Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko olemassa oikeasti hyviä iskureploja?

Vierailija
20.05.2024 |

Tuli kaverin kanssa puheeksi että onko oikeasti yhtäkääb hyvää iskureplaa? Esim.

"Käytsä usein tääl?"

Klassikko, mutta ei toimi

Kommentit (84)

Vierailija
21/84 |
20.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tällä tyypillä just hauskoja:

Vierailija
22/84 |
20.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

1. Paljo sun mutsis työntää kuulaa?

2. Sattuiko ku tipahdit taivaasta?

... Ku näyttää siltä että tulit naama edellä.

3. Tarttisko sun pitää sukkia jos sulla ei olis jalkoja? ... Tarttisko sun pitää hanskoja jos sulla ei olis käsiä? .. No miks sulla on sit rintsikat?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/84 |
20.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikä vain aloite toimii kunhan kysyjä on riittävän komea ja yli 180cm pitkä.

Tämä ja välttämättä ei tartte edes sanoa mitään. Pildeä tulee vaan ovista ja ikkunoista...

Vierailija
24/84 |
20.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

1. Paljo sun mutsis työntää kuulaa?

2. Sattuiko ku tipahdit taivaasta?

... Ku näyttää siltä että tulit naama edellä.

3. Tarttisko sun pitää sukkia jos sulla ei olis jalkoja? ... Tarttisko sun pitää hanskoja jos sulla ei olis käsiä? .. No miks sulla on sit rintsikat?

Todella ilkeitä. Koulukiusaaja tulee heti mieleen. 

Vierailija
25/84 |
20.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Esittele itsesi,

Hei, olen x, minä sun nimi on?

Milkainen ilta sinulla on ollut?

Minkä alan ihminen olet, mitä teet työksesi? (Toimii naisiin, kun mies kysyy, kun nainen kokee, että mies on kiinnostunut nestä ihmisenä. Kuulemma sovinistimiehet voivat kuitenkin luulla, että nainen kysyy hänen palkkansa suuruutta. Tämä selvisi minulle vasta vuosien päästä, olen aina kysynyt sitä kaikilta miehiltä, koska siitähän saa tietää, millainen ihminen on kyseessä ja viitteitä, että onko fiksu vai tyhmä.)

Vierailija
26/84 |
20.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Esittele itsesi,

Minkä alan ihminen olet, mitä teet työksesi? (Toimii naisiin, kun mies kysyy, kun nainen kokee, että mies on kiinnostunut nestä ihmisenä. Kuulemma sovinistimiehet voivat kuitenkin luulla, että nainen kysyy hänen palkkansa suuruutta. Tämä selvisi minulle vasta vuosien päästä, olen aina kysynyt sitä kaikilta miehiltä, koska siitähän saa tietää, millainen ihminen on kyseessä ja viitteitä, että onko fiksu vai tyhmä.)

Jokainen tuntemani mies valehtelee ammattinsa ensitreffeillä, varsinkin jos on enemmän varallisuutta.

Vierailija
27/84 |
20.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä olen mennyt puku päällä baariin ja sanonut naiselle että olen salainen agentti kun nainen kysyi miksi minulla on puku. Olen saanut pillua sitten.

Paskapuhetta.

Vierailija
28/84 |
20.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näytät ihan mannelta.

Vierailija
29/84 |
20.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei sillä replalla ole mitään merkitystä.

Jos nainen/mies on varattu, ei mitkään replat muuta tilannetta mihinkään.

Ja jos ollaan vapaita, niin sitten joko synkkaa tai ei synkkaa.

Vierailija
30/84 |
20.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Annakko satasella?

Vierailija
31/84 |
21.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikeastiko joku mies vielä uskoo tällaisiin? Ei noilla lähde mukaan kuin maksulliset naiset. Tietty jos niitä on etsimässäkin niin ei kai siinä sitten mitään.

Mutta jos etsii jotain muuta niin ehkä kaikkein eniten turn-off on aloittaa jollain typerällä opetellulla repliikillä. Itse en ainakaan alkaisi edes jutella sellaisen tyypin kanssa.

Vierailija
32/84 |
21.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos olet Chad, on samantekevää mitä sanot. Pillua tulee.

Jos olet tavis, on samantekevää mitä sanot. Pillua ei tule.

Vierailija
33/84 |
21.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos nainen käyttää niitä mieheen, niin vaikka kuinka monta. Toisin päin toimii vain, jos mies on lähellä miesmallin ulkonäköä.

Vierailija
34/84 |
21.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Riittävän komea ei olekaan mikään ihan vähän. Ja unohdit tuosta hiukset. Hiukset ja pituus ovat ehdottomat ykkösasiat, että kannattaa ylipäätään mennä mitään livelähestymisiä tekemään.

Vierailija
35/84 |
21.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oikeastiko joku mies vielä uskoo tällaisiin? Ei noilla lähde mukaan kuin maksulliset naiset. Tietty jos niitä on etsimässäkin niin ei kai siinä sitten mitään.

Mutta jos etsii jotain muuta niin ehkä kaikkein eniten turn-off on aloittaa jollain typerällä opetellulla repliikillä. Itse en ainakaan alkaisi edes jutella sellaisen tyypin kanssa.

Mikä tahansa naisille on turn-off.

Vierailija
36/84 |
21.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Riittävän komea ei olekaan mikään ihan vähän. Ja unohdit tuosta hiukset. Hiukset ja pituus ovat ehdottomat ykkösasiat, että kannattaa ylipäätään mennä mitään livelähestymisiä tekemään.

Eli kaikki miehet huom! Peruukki päähän niin saanti on jo liki varma :D

Vierailija
37/84 |
21.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eli kaikki miehet huom! Peruukki päähän niin saanti on jo liki varma :D

No tuo siinä tapauksessa, mikäli hiusraja on lähtenyt vähänkään pakenemaan. Nykyperuukit ovat erittäin laadukkaita (aitohius 24 h liimauksella), mutta aivan järkyttävän kalliita.

Vierailija
38/84 |
21.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Esittele itsesi,

Kuulostaa Tinder-keskustelun aloitukselta ja miehen suusta sanottuna: "miten olisi krpä?"

Vierailija
39/84 |
15.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

"moi"

Vierailija
40/84 |
15.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sun vanhemmat oli varmaan simpukoita kun sinä oot tuollainen Limavittu saatana! 

Toinen jota käytän on..

Oi että..kyllä mä sua niiiin paljon rakastaisin, mutta kun ei kädet riitä ympärille.

M42

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kaksi yksi