Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miksi naiset ghostaa deittipalveluissa, kun pitkän keskustelun jälkeen ehdotan tapaamista?

Vierailija
19.05.2024 |

Aina loppuu viestittely siihen, kun ehdotan tapaamista.

Kommentit (155)

Vierailija
61/155 |
19.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Laitapa tähän kopioita tapaamisehdotuksistasi.

tyyliin: Tavataanko ensiviikolla joku ilta tai sitä seuraavalla viikolla, jos sinulla on ensiviikolla kiireitä.

Painostamista. Tuosta tulee stalkkeri- fibat.

Miksi pitää tavata ILLALLA? Jotain hämärää?

Kuulostaa epätoivoiselta ja painostavalta vaatia tapaamista "tällä viikolla tai ensi viikolla" eikä toinen saa ollenkaan mahdollisuutta kieltäytyä.

Sano näin: olen menossa ensi lauantaina X-museoon katsomaan Y-näyttelyä / Z-ottelua / kuuntelemaan Å-konserttia. Huvittaisiko sinua tulla mukaan? 

Jos hän sanoo ei, ghostaa hänet.

Vierailija
62/155 |
19.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kirjoita profiiliisi: Aion ehdottaa tapaamista kanssasi julkisella paikalla vimeistään X viikon kuluessa siitä kun aloitamme keskustelun jos meillä siis synkkaa. Ohita minut jos olet etsimässä vain kirjeenvaihtokaveria.

Tämmöiset ehdot ja rajoitukset tuntuvat jotenkin epämiellyttäviltä. "ohita minut jos" kuulostaa vähän katkeralta

Tossa asiayhteydessä mielestäni ihan hyvä teksti. Eiköhän me kaikki olla koettu se kun joku i*iootti roikottaa meitä keskustelussa viikkotolkulla, ja sitten kun ruvetaan treffejä sopimaan niin alkaa loputon tekosyiden keksiminen tai ghostaus.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/155 |
20.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainakin itse aikanani skippasin kaikki "älä mätsää jos haluat kirjeenvaihtokaverin / tavataanhan pian"-miehet. Kuulostivat jotenkin että heti pitäisi olla tapaamassa ja seksiä. Jos mies alkaa sanella ehtoja jo ennen tapaamista, saa sanella keskenään tai jollekin muulle.

Ja tapasin nykyisen puolisoni kasvokkain yhteisen urheilulajin merkeissä torstaina, kun 1,5 vrk aiemmin tiistai-iltana tindermätsättiin.

Vierailija
64/155 |
20.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

tyyliin: Tavataanko ensiviikolla joku ilta tai sitä seuraavalla viikolla, jos sinulla on ensiviikolla kiireitä.

mikä olisi parempi tapa ehdottaa tapaamista?

Selitän miksi tuntuu naisesta painostavalta. Ymmärrätkö mikä ero näillä on;

- Tavattaisiinko, jos sinäkin haluat?

- Tavattaisiinko, kun sinulla on aikaa ensi viikolla tai sitä seuraavallakin jos sinulla vaan on aikaa?

Tuo jälkimmäinen luo käsityksen, että jos naisella ei ole tekemistä jollekin päivälle, hänen pitäisi sitten olla vapaa tapaamaan. "Koska eihän sulla ole muutakaan teke

Olen mies ja ollut suhteessa jo n. 30v. On lapset ja kaikki. Se kunnossa mutta jos noin naiset ajattelee kuin kirjoitit, niin eipä ihme ettei tule tapaamisia... naiset ihmeellisesti ja vaikeasti ajattelevia olentoja!

Vierailija
65/155 |
20.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kirjoita profiiliisi: Aion ehdottaa tapaamista kanssasi julkisella paikalla vimeistään X viikon kuluessa siitä kun aloitamme keskustelun jos meillä siis synkkaa. Ohita minut jos olet etsimässä vain kirjeenvaihtokaveria.

Tämmöiset ehdot ja rajoitukset tuntuvat jotenkin epämiellyttäviltä. "ohita minut jos" kuulostaa vähän katkeralta

Tossa asiayhteydessä mielestäni ihan hyvä teksti. Eiköhän me kaikki olla koettu se kun joku i*iootti roikottaa meitä keskustelussa viikkotolkulla, ja sitten kun ruvetaan treffejä sopimaan niin alkaa loputon tekosyiden keksiminen tai ghostaus.

Edelleen: nainen ei ole sinulle treffejä velkaa, vaikka onkin kanssasi mätsännyt. Itse olet aikuisena omasta ajankäytöstäsi vastuussa. Se mätsi ei ole mikään lupaus suhteesta avioliitosta. Se mätsi on ainoastaan ensimmäinen askel siihen, että saatatte joskus tavata ja alkaa tutustua syvemmin, joka saattaa johtaa sitten suhteeseen.

Vierailija
66/155 |
20.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi pitää tavata ILLALLA? Jotain hämärää?

Kuulostaa epätoivoiselta ja painostavalta vaatia tapaamista "tällä viikolla tai ensi viikolla" eikä toinen saa ollenkaan mahdollisuutta kieltäytyä.

Sano näin: olen menossa ensi lauantaina X-museoon katsomaan Y-näyttelyä / Z-ottelua / kuuntelemaan Å-konserttia. Huvittaisiko sinua tulla mukaan? 

Jos hän sanoo ei, ghostaa hänet.

Aika moni meistä käy töissä, niin aika luonnollista ehdottaa illalla näkemistä. 👍

Viikonlopuna sitten asia erikseen.

Vierailija
67/155 |
20.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Edelleen: nainen ei ole sinulle treffejä velkaa, vaikka onkin kanssasi mätsännyt. Itse olet aikuisena omasta ajankäytöstäsi vastuussa. Se mätsi on ainoastaan ensimmäinen askel siihen, että saatatte joskus tavata ja alkaa tutustua syvemmin, joka saattaa johtaa sitten suhteeseen.

Nuo samat "roikotti pitkään keskustelussa" miehet sitten valittavat myös jos lähdet heti niille treffeille ja "tuhlaat miehen aikaa tunnin", kauheimmillaan jopa "juot miehen laskuun kahvin ja pullan" -gasp-, että taas on tuhlattu miehen aikaa ja rahaa ja juotu 2e kahvia ANTAMATTA SITÄ AVIOLIITTOLUPAUSTA TAI EDES SEKSIÄ. Ohi vaan.

Vierailija
68/155 |
20.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joko et ole kiinnostava tai sitten sun ehdotuksissa on jotain vikana.

Osa on siellä leikkimässä, mutta ei todellakaan kaikki. 

Tai sitten ne on vääränlaisia, joille ehdotat tapaamista.

Vierailija
69/155 |
20.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muutatko keskustelut usein seksuaalissävytteisiksi? Ts. vietkö keskustelua siihen suuntaan? Muodostuuko kanssasi keskustellessa helposti painostava tunnelma? 

Vierailija
70/155 |
20.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Tuletko minun luo tapaamaan, laitoin jo saunan päälle ja hierontaöljyä ostin"

- kumma kun eivät ikinä tapaamaan suostu 😭

Jos mies ehdottaa heti kotitreffejä, niin en suostu. Sen sijaan heitän vastapallon ja ehdotan treffejä julkiselle paikalle. Sen jälkeen joidenkin miesten into tavata lopahtaa täysin. Sitä ennen oltiin jo tinkaamassa palkattomia vapaita yhteisiä reissuja varten. Jospa nyt ensin vaan nähtäis ihan vaatteet päällä. Vaikeaksi mennyt.

Aivan ehdottomasti näin, ensi treffit julkiselle paikalle. Jo ihan siitäkin syystä, että et ikinä voi olla täysin varma tyypin luotettavuudesta, ennen kuin on oikeasti tavattu.

Vierailija
71/155 |
20.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nyt joku kirjekaveria etsivä voisi perustella tähän miksi ei voisi laittaa mainintaa halusta kirjoitella pitkään profiiliinsa? Siinä voisi mainita, että haluaa tutustua hitaasti kirjoittamalla eikä halua treffeille kuin kerran kuukaudessa tms Ai niin, sitten ei voisi leijua niillä tykkäysten määrillä. Mitään muuta syytä tuon asian piilotteluun en keksi. Tämäkin viesti on varmasti liian painostava...

Samaa olen miettinyt ja ihmetellyt. Jos ihminen tietää että hän haluaa viestitellä pitkään ennen kuin on valmis tapaamaan ketään, niin voisi nyt herranjumala mainita tästä profiilissaan. 

Mä olen joidenkin kanssa sopinut treffit nopeasti, jos on heti tullut tunne, että tuo mies on järjissään eikä tapaaminen johda mihinkään kielteisiin seurauksiin. Jos tästä on vähääkään epäilystä, niin haluan tutustua kirjoittamalla pidempään. Jos se ei kiinnostele, niin minut saa kyllä ghostata itsekin ihan koska vaan, en jää sitä märehtimään. Se on pelin henki.

Vierailija
72/155 |
20.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Sit ei varmaan kannata roikkua siellä deittipalvelussa, jos ei kerran ole aikaa/halua tavata ihmisiä. Voisi laittaa ihan avoimesti, että etsin lähinnä kirjekaveria. Osaisi ne kasvokkain tapaamista arvostavat & priorisoivat ohittaa teidät. Win-win kaikille osapuolille."

Täsmälleen samaa mieltä. Yksi oleellinen syy siihen että Tinder on niin epämiellyttävä paikka, on juuri ne k*sipäät jotka roikkuvat siellä tuhlaamassa toisten aikaa, viestittelemällä viikkokaupalla tietäen kuitenkin itse koko ajan, että eivät tule koskaan edes tapaamaan sitä ihmistä. 

Ne sinun kusipääsi eivät ole valmiita siihen, että kahden viestin jälkeen aletaan vonkaamaan seksiä. Siihenhän se tapaaminen johtaa. Ei miehet halua tavata ilman, että kuvittelevat vonkaamalla saavansa seksiä samana iltana. 

Vierailija
73/155 |
20.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Naiset alkavat keksiä kaikenmaailman tekosyitä etteivät voi tavata" kertookin jo kaiken olennaisen - sinusta. Ei se ole tekosyy vaan ihan oikea syy, jos ei halua tavata.

Kuvastaa juuri tuota eräänlaisten miesten maailmankatsomusta, jossa 

- naisen täytyy suostua treffeille, jos on sinkku

- naisen täytyy suostua treffeille, jos on mätsätty

- naisen täytyy perustella mitä tärkeämpää muka on tekemässä, jos ei lähde treffeille.

Treffien jälkeen pitää tulla toiset treffit, tai nainen on "hukannut miehen aikaa".

Pääajatus tuossa kuviossa on se, että naisen oma miepide ei ole merkityksellinen, tai se on vain tekosyyn luonteinen ilkeä naisen keksimä valhe, jos ei halua niille treffeille. Ja se peruminen pitää perustella jollain OIKEALLA syyllä, kuten "olen iltavuorossa" tai "mummoni hautajaiset".

Vierailija
74/155 |
20.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

mikä olisi parempi tapa ehdottaa tapaamista?

Haluaisitko tavata joskus?

Vierailija
75/155 |
20.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Sit ei varmaan kannata roikkua siellä deittipalvelussa, jos ei kerran ole aikaa/halua tavata ihmisiä. Voisi laittaa ihan avoimesti, että etsin lähinnä kirjekaveria. Osaisi ne kasvokkain tapaamista arvostavat & priorisoivat ohittaa teidät. Win-win kaikille osapuolille."

Täsmälleen samaa mieltä. Yksi oleellinen syy siihen että Tinder on niin epämiellyttävä paikka, on juuri ne k*sipäät jotka roikkuvat siellä tuhlaamassa toisten aikaa, viestittelemällä viikkokaupalla tietäen kuitenkin itse koko ajan, että eivät tule koskaan edes tapaamaan sitä ihmistä. 

Ne sinun kusipääsi eivät ole valmiita siihen, että kahden viestin jälkeen aletaan vonkaamaan seksiä. Siihenhän se tapaaminen johtaa. Ei miehet halua tavata ilman, että kuvittelevat vonkaamalla saavansa seksiä samana iltana. 

Tuo on kyllä erinomainen tapa olla ikinä tapaamatta ketään. Tehdä oletuksia jotka saattavat pitää tai olla pitämättä paikkaansa. Voihan sitä elämänsä noinkin elää toki. Sitä en tosin ymmärrä, miksi noin avoimen miesvihamielinen nainen edes olisi tinderissä etsimässä miestä? 

Ja olen nainen, joka löysi tinderistä rakkauden. Juu, seksiäkin on sittemmin harrastettu. 

Vierailija
76/155 |
20.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua ärsytti ne tyypit, joiden kanssa ei tullut luontevaa keskustelua, vaan viestit oli moi. Mitä teet. Ja sitten pyydetään treffeille, AP.n tyyliin. 

Sanoin aina, että toivoisin että ensin tulisi olo, että haluaa tavata, nyt ei oikein ole tullut edes luontevaa viestittelyä. Toisaalta, tiedän, että moni mies ei vain ole kovin hyvä kirjoittaja, eli kyse voi olla siitäkin.

Enemmän ärsytti ne, jotka halusi tavata heti. Ymmärrän, ettei halua ns. Tuhlata aikaa, mutta useimmiten juuri nämä tyypit oli niitä joista pian selvisi että ovat huonotapaisia ja törkeitä. 

Kerroin kyllä aina,että haluan ensin kirjoittaa hetken, jotta saan karsittua pahimmat törkimykset ja vonkaajat pois. Että asia selviää kyllä pian. Toisekseen minulla on vuorotyö, joten tapaaminen ei aina ole helposti tai nopeasti sovittavissa. 

Tämä olikin ongelma miehille: onkohan sinulla edes aikaa suhteeseen? 

Tosi ahdistavaa. Heti aletaan vaatia aikaa. Samoin vastata olisi pitänyt heti, kun luin viestin. No vastaan kun ehdin. 

Vierailija
77/155 |
20.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mua ärsytti ne tyypit, joiden kanssa ei tullut luontevaa keskustelua, vaan viestit oli moi. Mitä teet. Ja sitten pyydetään treffeille, AP.n tyyliin. 

Sanoin aina, että toivoisin että ensin tulisi olo, että haluaa tavata, nyt ei oikein ole tullut edes luontevaa viestittelyä. Toisaalta, tiedän, että moni mies ei vain ole kovin hyvä kirjoittaja, eli kyse voi olla siitäkin.

Enemmän ärsytti ne, jotka halusi tavata heti. Ymmärrän, ettei halua ns. Tuhlata aikaa, mutta useimmiten juuri nämä tyypit oli niitä joista pian selvisi että ovat huonotapaisia ja törkeitä. 

Kerroin kyllä aina,että haluan ensin kirjoittaa hetken, jotta saan karsittua pahimmat törkimykset ja vonkaajat pois. Että asia selviää kyllä pian. Toisekseen minulla on vuorotyö, joten tapaaminen ei aina ole helposti tai nopeasti sovittavissa. 

Tosi ahdistavaa.

No just näin. Miehet olettavat, että kun olet jossain treffisivustolla, niin olet tyhjentänyt kalenterisi kaikesta muusta lähikuukausiksi, että voit ravata treffeillä ihan koska vaan. Minä kävin kaksilla treffeillä viimeisen vuoden aikana. Toisen niistä olisi senkin voinut hyvin jättää väliin. En ala niitä harvoja varten elämääni elämään. Jos se on jollekin ongelma, niin sitten on.

Vierailija
78/155 |
20.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tosi ahdistavaa.

Minä olin yhdestä miehestä v*tun pihtari, kun en vastannut viestiin 12 tunnin sisällä. Sori joo, olin töissä ja kavereiden kanssa ulkona. Me olimme vaihtaneet tyyliin kolme tai neljä perusviestiä. Sori joo, ettet ollut mielessäni ihan 24/7.

Vierailija
79/155 |
20.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Muutatko keskustelut usein seksuaalissävytteisiksi? Ts. vietkö keskustelua siihen suuntaan? Muodostuuko kanssasi keskustellessa helposti painostava tunnelma? 

Kummallista minusta se, että parisuhdetta haetaan, mutta kaikki seksikeslustelut ovat red flag. Minä ainakin olen halukas heti tietäämään ollaanko samalla aatopituudella vai ei. Hetihän sen tietää,onko toisesta kutinoita vai ei. En tarkoita lempiasennoista keskustelua heti toisessa lauseessa, vaan onhan pikkutuhmat jutut pirun mukavia jutustelujen lomassa. 

Vierailija
80/155 |
20.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En naisena viestittele kuukausikaupalla, mutta tapauksesta riippuen jonkin viikon tai pari. Kuumakallet jätän aina väliin. Kerran erehdyin liian nopeasti treffeille, mutta mies oli vain seksin perässä.

On miehissäkin roikottajia. Heille on vaan osattavat laittaa rajat. Jos ei kuukauden kirjoittelun jälkeenkään haluatreffeille, ei miestä kiinnosta tarpeeksi.