Miksi naiset ghostaa deittipalveluissa, kun pitkän keskustelun jälkeen ehdotan tapaamista?
Aina loppuu viestittely siihen, kun ehdotan tapaamista.
Kommentit (155)
Vierailija kirjoitti:
Olikohan tutkimuksen mukaan n. kolmasosa siellä vain leikkimässä ja hakemassa huomiota, koskaan ei ole tarkoituskaan tavata.
Ilmeisesti. Miehiäkään ei meinaa aina saada treffeille. Joku ghostaa, joku vaikenee, tulee yllättävä työmatka jne. Kun reissusta palataan, niin mitään treffejä ei ehdoteta. Mä oon vaan kylmästi poistanut nuo jänishousut. En halua elää missään virtuaalitodellisuudessa. N42
Haluavat vain viihdykettä ja itsetunnon boostausta. Sitäpaitsi sillä on todennäköisesti 10 muuta miestä.
Vierailija kirjoitti:
"Tuletko minun luo tapaamaan, laitoin jo saunan päälle ja hierontaöljyä ostin"
- kumma kun eivät ikinä tapaamaan suostu 😭
Jos mies ehdottaa heti kotitreffejä, niin en suostu. Sen sijaan heitän vastapallon ja ehdotan treffejä julkiselle paikalle. Sen jälkeen joidenkin miesten into tavata lopahtaa täysin. Sitä ennen oltiin jo tinkaamassa palkattomia vapaita yhteisiä reissuja varten. Jospa nyt ensin vaan nähtäis ihan vaatteet päällä. Vaikeaksi mennyt.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jotkut ihmiset ovat oikeasti niin häiriintyneitä, että he ovat valmiita tuhlaamaan deittisaiteilla viikkokaupalla muiden ihmisten aikaa viestittelemällä, vaikka heillä ei todellisuudessa ole koskaan mitään aikomusta edes tavata.
Ihmiset ovat oikeasti todella sairaita henkisesti nykyään. Mielenterveysongelmat on lisääntyneet ihan räjähdysmäisesti.
Eikö nykyään voi edes jutella ilman painostusta? 😳 Tarvitseeko kaikkia tosiaan tavata?
Mä ainakin olen jutellut ihmisten kanssa jotka siellä vaan katselemassa mikäs juttu tämä on, niinkun itsekin. Jos joku heti kättelyssä ehdottaisi näkemistä niin en uskaltaisi lähteä, haluan vähän tuntea ja luottaa ja hyvä tietää ettei toinen ole vaan ulkonäön perässä.
Sen verran tullut kaikenlaista huijaria vastaan, että mä ainakin haluan tavata suht pian. Ei kiinnosta investoida aikaa valehtelijoihin. Mun mielestä tämä ei ole pinnallista/ ulkonäkökeskeistä. Miesten valehtelu on vienyt luottamuksen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Laitapa tähän kopioita tapaamisehdotuksistasi.
tyyliin: Tavataanko ensiviikolla joku ilta tai sitä seuraavalla viikolla, jos sinulla on ensiviikolla kiireitä.
Painostamista. Tuosta tulee stalkkeri- fibat.
mikä olisi parempi tapa ehdottaa tapaamista?
Selitän miksi tuntuu naisesta painostavalta. Ymmärrätkö mikä ero näillä on;
- Tavattaisiinko, jos sinäkin haluat?
- Tavattaisiinko, kun sinulla on aikaa ensi viikolla tai sitä seuraavallakin jos sinulla vaan on aikaa?
Tuo jälkimmäinen luo käsityksen, että jos naisella ei ole tekemistä jollekin päivälle, hänen pitäisi sitten olla vapaa tapaamaan. "Koska eihän sulla ole muutakaan teke
Sit ei varmaan kannata roikkua siellä deittipalvelussa, jos ei kerran ole aikaa/halua tavata ihmisiä. Voisi laittaa ihan avoimesti, että etsin lähinnä kirjekaveria. Osaisi ne kasvokkain tapaamista arvostavat & priorisoivat ohittaa teidät. Win-win kaikille osapuolille. Niin, ja olen nainen, jos sillä nyt on jotain väliä. Miehissäkin noita vetkuilijoita riittää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
tyyliin: Tavataanko ensiviikolla joku ilta tai sitä seuraavalla viikolla, jos sinulla on ensiviikolla kiireitä.
Miten tämä on painostamista? Tämähän on ihan kiva ja selkeä viesti.
Ei se olekaan. Toi yksi kommentoija joka väitti niin on aivan sekaisin.
ehkä se oli oikeassa. kyllä siinä viestissä jotain vikaa on, kun naiset ghostaa heti sen viestin jälkeen
Heillä on täysi oikeus toimia valintojensa mukaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten tämä on painostamista? Tämähän on ihan kiva ja selkeä viesti.
Ei se olekaan. Toi yksi kommentoija joka väitti niin on aivan sekaisin.
ehkä se oli oikeassa. kyllä siinä viestissä jotain vikaa on, kun naiset ghostaa heti sen viestin jälkeen
Mä olen useita kertoja lähettänyt hyvin samankaltaisen treffiehdotuksen, eikä mua ainakaan ole sen jälkeen ghostattu vaan ihan treffeille saakka päädyttiin kyseisten naisten kanssa.
Ei tuossa viestissä ole mitään vikaa, todennäköisesti ap ei vaan ole riittävän hyvännäköinen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Höpö höpö. Tosin itse en jaksaisi viikkokaupalla jutella, eihän siinä tiedä natsaako kemiat! Mieluummin pyysin aina miehen treffeille suht nopeasti (ja aika samanlaisella kommentilla).
Ainoat miehet jotka Tinderissä ghostasin oli pervot tai omituiset. Esim kun tapasin nykyisen aviomieheni, niin heti ekojen treffien jälkeen tiesin etten halua deittailla muita ainakaan ennen kuin ollaan tämä kortti katsottu. Kerroin myös avoimesti kaikille matcheille asiasta, koska ghostaaminen nyt vaan on törkeää.
"Sit ei varmaan kannata roikkua siellä deittipalvelussa, jos ei kerran ole aikaa/halua tavata ihmisiä. Voisi laittaa ihan avoimesti, että etsin lähinnä kirjekaveria. Osaisi ne kasvokkain tapaamista arvostavat & priorisoivat ohittaa teidät. Win-win kaikille osapuolille."
Täsmälleen samaa mieltä. Yksi oleellinen syy siihen että Tinder on niin epämiellyttävä paikka, on juuri ne k*sipäät jotka roikkuvat siellä tuhlaamassa toisten aikaa, viestittelemällä viikkokaupalla tietäen kuitenkin itse koko ajan, että eivät tule koskaan edes tapaamaan sitä ihmistä.
Vierailija kirjoitti:
Tapaamista ei pidä ehdollistaa niin, että painostaa toisen tapaamiseen, kun sillä on aikaa. Pitää ensin kysyä sitä, että onko tapaamiseen edes mitään mielenkiintoa ja vasta jos vastaus on myönteinen, voi alkaa tarkemmin ehdottamaan aikaa ja paikkaa. Jos nainen vastaa jotain epämääräistä " joo, pitää katsoa", niin se tarkoittaa, että ei ainakaan vielä ole halukas ja kannattaa jättää asia sillä erää siihen.
Eikös deittipalveluissa olla sen vuoksi, että tavataan ihmisiä, pitkän tai lyhyen viestittelyn jälkeen, mutta kun ei tule edes tuota "joo, pitää katsoa" vastausta vaan viestittely loppuu kokonaan siihen kun ehdottaa tapaamista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Älkää sitten ihmetelkö, miksi nykyään on hankalaa pariutua, kun joka pikku asiasta tulee aina jonkinlaiset vibat tai fibat. Ennen kysyttiin, että lähdetkö ja lähdettiin, eikä tehty elämää tahallaan liian vaikeaksi.
Tällaista ylianalysointia harrastavat vaan ne naiset jotka edelleen roikkuu siellä tinderissä sinkkuina kun kukaan ei kelpaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei vttu mikä lumihiutale, olet kyllä syystäkin yksin
Hienoa mansplainausta sieltä. Tiiäkkö just sunkaltaisten miesten takia iso osa naisista valitsee sen ettei mene tinderiin tai etsi miestä.
Jos sulle 4-5 ihmistä jo sanoi että käytös oli heidän mielestään stalkkerimaista, niin et sä niitä saa treffeille myöskään päälle haukkumalla.
tuo edellinen ei ollut ap, vaan se oli jonkun muun mielipide
Kirjoita profiiliisi: Aion ehdottaa tapaamista kanssasi julkisella paikalla vimeistään X viikon kuluessa siitä kun aloitamme keskustelun jos meillä siis synkkaa. Ohita minut jos olet etsimässä vain kirjeenvaihtokaveria.
Nyt joku kirjekaveria etsivä voisi perustella tähän miksi ei voisi laittaa mainintaa halusta kirjoitella pitkään profiiliinsa? Siinä voisi mainita, että haluaa tutustua hitaasti kirjoittamalla eikä halua treffeille kuin kerran kuukaudessa tms Ai niin, sitten ei voisi leijua niillä tykkäysten määrillä. Mitään muuta syytä tuon asian piilotteluun en keksi. Tämäkin viesti on varmasti liian painostava...
Vierailija kirjoitti:
Kirjoita profiiliisi: Aion ehdottaa tapaamista kanssasi julkisella paikalla vimeistään X viikon kuluessa siitä kun aloitamme keskustelun jos meillä siis synkkaa. Ohita minut jos olet etsimässä vain kirjeenvaihtokaveria.
Mä olenkin laittanut välillä profiiliini, että en etsi kirjekavereita. Haittana on ollut se, että sit tulee seksinvonkaajia, mut taitaa niitä tulla muutenkin. Pitääpäs laittaa tuo teksti takaisin. Karkottaa pahimmat vellihousut.
Vierailija kirjoitti:
Nyt joku kirjekaveria etsivä voisi perustella tähän miksi ei voisi laittaa mainintaa halusta kirjoitella pitkään profiiliinsa? Siinä voisi mainita, että haluaa tutustua hitaasti kirjoittamalla eikä halua treffeille kuin kerran kuukaudessa tms Ai niin, sitten ei voisi leijua niillä tykkäysten määrillä. Mitään muuta syytä tuon asian piilotteluun en keksi. Tämäkin viesti on varmasti liian painostava...
Samaa olen miettinyt ja ihmetellyt. Jos ihminen tietää että hän haluaa viestitellä pitkään ennen kuin on valmis tapaamaan ketään, niin voisi nyt herranjumala mainita tästä profiilissaan.
Vierailija kirjoitti:
Haluavat vain viihdykettä ja itsetunnon boostausta. Sitäpaitsi sillä on todennäköisesti 10 muuta miestä.
Osa käyttää Tinderiä ajanvietteenä aivan kuten ennen vanhaan pelattiin pasianssia. Eli hakuja tavata ketään ei ole ollut olemassa alunalkaenkaan.
Vierailija kirjoitti:
Tämmöiset ehdot ja rajoitukset tuntuvat jotenkin epämiellyttäviltä. "ohita minut jos" kuulostaa vähän katkeralta
Villi veikkaus on, että eivät halua tavata. Ehkä saavat jonkun ikävän viban sinusta.