Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi naiset pukeutuu niin paljastavasti tiukkoihin pyöräilyshortseihin ja trikoisiin?

Vierailija
18.05.2024 |

Kävin kaupungilla kävelemässä ja monella naiselle oli tiukat kiiltävät pyöräilyshortsit ja lyhyt paita että varmasti kaikki näkyy. Sen sijaan miehet pukeutuu löysiin shortseihin. Miksi naiset tekee tuolla tavalla? Kertokaa miksi!

Kommentit (510)

Vierailija
161/510 |
18.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En ymmärrä miksi 130kg ihmisen pitää tunkea itsensä capri mittaisiin kiiltäviin polyester trikoisiin ja tiukkaan polyester paitaan helteillä. Ihan mielenkiinnosta eikö se tunnu yhtään epämukavalle, hiostavalle, kiristä?

Miten hänen pitäisi pukeutua?

Samalla tavalla kuin minä, koska minun tyylini ja mielipiteeni on ainut oikea. 

Vierailija
162/510 |
18.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiset sitä ja naiset tätä. Minä olen nainen ja EN pukeudu noin, ja harvoin näkee niitä jotka näin pukeutuu, ihan normi kesävaatteita näkee enemmän, eli hameita, mekkoja, tavallisia shortseja jne. Paidattomia miehiä sen sijaan on näkynyt kaupungilla. Mikset itke tästä, vai onko vain naisten pukeutuminen sinusta sellaista, mistä pitää nillittää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
163/510 |
18.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

nykymuoti on mitä on. hiiva ja kala vaan haisee oli tiukat vaatteet tai ei.

Naiset on edelleen kaameessa kunnossa kuten miehetki

Vierailija
164/510 |
18.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naiset sitä ja naiset tätä. Minä olen nainen ja EN pukeudu noin, ja harvoin näkee niitä jotka näin pukeutuu, ihan normi kesävaatteita näkee enemmän, eli hameita, mekkoja, tavallisia shortseja jne. Paidattomia miehiä sen sijaan on näkynyt kaupungilla. Mikset itke tästä, vai onko vain naisten pukeutuminen sinusta sellaista, mistä pitää nillittää.

Olen incel, joka ei ole koskaan nähnyt luonnossa muuta naista kuin oman äitini. Siksi puran nyt naisvihaani av-palstalla 7-23 joka päivä.

t. ap

Vierailija
165/510 |
18.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihan itseä varten, ei haittaa vaikka ne on epämukavat

Näinhän he selittävät

Mistä me tiedetään. Ap voi kysyä jokaiselta erikseen ja samalla suositella sitä kaapua.  Meillä ei ole mitään yhteiskuria pukeutumisessa. 

Vierailija
166/510 |
18.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse mietin lähinnä sitä, että miksi naisille tarjotaan niin paljon enemmän niukkaa, piukkaa ja tosi lyhyttä vaatetta (vaikkapa shortsit). Jos vertaa miesten malleihin, niin naisten mallit on tosi usein aika paljon lyhyempiä ja piukempia, vaikka oikeaa kokoa ostaisikin. Naisilla vielä sekin, että monella lihasmassaa on huomattavasti vähemmän kuin miehillä keskimäärin. Lihas pitää ihmisen lämpimämpänä kuin rasva. Pidän sellaisesta terveellisestä naiskuvasta. Siihen kuuluu kohtuudella myös se rasvan tuoma pehmeys, vaikka lihastakin saa olla. (Olen 50-vuotias, 160 cm, 59 kg.) Olisi ihanaa, kun naisten vaatteissa olisi enemmän valinnanvaraa. 

Kokonaisuutena naisille myytävien vaatteiden tyylikirjo on aivan valtava verrattuna miesten vaatteisiin.

Vierailija
167/510 |
18.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nykyään täytyy ilmeisesti esitellä takapuolta riippumatta siitä millanen se on. Okei ymmärrän, että hyvännäköistä perää haluaakin näytellä, mutta tuolla näkee niin kauheita ilmestyksiä, että ihmettelee, eikö niillä ole mitään itsekritiikkiä.

On toki. Ei vaan kiinnosta vttujakaan, mitä sinun kaltaisesi runkkaripellet ajattelevat minun perseestäni. Sitä kutsutaaan nimellä itsevarmuus, että pukeutuu tasan niin kuin itse haluaa välittämättä paskaakaan muiden mielipiteistä. 

Olen kyllä keski-ikäinen nainen, mutta ok. Ehkä tämä sitten on sukupolvikysymys, ennen vähän mietittiin miltä näytetään.

Vierailija
168/510 |
18.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä paljastavaa siinä on et mulla oli äsken päällä tiukat, pitkät trikoot ja ohut juoksutakki?! Ei paljon peittävämmin näillä keleillä vois pukeutua :D

N32

Vierailija
169/510 |
18.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nykyään täytyy ilmeisesti esitellä takapuolta riippumatta siitä millanen se on. Okei ymmärrän, että hyvännäköistä perää haluaakin näytellä, mutta tuolla näkee niin kauheita ilmestyksiä, että ihmettelee, eikö niillä ole mitään itsekritiikkiä.

On toki. Ei vaan kiinnosta vttujakaan, mitä sinun kaltaisesi runkkaripellet ajattelevat minun perseestäni. Sitä kutsutaaan nimellä itsevarmuus, että pukeutuu tasan niin kuin itse haluaa välittämättä paskaakaan muiden mielipiteistä. 

Olen kyllä keski-ikäinen nainen, mutta ok. Ehkä tämä sitten on sukupolvikysymys, ennen vähän mietittiin miltä näytetään.

Voi sitä keski-ikäinen nainenkin olla runkkaripelle. Tosin kohtuullisen säälittävää, jos oikeasti olet keski-ikäinen eikä sinulla ole lauantai-iltana parempaa tekemistä kuin trollata av-palstalla naisten vaatetuksesta. 

Vierailija
170/510 |
18.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilmianna pidätettäväksi. Viikko ruoskaa vankilassa, oppivathan!

Vierailija
171/510 |
18.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Normaaliälyinen keski-ikäinen nainen keskittyy ihan vain omiin vaatteisiinsa eikä öyhötä muiden vaatteista. Itse mietin ihan joka kerta trikoisiin pukeutuessani, miltä näytän. Omasta mielestäni näytän riittävän hyvältä. Ja kuten jo kerroin: muiden mielipiteet eivät kiinnosta vttujakaan. 

t. sama

Vierailija
172/510 |
18.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua nolottaa naisten puolesta kun kävelevät alusvaatteita muistuttavissa asuissa kaupungilla. Ei aina voi katsoa taivaalle tai maahan. On kuin joutuisi nakurannalle tahtomattaan. 

Vierailija
173/510 |
18.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

miksi miehet kulkee ilman paitaa tai niin että muskelit vilkkuu?

Miehilä ei ole tissejä niin kuin naisilla, siksi.

Itse asiassa monilla miehillä on ne. Joka kesä huomaa sen, kun miehillä on T-paita päällä. Onko ruoassa jotakin, mikä vaikuttaa miesten hormoneihin noin? Voiko se liittyä siihen ilmiöön, että niin moni mies ei nykyaikana ole halukas perustamaan perhettä ja olemaan isä? Ennen pidettiin vähän hassuna, jos miehellä oli selvästi rinnat, mutta nykyään se on tavallista.

Vierailija
174/510 |
18.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voi voi miten naiset oikein kehtaa silleen pukeutua. Kaapu päälle niin vilku muu kuin nilkka 🤣

Tää on huvittava ilmiö: jos paheksut säädytöntä pukeutumista, kannatat kaapua. Edelleen löytyy kaupoista fiksuja kuteita joka kropalle. Valitettavasti tyylitajua ei oo kaikille suotu. 

Vierailija
175/510 |
18.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minua nolottaa naisten puolesta kun kävelevät alusvaatteita muistuttavissa asuissa kaupungilla. Ei aina voi katsoa taivaalle tai maahan. On kuin joutuisi nakurannalle tahtomattaan. 

Sellaista se on teillä teini-ikäisillä tai teini-ikäisen tasolle jääneillä. Normaalit asiatkin nolottavat. 

Vierailija
176/510 |
18.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Normaaliälyinen keski-ikäinen nainen keskittyy ihan vain omiin vaatteisiinsa eikä öyhötä muiden vaatteista. Itse m

Koska hyvännäköisyyden vaatimus ulotetaan naamatauluihin?   Miksi rumat ihmiset kehtaa liikkua ulkona?

Vierailija
177/510 |
18.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voi voi miten naiset oikein kehtaa silleen pukeutua. Kaapu päälle niin vilku muu kuin nilkka 🤣

Tää on huvittava ilmiö: jos paheksut säädytöntä pukeutumista, kannatat kaapua. Edelleen löytyy kaupoista fiksuja kuteita joka kropalle. Valitettavasti tyylitajua ei oo kaikille suotu. 

Siinä ei ole mitään säädytöntä vuonna 2024, jos nainen pukeutuu shotseihin. 

Vierailija
178/510 |
18.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Totta. Onhan se varsin tyylitöntä valittaa siitä, että kaikki eivät pukeudu juuri niin kuin SINÄ haluat. 

Vierailija
179/510 |
18.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Menetkö siis suihkuun alusvaatteet päällä, kun sinulle alusvaatteet=nakuna?

Vierailija
180/510 |
18.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se paljas pinta on oikeasti todella harvalla kovin imarteleva näky ja monella naisella tuntuu olevan tästä aivan väärä käsitys.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kuusi kaksi