Miksi naiset pukeutuu niin paljastavasti tiukkoihin pyöräilyshortseihin ja trikoisiin?
Kävin kaupungilla kävelemässä ja monella naiselle oli tiukat kiiltävät pyöräilyshortsit ja lyhyt paita että varmasti kaikki näkyy. Sen sijaan miehet pukeutuu löysiin shortseihin. Miksi naiset tekee tuolla tavalla? Kertokaa miksi!
Kommentit (510)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Suomalaisten vartalot ei ole edukseen noissa pitkissä kirjavissa kesämekoissakaan. Paksut vartalot, allit, kynittytukka.
Kaikki keski-ikäiset näyttää tolta ihan sama mitä kansalaisuutta ne on. Onneks ei tarvii piilotella itseään mihinkään kaapuun.
No eihän näytä. Typerää yleistämistä. Esim. minä olen normaalipainoinen ja pitkähiuksinen. En käytä mitään kirjavia riepuja, vaan nättejä, hyvin istuvia mutta ei liian tiukkoja yksivärisiä mekkoja ja hameita. En piilottele mutta en varsinaisesti paljastelekaan. Ehkä et sitten tajua, että minä ja kaltaiseni olemme myös keski-ikäisiä.
Vierailija kirjoitti:
Mitä paljastavaa siinä on et mulla oli äsken päällä tiukat, pitkät trikoot ja ohut juoksutakki?! Ei paljon peittävämmin näillä keleillä vois pukeutua :D
N32
Oletko oikeasti noin tyhmä vai esitätkö vain? Persettä nuolevat trikoot ovat paljastelua jos mitkä. Oliko vielä beiget tai valkoiset?
Vierailija kirjoitti:
Jos naisten niukka vaatetus ahdistaa, muuta ihmeessä esim. Afganistaniin. Siellä et näe pyöräilyshortseja kenelläkään.
Arabimaat, Pakistan, Bangladesh (oletan) ja moni muu maa myös.
Vierailija kirjoitti:
Eivät katsos halua, että setämiehet kyylää ja kuolaa, siksi kireät paljastavat vaatteet.
Haluavat, että komeat omanikäiset miehet katsovat ja kiinnostuvat. Ja haluavat näyttää toisille naisille, miten hyvältä näyttävät, tehdä kateellisiksi. Setämiehet on se valitettava paha siinä sivussa.
Johtuu ehkä osittain kauppojen valikoimista, kuten moni on jo sanonut. Naisille tehdäön lähtökohtaisesti niukkaa, paljastavaa ja epämukavaa. Lisäksi suurin osa täällä myytävistä vaatteista on suunniteltu jossain muualla huomattavasti lyhyemmille ja eri muotoisille kehoille kuin tyypilliselle suomalaiselle (pitkä selkä-lyhyet jalat). Sekin vaikuttaa siihen, ettei vaatteet istu kaikille.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä paljastavaa siinä on et mulla oli äsken päällä tiukat, pitkät trikoot ja ohut juoksutakki?! Ei paljon peittävämmin näillä keleillä vois pukeutua :D
N32
Oletko oikeasti noin tyhmä vai esitätkö vain? Persettä nuolevat trikoot ovat paljastelua jos mitkä. Oliko vielä beiget tai valkoiset?
Miten voi olla paljas, jos ihon päällä on kangasta? Tuolla logiikallahan toppahousutkin ovat paljastelua, jos ne ovat tyköistuvat. Näkyyhän siinäkin perseen muoto.
t. eri
Naisilla löysät shortsit usein hankaavat reisiä ja aiheuttavat arpeutumaa, siis jos on vähänkään muodokas nainen jolla on reidet. Siksi naiset harvoin käyttää löysiä vaatteita ja minkä takia esim juoksutrikoot ovat mukavammat jalassa.
Itse mietin sitä miksi miehet kävelevät ulkona ilman paitaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
N32
Oletko oikeasti noin tyhmä vai esitätkö vain? Paljas on eri asia kuin peitetty. Ethän sinä seksiäkään harrasta paljaalla, jos munasi päällä on munaa nuoleva kondomi, joka kaiken lisäksi on läpinäkyvä.
t. eri
Vierailija kirjoitti:
Johtuu ehkä osittain kauppojen valikoimista, kuten moni on jo sanonut. Naisille tehdäön lähtökohtaisesti niukkaa, paljastavaa ja epämukavaa. Lisäksi suurin osa täällä myytävistä vaatteista on suunniteltu jossain muualla huomattavasti lyhyemmille ja eri muotoisille kehoille kuin tyypilliselle suomalaiselle (pitkä selkä-lyhyet jalat). Sekin vaikuttaa siihen, ettei vaatteet istu kaikille.
Ja nykymuodista. Seurataan netistä, miten julkkikset pukeutuu ja koitetaan näyttää samalta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
N32
Oletko oikeasti noin tyhmä vai esitätkö vain? Paljas on eri asia kuin peitetty. Ethän sinä seksiäkään harrasta paljaalla, jos munasi päällä on munaa nuoleva kondomi, joka kaiken lisäksi on läpinäkyvä.
t. eri
Idiootti. Ai pitäisi olla paljas perse, että olisi paljastelua? Ookkeeeiii! 😂
Mitäpä jos sinä j. W (n) keksisit elämääsi muuta sisältöä kuin muiden naisten arvostelu tai niiden pukeutuminen. Keskity omaan elämääsi ennen kuin se on liian myöhäistä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
N32
t. eri
Mäkin olen eri, mutta onhan tuollaiset tiukat trikoot muotojen esittelyä nimenomaan, tavallaan siis muotojen paljastelua, kun mikään ei jää arvailujen varaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
N32
t. eri
Äläpä hauku muita, kun et ymmärrän suomea. PALJASteluun liittyy nimenomaan se, että joku osa on PALJAS. Siitähän se sana tulee. Jos ei näy PALJASta pintaa, ei voi PALJAStella.
Ja ihan oikeasti toi on totta niin kauan kun sinä jatkuvasti haukut, arvostelet, käyttäydyt asiattomasti muita ihmisiä kohtaan niin tulee ennen pitkää päivä kun sinä kohtaat elämässäsi jotain todella ikävää joka kaataa maailman kirjasi sekunnissa ympäri.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
N32
t. eri
Mäkin olen eri, mutta onhan tuollaiset tiukat trikoot muotojen esittelyä nimenomaan, tavallaan siis muotojen paljastelua, kun mikään ei jää arvailujen varaan.
Eli sinun mielestäsi esim. hiihtäjät haluavat vain esitellä muotojaan, koska urheilevat toppahousujen sijaan trikoissa? Tämä selvä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
N32
t. eri
No eipä muuta kuin menet ilmoittamaan poliisille, että naiset kadulla harjoittavat itsensäpaljastelua, kun kulkevat trikoot jalassa. Älä sitten ihmettele, jos poliiseille tulee tuollainen itkunaurukohtaus, jota yritit kuvata emojilla sanojen sijaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
N32
t. eri
Onko joku joka ei tiedä perseen muotoa oli se piilossa tai esillä? Mitä väliä siis?
Niin että naisen vartalo on siis lähtökohtaisesti sellainen, että sen luonnolliset muodot pitäisi peittää? Löysää vaatetta päälle ettei vaan näy, minkä muotoinen kroppa on? Koska naisen muodot = seksi. Nainen ei vain voi olla, aina nainen määrittyy miehen katseen kautta seksiobjektiksi.
Siis kun täällä joidenkin mielestä ja otsikon mukaan jopa TIUKAT vaatteet ovat paljastelua?
Lähdenpä tästä paljastelemaan ulos. Jalassani on trikoot, jotka ulottuvat nilkkoihin saakka ja yläosana on ihonmyötäinen toppi. Opin juuri äsken, että tässä asussa paljastelen, koska tämä asu päällä näkyy, että minulla on tissit ja pylly.
Mitä sitten? Miksi se sinun peräsuoltasi ahdistaa? Sinähän voit kääntää katseen pois, jos et kestä paljasta pintaa.