Miksi naiset ghostaa deittipalveluissa, kun pitkän keskustelun jälkeen ehdotan tapaamista?
Aina loppuu viestittely siihen, kun ehdotan tapaamista.
Kommentit (155)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Laitapa tähän kopioita tapaamisehdotuksistasi.
tyyliin: Tavataanko ensiviikolla joku ilta tai sitä seuraavalla viikolla, jos sinulla on ensiviikolla kiireitä.
Painostamista. Tuosta tulee stalkkeri- fibat.
Miksi pitää tavata ILLALLA? Jotain hämärää?
Kuulostaa epätoivoiselta ja painostavalta vaatia tapaamista "tällä viikolla tai ensi viikolla" eikä toinen saa ollenkaan mahdollisuutta kieltäytyä.
Sano näin: olen menossa ensi lauantaina X-museoon katsomaan Y-näyttelyä / Z-ottelua / kuuntelemaan Å-konserttia. Huvittaisiko sinua tulla mukaan?
Jos hän sanoo ei, ghostaa hänet.
No ei, vaan pitää esittää avoin kysymys, lähtisitkö tuolloin, tai joskus toiste. Ei välttämättä pääse. Pitää antaa toiselle mahdollisuus miettiä asiaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Muutatko keskustelut usein seksuaalissävytteisiksi? Ts. vietkö keskustelua siihen suuntaan? Muodostuuko kanssasi keskustellessa helposti painostava tunnelma?
Kummallista minusta se, että parisuhdetta haetaan, mutta kaikki seksikeslustelut ovat red flag. Minä ainakin olen halukas heti tietäämään ollaanko samalla aatopituudella vai ei. Hetihän sen tietää,onko toisesta kutinoita vai ei. En tarkoita lempiasennoista keskustelua heti toisessa lauseessa, vaan onhan pikkutuhmat jutut pirun mukavia jutustelujen lomassa.
Ei ole meidän naisten mielestä. Näitä riittää siellä Tinderissä ja muissa deittipalveluissa ihan riittävästi. Kullin kuvia ja muuta törkyä tulee ihan pyytämättä. Ei jaksa ei pikkutuhmaa ei isoa tuhmaa eikä törkyä. Jos semmoista haluatte, miehet, niin menkää jollekin maksulliselle keskustelupalstalle.
Siis, ap, miten nopeasti ehdotat sitä tapaamista? Muutaman viestin jälkeenkö?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Muutatko keskustelut usein seksuaalissävytteisiksi? Ts. vietkö keskustelua siihen suuntaan? Muodostuuko kanssasi keskustellessa helposti painostava tunnelma?
Kummallista minusta se, että parisuhdetta haetaan, mutta kaikki seksikeslustelut ovat red flag. Minä ainakin olen halukas heti tietäämään ollaanko samalla aatopituudella vai ei. Hetihän sen tietää,onko toisesta kutinoita vai ei. En tarkoita lempiasennoista keskustelua heti toisessa lauseessa, vaan onhan pikkutuhmat jutut pirun mukavia jutustelujen lomassa.
Ei ole meidän naisten mielestä. Näitä riittää siellä Tinderissä ja muissa deittipalveluissa ihan riittävästi. Kullin kuvia ja muuta törkyä tulee ihan pyytämättä. Ei jaksa ei pikkutuhmaa ei isoa tuhmaa eikä törkyä. Jos semmoista haluatte, miehet, niin menkää jollekin maksulliselle keskustelupalstalle.
Tämä, niin maan pirusti tämä. Itse ainakin etsin tinderistä aikanani pitkää parisuhdetta, ja joka ikinen seksipuheita ennen tapaamista alkanut otti kylmästi vaan poiston. Ja niitä miehiä oli paljon. Osa aloitti jo siinä supermätsin tekstiviestissä. Onneksi Tinderissä ei voi enää lähettää edes kuvia, koska miehet lähetteli pelkkiä dikpikkejä.
Kai te miehet ymmärrätte, että siellä on naisilla 14 muutakin mätsiä, eikä kukaan jaksa keskustella seksistä ensimmäisenä? Jos sinulle on tärkeintä seksi parisuhteessa, on vaan hyvä jos emme mätsää pidempään. Aikasikin säästyy siitä juttelusta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kirjoita profiiliisi: Aion ehdottaa tapaamista kanssasi julkisella paikalla vimeistään X viikon kuluessa siitä kun aloitamme keskustelun jos meillä siis synkkaa. Ohita minut jos olet etsimässä vain kirjeenvaihtokaveria.
Tämmöiset ehdot ja rajoitukset tuntuvat jotenkin epämiellyttäviltä. "ohita minut jos" kuulostaa vähän katkeralta
Tossa asiayhteydessä mielestäni ihan hyvä teksti. Eiköhän me kaikki olla koettu se kun joku i*iootti roikottaa meitä keskustelussa viikkotolkulla, ja sitten kun ruvetaan treffejä sopimaan niin alkaa loputon tekosyiden keksiminen tai ghostaus.
Edelleen: nainen ei ole sinulle treffejä velkaa, vaikka onkin kanssasi mätsännyt. Itse olet aikuisena omasta ajankäytöstäsi vastuussa. Se mätsi ei ole mikään lup
Eli ilmeisesti sinä olet itse juurikin tuollainen k*sipää, joka tietoisesti tuhlaa ihmisten aikaa deittisaiteilla, ensin jutellen viikkoja ja sitten kun sinulle ehdotetaan treffejä, katoat. Miksi teet noin? Mikset voi hankkia jotain harrastusta? Ota vaikka lemmikki tai ala hoitamaan puutarhaa, ja pysy poissa sieltä deittisaiteilta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Sit ei varmaan kannata roikkua siellä deittipalvelussa, jos ei kerran ole aikaa/halua tavata ihmisiä. Voisi laittaa ihan avoimesti, että etsin lähinnä kirjekaveria. Osaisi ne kasvokkain tapaamista arvostavat & priorisoivat ohittaa teidät. Win-win kaikille osapuolille."
Täsmälleen samaa mieltä. Yksi oleellinen syy siihen että Tinder on niin epämiellyttävä paikka, on juuri ne k*sipäät jotka roikkuvat siellä tuhlaamassa toisten aikaa, viestittelemällä viikkokaupalla tietäen kuitenkin itse koko ajan, että eivät tule koskaan edes tapaamaan sitä ihmistä.
Ne sinun kusipääsi eivät ole valmiita siihen, että kahden viestin jälkeen aletaan vonkaamaan seksiä. Siihenhän se tapaaminen johtaa. Ei miehet halua tavata ilman, että kuvittelevat vonkaamalla saavansa seksiä samana iltana.
Luitko edes viestiäni? Vai onko sinulla ongelmia ymmärtää lukemaasi? Minä kirjoitin siitä kuinka ensin viestitellään viikkoja, ja sitten kun toinen ehdottaa tapaamista, ghostataan. Täysin eri asia, kuin se että ruvetaan kahden viestin jälkeen vonkaamaan seksiä.
Kyllä on uskomattoman vaikeaa deittailu, jos jollekin tulee jo ihan normaalista treffeille kysymisestä stalkkerifibat.
Ap, et välttämättä ole tehnyt mitään väärää. Tinder vaan on täynnä sekä miehiä että naisia, joilla ei ole aikomustakaan tavata ketään. Onhan se hauskempaa vaan kirjoitella mukavia kotisohvalta, mutta näkeminen ja toiseen ihmiseen tutustuminen vaatii jo viitseliäisyyttä ja sitä ei nykyihmisillä valitettavasti oikein ole. Osa on myös varmasti jollain tavoin ahdistuneita ja estyneitä, eivätkä vaan pysty normaaliin kanssakäymiseen.
Käytin itse Tinderiä yli vuoden ja hyvin harvan matchin kanssa se tutustuminen konkretisoitui treffien merkeissä. Saatettiin kirjoitella pitkäänkin, mutta ei ne miehetkään ole välttämättä mitenkään innokkaasti tapaamista sopimassa. Osa on ollut pitkään sinkkuna ja eivät vaan jaksa nähdä vaivaa ja lähteä treffeille. Paras oli eräs tyyppi, joka vihjaili hyvin vahvasti näkemisestä ja kun sitten kysyin, että no nähdäänkö joku päivä, niin ei käy, ei voida sopia mitään, kun hän haluaa toimia spontaanisti. Sai jäädä toimimaan spontaanisti ihan yksinään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eivät todellakaan ole, ennen kuin olen tavannut ihmisen ja tiedän, että sytyttää. Voi oksennus.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä on uskomattoman vaikeaa deittailu, jos jollekin tulee jo ihan normaalista treffeille kysymisestä stalkkerifibat.
Ap, et välttämättä ole tehnyt mitään väärää. Tinder vaan on täynnä sekä miehiä että naisia, joilla ei ole aikomustakaan tavata ketään. Onhan se hauskempaa vaan kirjoitella mukavia kotisohvalta, mutta näkeminen ja toiseen ihmiseen tutustuminen vaatii jo viitseliäisyyttä ja sitä ei nykyihmisillä valitettavasti oikein ole. Osa on myös varmasti jollain tavoin ahdistuneita ja estyneitä, eivätkä vaan pysty normaaliin kanssakäymiseen.
Käytin itse Tinderiä yli vuoden ja hyvin harvan matchin kanssa se tutustuminen konkretisoitui treffien merkeissä. Saatettiin kirjoitella pitkäänkin, mutta ei ne miehetkään ole välttämättä mitenkään innokkaasti tapaamista sopimassa. Osa on ollut pitkään sinkkuna ja eivät vaan jaksa nähdä vaivaa ja lähteä treffeille. Paras oli eräs tyyppi, joka vihjaili hyvin vahv
"Kyllä on uskomattoman vaikeaa deittailu, jos jollekin tulee jo ihan normaalista treffeille kysymisestä stalkkerifibat"
Jotkut ihmiset ovat vain aivan totaalisia pelkureita. He pelkäävät kirjaimellisesti ihan kaikkea. Jos katsot tällaista ihmistä silmiin ja tervehdit kohteliaasti, he menevät täysin pois tolaltaan ja itkevät viikon kotona sikiöasennossa täristen, koska joutuivat tuollaisen "mikroagression" kohteeksi. Voit vaan kuvitella miten paha paikka tällaiselle ihmiselle on, jos joku ehdottaa heille treffejä.
Eli ilmeisesti sinä olet itse juurikin tuollainen k*sipää, joka tietoisesti tuhlaa ihmisten aikaa deittisaiteilla, ensin jutellen viikkoja ja sitten kun sinulle ehdotetaan treffejä, katoat. Miksi teet noin? Mikset voi hankkia jotain harrastusta? Ota vaikka lemmikki tai ala hoitamaan puutarhaa, ja pysy poissa sieltä deittisaiteilta.
Ehkä se nainen piti juttua yllä ja toivoi, että muuttuisit kiinnostavammaksi. Antoi sinulle mahdollisuuden siihen. Mutta sitten kun rupesit vonkaamaan tapaamista, hän totesi, että et sinä kiinnosta niin paljoa. Ettekö te aina valita etteivät naiset edes anna mahdollisuutta. Sitten kun annetaan, niin haukutaan kusipääksi.
Komppaan edellisiä, ketä ei kiinnosta lätistä pikkutuhmia ihmisen kanssa, jota ei ole koskaan edes tavannut. Itse löysin avopuolisoni Tinderistä ja hän ei sanallakaan maininnut mitään pientä kivaa. Ne asiat ehtii selvittää sitten kun on nähty ja kumpikin tietää, haluaako jatkoa. Ja kyllä, avopuolison kanssa menee hyvin makkarissa ja sen ulkopuolella
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei ole meidän naisten mielestä. Näitä riittää siellä Tinderissä ja muissa deittipalveluissa ihan riittävästi. Kullin kuvia ja muuta törkyä tulee ihan pyytämättä. Ei jaksa ei pikkutuhmaa ei isoa tuhmaa eikä törkyä. Jos semmoista haluatte, miehet, niin menkää jollekin maksulliselle ke
Minä, tuon kommentin kirjoittaja, olen nainen. Arkipäivässäkin on ihan jees jutustella pikkuisia hävyttömyyksiä. En ala suinpäin sellaiseen, mutta jostain syystä miehet sellaisen kohta aloittavat ja minä en sellaisesta pahastu. Päivää piristää vain. Olen tavallinen, tavallisesti pukeutuva, liki 50-v ja tapaan paljon miehiä työssäni. Niin vain jutteluun soluttautuu tuhmuuksia ja kumpikaan ei kuvittele, että siinä on yhtään mitään sen enempää.
Tinderissä oikeita naisia on n. 4-2%. Bumblessa miehiä 76%. Tinderistä lähti tammikuun aikana 10% naisasiakkaista (tämä Jenkeissä)
Naiset menivät kyyläämään sun someprofiileja. Joko paljastuit täysveriseksi naisvihaajaksi tai maksutonta kulissirouvaa hakevaksi luuseriksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Käytin itse Tinderiä yli vuoden ja hyvin harvan matchin kanssa se tutustuminen konkretisoitui treffien merkeissä. Saatettiin kirjoitella pitkäänkin, mutta ei ne miehetkään ole välttämättä mitenkään innokkaasti tapaamista sopimassa. Osa on ollut pitkään sinkkuna ja eivät vaan jaksa nähdä vaivaa ja lähteä treffeil
Mitäpä jos keskityt niihin deittisaiteilla oleviin naisiin, etkä ahdistele ketään?
Vierailija kirjoitti:
En ole treffipalveluissa viestitellyt mitään seksuaalissävytteistä. Haluaisin keskustella naamatusten ihmisen kanssa ensin, että tietää onko meillä tarpeeksi yhteistä ja naamatusten näkee helpommin, mitä toisen kanssa voi keskustella kuin viestittelemällä. Tapaamalla selviäisi tunnissa enemmän ihmisestä kuin viikkojen viestittelyllä, jos toiselta liikenisi esim seuraavan kahden viikon aikana yksi tunti tapaamiseen.
ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei ole meidän naisten mielestä. Näitä riittää siellä Tinderissä ja muissa deittipalveluissa ihan riittävästi. Kullin kuvia ja muuta törkyä tulee ihan pyytämättä. Ei jaksa ei pikkutuhmaa ei isoa tuhmaa eikä törkyä. Jos semmoista haluatte, miehet, niin menkää jollekin maksulliselle ke
Miten tinderissä voi tulla kullin kuvia, kun siellä ei voi edes lähettää kuvia?
Vierailija kirjoitti:
Tinderissä oikeita naisia on n. 4-2%. Bumblessa miehiä 76%. Tinderistä lähti tammikuun aikana 10% naisasiakkaista (tämä Jenkeissä)
Tuoreimmat tilastot tinderistä kertovat että käyttäjistä 24 % on naisia. Miksi siis valehtelet?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miehet ei tajua, että ne tekee parhaimman vaikutuksen fiksuihin naisiin olemalla mahdollisimman asiallisia ekoissa viesteissä. Tuota Kiinnostaax kimppakiva mun kaverin Jaken kanssa joku ilta? T. Rampe Isomuna Moilanen -kamaa tulee ovista ja ikkunoista.
Minä olen hyvinkin halukas pikkutuhmaan jutteluun ollessani parisuhteessa, mutta oksettava ajatuskin, että itselleni vieras mies vääntäisi jotain rasvaista settiä heti kättelyssä.