Onko olemassa oikeasti hyviä iskureploja?
Tuli kaverin kanssa puheeksi että onko oikeasti yhtäkääb hyvää iskureplaa? Esim.
"Käytsä usein tääl?"
Klassikko, mutta ei toimi
Kommentit (84)
Iskureplan käsite on syntynyt siitä, kun joku hitaampi yksilö on kuunnellut supliikkimiehen keskustelua naisen kanssa. Sopivassa kohtaa hän on "clousannut" homman parilla hauskalla jutulla, ja nämä ovat jääneet mieleen.
Pointti: iskeminen on prosessi, eikä mikään onelineri.
Vanhempasi olivat varmaan simpansseja, kun sinulla on noin ihanat korvat.
Minä naisena kysyn aivan tylsästi "mitä kuuluu?" Siitä se juttu lähtee kulkemaan tai sitten ei. Yleensä miehet ovat mielissään kun heitä lähestyy.
Vierailija kirjoitti:
Kokeile yhdistää kaksi kliseistä iskureplaa. Tyyliin: "Vanhempasi ovat varmaan simpukoita, koska satutitko itsesi, kun tipuit taivaasta?"
Olika sun vanhemmat simpukoita, kun sä oot noin limanen?
Tunnelmastahan se taitaa olla kiinni. Jos on sillä tuulella niin mikä vaan repliikki toimii!
Eräässä ohjelmassa" neuvottiin" miehiä kysymään: Onko neidillä navassa nöyhtää😂🤔
Haluatko keskustella kanssani Pupasta?
Miten olis, käviskö sulle yhden yön parisuhde?
Vierailija kirjoitti:
Miten olis, käviskö sulle yhden yön parisuhde?
Voit ottaa kaverisi mukaan jos et uskalla tulla yksin.
Vierailija kirjoitti:
Jos on kaunis, voi mennä sanomaan ihan mitä vaan, aina toimii. Tai sitten vain katsoa hiukan pidempään ja jäädä odottamaan, että tyyppi tulee juttelemaan. En usko, että se on repliikistä kiinni.
Tuo on totta, nainen voi sanoa ihan mitä tahansa tai olla sanomatta. Miehille itse henkilö on tärkein eikä se millä avauksen tekee. Naiset taas karsivat avauksen perusteella jo paljon.
Vierailija kirjoitti:
"Käytsä usein tääl?" Klassikko, mutta ei toimi
Toi toimii työpaikalla!
Oliko sun vanhemmat jokihelmisimpukoita kun olet noin musertuneen näköinen.
Lähde mun mukaan. Et saa ketään muutakaan niin miksi kuluttaa aikaa enempää.
Itse en välitä sinusta mutta housuissani oleva kärmes on innoissaan.
Vierailija kirjoitti:
Minä naisena kysyn aivan tylsästi "mitä kuuluu?" Siitä se juttu lähtee kulkemaan tai sitten ei. Yleensä miehet ovat mielissään kun heitä lähestyy.
Toimii. Toisin päin ei.
Olen kadottanut kompassini ja silmistäsi olisi minulle paljon iloa, aion nimittäin suunnistaa tähtien mukaan.
Se on oikeasti käynks mä usein täällä.
Haluatko nähdä kuolleen etanan.
Ei mittää pilluhommii olis?
Ei jätä koskaan kylmäksi.