Onko olemassa oikeasti hyviä iskureploja?
Tuli kaverin kanssa puheeksi että onko oikeasti yhtäkääb hyvää iskureplaa? Esim.
"Käytsä usein tääl?"
Klassikko, mutta ei toimi
Kommentit (84)
No mulle tuo just toimis, kun on niin klassikko ja kuiva ja siksi hauska :D
Vierailija kirjoitti:
Eikös ihan vaan "oot niin komee/kaunis et oli pakko tulla kattoo lähempää" oo aika hyvä
Olet selvästi korkeintaan amistason mies, kun välimerkit on sulle ihan vieraita.
Anna pillua. Tosin toimii vähän huonommin miehiin.
Käytsä täällä usein?
Lienee klassikko ainakin.
Vierailija kirjoitti:
Kuka kysyy?
En ymmärrä tätä. Toimiiko tuo? Mikä tossa on se "juju"?
Jos on kaunis, voi mennä sanomaan ihan mitä vaan, aina toimii. Tai sitten vain katsoa hiukan pidempään ja jäädä odottamaan, että tyyppi tulee juttelemaan. En usko, että se on repliikistä kiinni.
"Haiseeko pillu hyvältä" toimii aina.
Minä olen mennyt puku päällä baariin ja sanonut naiselle että olen salainen agentti kun nainen kysyi miksi minulla on puku. Olen saanut pillua sitten.
Yksi hyvä on tällänen avaus.
Minä: Missä asut?
Hän: Kuinka niin?
Minä: Mietin että kumpi asuu lähempänä, että kumman luokse mennään.
Hetken neuvottelun jälkeen mentiin minun luokse.
Mut joo. Ihan sama kuinka huonoa legendaa heittää jos näyttää mukavalle ja elekieli on mukavaa.
Olen huomannut toimivaksi seuraavan konstin. Tarraa pakarasta kiinni ja sanoo kovaan ääneen "anna pillua".
Tuoksuuko tämä rätti sinunkin mielestäsi omituiselta?
Mikä vain aloite toimii kunhan kysyjä on riittävän komea ja yli 180cm pitkä.
Kokeile yhdistää kaksi kliseistä iskureplaa. Tyyliin: "Vanhempasi ovat varmaan simpukoita, koska satutitko itsesi, kun tipuit taivaasta?"
Paras keino on olla 100% aito oma itsensä niin hyvässä kuin pahassa. Tulet sitten valituksi jos tulet ja reilua kaikille myös itsellesi että olet mikä olet.
Tämä on voittava kaava kaikista näkökulmista katsottuna
Eikös ihan vaan "oot niin komee/kaunis et oli pakko tulla kattoo lähempää" oo aika hyvä