Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Alapään suonikohjut - millaisia?

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
05.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne on sellaisia " rypälemäisiä" suonia. Häpyhyyletkin saattavat turvota ja ainakin henkilökohtaisesti itsellä myös tuo klitoris on aivan sininen kun siinä joku verisuoni pullistelee...Tosi inhottava vaiva. Koko alapää, kun on turvoksissa!

Vierailija
2/4 |
06.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eilen karkasi tuo kysymys, joten jatketaan nyt paremmalla aikaa...

Siis onko alapään suonikohjut pieniä tummia patteja? Pari sellaista olen huomannut ja ihmetellyt mitä ovat. Kipeitä eivät ole, mutta tuntuvat alapesua tehdessä. Myöskään turvotusta ei ole ainakaan häiriöksi asti.

Voiko tai pitääkö niille tehdä jotakin? Kasvavatko ne ajanmittaan vai ovatko koko ajan tuollaisia pieniä. Haulla löysin vanhoja viestejä, että jollain ne olivat haitanneet istumista ja liikkumista. Toivottavasti sellaista ei ole tulossa...

Kiittäen

Kamu 30+6

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
06.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta mulla just tollasia pieniä patteja. Näytin gynelle ja hän sanoi, ettei niille valitettavasti voi tehdä mitään. Mulla joku patti hieman vuosikin, mutta sitten taas häipyi yhtä nopeasti kuin oli tullutkin. Kelju vaiva! Mulla menossa viikot 22+, joten saa nähdä miten kehittyy...

Vierailija
4/4 |
06.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itselläni oli ekassa raskaudessa samainen vaiva. Suonikohjuja oli jalkojen lisäksi myös alapäässä. En muista tarkemmin niiden ulkonäköä, mutta kipeitä olivat kyllä. Raskauden lopussa jopa käveleminen oli hankalaa.

Voin kuitenkin lohduttaa, että minulla ainakin alapään suonikohjut katosivat kaikki synnytyksen jälkeen. Jaloissa on vielä jotain näkyvää, mutta aika hyvin katosivat kaikki. Toivotaan teille muillekin helpotusta, viimeistään sitten synnytyksen jälkeen!!!