolta. Mutta tätähän ei voi tietää, jos on kykenemätön rakastamaan.

Vierailija
298/346 |
21.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllähän se on selvää, että suhteen alussa käydään treffeillä ja tutustutaan vain sen aikaa, että varmistetaan se seksin saanti. Sen jälkeen kaikki on vain turhia lupauksia, jos edes niitäkään. Ei miehiä kiinnosta se treffeillä käyminen naisen luonteen ja seuran vuoksi vaan halutun lopputuloksen varmistamiseksi. Sitten se seksi on useimmille se asia mikä pitää parisuhteen kasassa. Jos se loppuu tai vähenee niin loppuu suhdekin, vaikka yhdessä oltaisiin oltu ja valat vannottu 20 vuotta sitten.

Hyvin sanottu! Seksi on suhteen liima ja jos siitä loppuu pito, se liima etsitään muualta.

Näinpä! Ei naisia kiinnosta se parisuhde miehen luonteen ja seuran vuoksi vaan halutun lopputuloksen varmistamiseksi. Kun mieheltä menee kyky syystä tai toisesta, naisen kannattaa ottaa ero tai hakea seksinsä muualta. 

Vierailija
299/346 |
21.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos kävisi niin, että rakastamani nainen ei syystä tai toisesta kykenisi enää rakastelemaan kanssani, ei se omalla kohdallani merkitsisi suhteen loppua. Kunhan hän vain tuntisi edelleen samoin minua kohtaan, etteivät tunteet olisi kuolleet. Minulle riittäisi hellyys ja läsnäolo, ja se, ettei hän katoaisi elämästäni. Näin näen asian tämmöisenä jo vähän vanhempana miehenä.

M48

Entä jos ei vaan haluaisi? Ei haluaisi seksiä eikä haluaisi sinua. Riittäisikö edelleen halailu ja se että hän ei katoa elämästäsi? 

Kykeneminen on yksi asia mutta haluttomuus on mun mielestä ihan toinen. Musta tuntuisi pahalta jos mun rakastama mies ei haluaisi mua. Ei pitäisi mua haluttavana. En usko että mulle riittäisi pelkkä kainalo loppujen lopuksi jos kyse olisi haluttomuudesta. Kykenemättömyyden kanssa olisi helpompi elää. 

Vierailija
300/346 |
21.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mistä johtuu tämä että naiset ovat hyvin itsekkäitä kieltämään mieheltä asioita jotka eivät ole heiltä itseltään mitenkään pois?

Varmaan sama syy kuin miehillä jotka ovat hyvin itsekkäinä valmiit kieltämään naisilta asioita jotka eivät ole heiltä itseltään mitenkään pois.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi viisi neljä