Miksi naiset pukeutuu niin paljastavasti tiukkoihin pyöräilyshortseihin ja trikoisiin?
Kävin kaupungilla kävelemässä ja monella naiselle oli tiukat kiiltävät pyöräilyshortsit ja lyhyt paita että varmasti kaikki näkyy. Sen sijaan miehet pukeutuu löysiin shortseihin. Miksi naiset tekee tuolla tavalla? Kertokaa miksi!
Kommentit (510)
Siis haluaisitko sä että naiset pukeutuisi miesten vaatteisiin?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi miehetkin pukeutuu niin? Lenkkeilijöillä ja pyöräilijöillä on useimmiten tiukat vaatteet.
Etkö huomaa eroa, miehet käytää niitä urheillessa mutta naiset urheilun lisäksi kaupungilla hengaillessa.
Ja ongelma tässä on se että...?
Miksei miehet käytä tiukkoja shortseja kaupungilla niin että sukupuolielimet pullottaa niin kuin naisilla pilluhuulet näkyy?
Sana, jota haet on sukuelin. Ei ole sellaista kuin sukupuolielin.
Oletko puoleton?
En toki. Minulla
Sille en voi mitään, ettet osaa lukea.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lupaan lopettaa tiukkojen shortsien käyttämisen heti, kun incel osaa sanoa edes yhden pätevän perustelun sille, miksi ne shotrsit ovat ongelma. Vielä ei ole näkynyt muuta kuin epämääräistä ulinaa.
Niitä kuuluu käyttää urheillessa, ei kaupungilla, kaupoissa tai töissä koska ne näyttää miesten alushousuilta. Se olisi sama asia kun miehet menisi kaupungille tiukoissa boksereissa.
Mikä laki tuolla tavalla määrää?
Kiitos, ap. Tämän ketjun innoittamana uskaltaudun laittamaan huomenna tiukat trikoot kaupungille. Incelien ulvottaminen on paras mahdollinen motivaattori :D
anteeksi mutta mist'' tiedä, että ne on naiisia`? ei saa olettaa sukupuolta
Vierailija kirjoitti:
Ovatpahan harvinaisen typerän näköiset, sopivat pyöräilyyn kaiketi, mutta katuasu, kai noinkin voi oman typeryytensä osoittaa.
Jos sä ajat keskustaan pyörällä trikoot jalassa, täytyykö sitten vaihtaa jotkut toiset vaatteet, kun jalkautuu kadulle eikä enää pyöräile?
Jos naisten niukka vaatetus ahdistaa, muuta ihmeessä esim. Afganistaniin. Siellä et näe pyöräilyshortseja kenelläkään.
En ymmärrä miksi 130kg ihmisen pitää tunkea itsensä capri mittaisiin kiiltäviin polyester trikoisiin ja tiukkaan polyester paitaan helteillä. Ihan mielenkiinnosta eikö se tunnu yhtään epämukavalle, hiostavalle, kiristä?
Vierailija kirjoitti:
En ymmärrä miksi 130kg ihmisen pitää tunkea itsensä capri mittaisiin kiiltäviin polyester trikoisiin ja tiukkaan polyester paitaan helteillä. Ihan mielenkiinnosta eikö se tunnu yhtään epämukavalle, hiostavalle, kiristä?
Ehkä niiden on vaikeaa löytää muunlaisia vaatteita ja tuo tuntuu helpolta?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Varmasti löytyy luonnonkuituisia ilmavia kesämekkoja ja housuja/tunikoita/paitoja. Itsekin käytän sellaisia. Ilma kiertää, hiki haihtuu iholta heti ja pysyy viileänä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Varmasti löytyy luonnonkuituisia ilmavia kesämekkoja ja housuja/tunikoita/paitoja. Itsekin käytän sellaisia. Ilma kiertää, hiki haihtuu iholta heti ja pysyy viileänä.
Joillekin ei ehkä riitä itsetunto käyttämään kauniita mekkoja?
Syitä voi olla monia:
1. Oon tulossa tai menossa urheilemaan.
2. Ne on hiton mukavat, eikä mua kiinnosta mitä muut ajattelee mun pukeutumisesta.
3. Tykkään provosoida aloittajan kaltaisia ihmisiä.
4. Oon nähnyt paljon vaivaa mun kropan eteen niin kivahan sitä on esitellä ja saada huomiota. ;)
Vierailija kirjoitti:
En tirdä noin keveistä ihmisistä, mutta omasa mielestäni trikoot eivät tunnut epämukavilta.
t. Ritu 150kg
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Varmasti löytyy, mutta vttuako se sulle kuuluu, mitä muut päälleen pukevat? En minäkään ulise siitä, että pukeudut säkkiin.
t. eri
Nykyään täytyy ilmeisesti esitellä takapuolta riippumatta siitä millanen se on. Okei ymmärrän, että hyvännäköistä perää haluaakin näytellä, mutta tuolla näkee niin kauheita ilmestyksiä, että ihmettelee, eikö niillä ole mitään itsekritiikkiä.
Vierailija kirjoitti:
Nykyään täytyy ilmeisesti esitellä takapuolta riippumatta siitä millanen se on. Okei ymmärrän, että hyvännäköistä perää haluaakin näytellä, mutta tuolla näkee niin kauheita ilmestyksiä, että ihmettelee, eikö niillä ole mitään itsekritiikkiä.
On toki. Ei vaan kiinnosta vttujakaan, mitä sinun kaltaisesi runkkaripellet ajattelevat minun perseestäni. Sitä kutsutaaan nimellä itsevarmuus, että pukeutuu tasan niin kuin itse haluaa välittämättä paskaakaan muiden mielipiteistä.
Vierailija kirjoitti:
Minua naisena ahdistaa nähdä takapuolen kaikki muodot ja hyllyminen leggingseissä ja pyöräilyshortseissa. En pitäisi siitä miehelläkään, koska en voi olla katsomatta, en voi sille mitään että nuo alueet aiheuttavat kihelmöiviä tuntemuksia. Toivoisin voivani keskittyä arkielämässä muihin asioihin kuin ihmisten persvakoihin, mutta ne työntyvät silmieni eteen menin minne menin.
Millä tavalla kihelmöiviä?
Vierailija kirjoitti:
Miten hänen pitäisi pukeutua?
Ei joudu, kun ei katso toisten perseitä. Katsot vaikka maahan, jos et pysty pitämään katsetta erossa perseistä.