**HUHTIKUUNhelmet** vk 37
Huomenia =)
Aloittelen uuden pinon nyt näin aamutuimaan :)
Täällä on raskausoireet helpottanut huomattavasti. Ei ole etonut moniin päiviin. Mutta nyt kun tämän menin ilmoille sanomaan niin varmasti tullee huono olo tänään..
No järkyttävä väsymys on säilynyt. Voisin nukkua ihan koko ajan.
Tässä on kaksi peräkkäistä päivää kun pitää olla 12h syömättä, illasta aamuun. Kun nyt menen työterveyslabraan ja huomenna olis sitten äitiyslabrojen vuorot :D Piikitettää oikeen kunnolla :/
Turus ei ole vielä niin kamalaa hoitajapulaa (ikävä kyllä) kuin helsingissä. Helsingis tottui siihen, että aina sai töitä ja pääs mihin vaan.. Täällä on tosi tarkat haastattelut eikä niitä paikkojakaan tulee ihmisten tietoon.. Nyttenkään ei viikkoon ole tullut yhtään paikkaa :( ..joudun ikuisesti kärsimään tuolla misäs nyt olen ja kestämään työkavereiden puukotusta. Onneksi tänään saan mennä myöhemmin töihin =)
Sekin huono tuol on et työvuorois ei jousteta ja keskenkaiken ei saa mennä käymään esim lääkäris. Mullekin oli tosi vaikee löytää ultra aikaa ku on a-i-a-i kuuden päivän putkis ja 1 vapaa :(
Mut nyt labraan =)
Verticia & Rv 8+3
Kommentit (48)
Lueskelemassa olen silloin tällöin käynyt mutta kiirusta pitää... ;D
Mun työvuorot on 24-32t eikä töissä kerkeä kirjottaa mitään.
Pahoittelut keskenmenon saaneille!! :(
Ja tervetuloa mukaan kaikki uudet huhtimasut!! :)
ON: Neuvolassa kävin keskiviikkona ekan kerran. Eipä siellä kummempia, papereitä täyteltiin ja verikoe otettiin. Ultralla myös vilkaistiin masuun ja siellähän se pikkuinen köllötteli, terveydenhoitajan mielestä näytti ihan pupujussilta! :D
Niskapoimu-ultra on 30.9. ja silloin viimeistään selviää pitääkö laskettuaika paikkaansa.
Äitipolilla joudun käymään varmaan aika usein koska meidän nuorimmainen meinasi ottaa varaslähdön ulkomaailmaan, synnytys käynnistyi jo rv 24 mutta se onneksi saatiin pysäytettyä. Loppu hyvin kaikki hyvin!
Väsymys vaivaa edelleen mutta kuvotus on jo laantunut. Olo on siis ihan hyvä!
Eipä tässä kummempia, yritän käydä välillä ilmoittelemassa itsestäni!
Voikaa hyvin!! :)
Tuulikello ja Tirriäinen 10+1
Kotiuduin juuri kaavinnasta. Näin kävi tällä kertaa.
Mukavaa odotusta kaikille.
Poistun paikalta.
RauPotar
Liityn mukaan uutena Vauva-lehden nettikäyttäjänä... Rekisteröidyin juuri, ja päätin osallistua tänne Huhtikuun Helmiin! :)
Odotan ensimmäistä lastani, ja menossa on raskausviikko 11+0. Onnellinen olen toki, kuten miehenikin. Voinnin puolesta kaikki on mennyt hyvin. Väsynyt tosin olen kovasti, ja huolestunut milloin mistäkin asiasta... Rennosti kuitenkin yritän ottaa, onhan tämä sentään maailman hienoin ja luonnollisin asia! :)
Lueskelen viestejänne, ja koetan tutustua teihin!
Mukavia odotushetkiä kanssasisarille toivottaen,
Hunaja, rv 11+0
Huhtikuisten odottajille on olemassa suljettu sähköpostilista osoitteessa http://groups.yahoo.com/group/huhtikuu2009
Tervetuloa mukaan jakamaan ajatuksia ja olotuksia!
Uusi olen nyt minäkin täällä huhtimammoissa :)
Olin torstaina ekassa ultrassa mieheni kanssa ja kyllä siellä sitä elämää oli! Niskapoimu oli 0.9 eli ihan normi ja muutenkin kaikki ok.
Mulla oli la ensin tuolla maaliskuun puolella, mutta ultrassa todettiin sitten tuo 1.4 (aprillipäivä ;) )
Paha olo on jo aika hyvin väistynyt...tuntuu että se on nyt vaan enemmän sellaista psykologista... kun alkaa asiaa ajattelemaan niin sitten se yökötys sieltä tulee. Maha ei oo muuta kuin turvonnu, mutta ei kyllä enää ihan normaalit farkut tunnu hyvältä... kauppaan siis hakemaan mamma-asuja :)
Itellä on nyt tuo nuha meneillään..mutta ei onneksi kuumetta. Voimia vaan kaikille kenellä pahoinvointi vielä määrää tahdin (kyllä se siitä varmasti helpottaa).
rv 11+4
Mies on niin onnellinen ja kaikille hehkuttaa että kolmas lapsi tulossa. Turvotus laski yhtäkkiä eilen ja muutenkin tuntuu että oireet ovat poissa. Luulen että on varattava aika alkuraskauden ultraan, jos ensi viikoksi saisi. Ensimmäisen raskauden aikana en osannut edes pelätä että kaikki ei mene hyvin mutta toisessa olin jo epäileväinen ja etenkin alkuraskauden verenvuoto säikytti. Loppuraskaudesta on taas tuntenut liikkeitä. Nyt kolmannesta on alusta asti ollut jotenkin sellainen olo että jotain pielessä. Kun on kaksi tervettä lasta niin alkaa epäilemään että ei kai niin hyvin voi käydä kolmannenkin kanssa.
En siis usko vieläkään että olen raskaana! Ja nyt olisi rvko 7 Toivotaan että nämä ovat vaan alkuraskauteen kuuluvia tuntemuksia ja kaikki on kuitenkin hyvin.
Tänään on kyllä ollut hirmuinen väsymys...johtuisikohan kenties siitä, että eilinen päivä vierähti mökillä haravoiden paikkoja syksykuntoon laittaen...hmm... :)
Tänään oli kuin olikin vielä työpäiväkin (olen kiinteistönvälittäjä) joten kyllä sai todella skarpata.
Mieli on nyt jo jokseenkin rauhoittunut, mutta aina välillä sitä rupeaa miettiämään sitä pahinta. Huomaan että täällä on muillakin vähän samaa vikaa. Ajatellaan sisaret vaan positiivisesti, niin kyllä se palkinto lopussa meitä odottaa!! :)
Rakenne ultra onkin nyt sitten seuraava jännityksen aihe, se ompi 17.11...piiitkä aika odottaa...
Mukavaa alkavaa viikkoa kaikille!
Toukka ja Peanut rv 11+1
En edes osaa kuvitella miltä se tuntuu tai pieni aavistus on kun toista odottaessa oli alkuraskaudesta pientä verenvuotoa mitä luulin keskenmenoksi.
mutta omaa napaa: Tää turvotus on järkyttävää. Äitiyshousut jo käytössä kun ei mahdu muut jalkaan. Vatsa myös kovettuu ikävästi kun tekee jotain raskaampaa. Eikö pyykkien laittaminen narulle olekin aika raskasta ;) vähän pelottaa että mitä tästä tulee, mutta toivotaan että maha tasoittuu ja ikävät oireet helpottavat. Ihmisten reaktiot ovat kyllä mahan nähdessä ettei tuo voi olla normaalia tai että kaksoset tulossa. Selitä siinä sitten että varmaan sen takia noin iso maha kun on jo kolmas raskaus.
Neuvola aika on varattu ja on lokakuun alussa. Laskettuaika siirty neuvolan mukaan päivällä eli olisikin 29.4 (nettilaskuri 30.4)
Ja pomo oli aivan ihana ja järjesti asiat niin ettei tarvii tehdä nyt tulevia yövuoroja! Kyllä helpotti stressi huomattavasti. yöt ovat aina olleet minulle vaikeita saati nyt sitten raskaana ollessa. Teen siis hoitotyötä. Mukava että täällä on muitakin hoitotyötä tekeviä =)
äiti kera kahden prinsessan ja valtavan masun rvko 7 plus jotain