Miksi naiset pukeutuu niin paljastavasti tiukkoihin pyöräilyshortseihin ja trikoisiin?
Kävin kaupungilla kävelemässä ja monella naiselle oli tiukat kiiltävät pyöräilyshortsit ja lyhyt paita että varmasti kaikki näkyy. Sen sijaan miehet pukeutuu löysiin shortseihin. Miksi naiset tekee tuolla tavalla? Kertokaa miksi!
Kommentit (510)
On monilla miehilläkin kireitä housuja ja jotkut esittelee sixpäkkiä ilman paitaa. Kivaa kun on kesä!
Ihan itseä varten, ei haittaa vaikka ne on epämukavat
Yritäpä etsiä loose fit -shortseja naisten osastolta. Ei löydy.
Oon nähny paljon postauksia missä vertaillaan ihan pienten lasten, poikien ja tyttöjen esimerkiksi shortseja/uimapukuja/pyjamia ja aina tytöillä on huomattavasti paljastavammat. Jo taaperosta asti tytöt opetetaan käyttämään pikkuisempia vaatteita. Tuntuu aika karulta kun ajattelee. Miksi 3-vuotiaan tytön täytyy paljastella enemmän kuin pojan? Mitä vanhemmat opettavat lapsilleen näillä vaatevalinnoilla?
miksi miehet kulkee ilman paitaa tai niin että muskelit vilkkuu?
Voi voi miten naiset oikein kehtaa silleen pukeutua. Kaapu päälle niin vilku muu kuin nilkka 🤣
Vierailija kirjoitti:
Ihan itseä varten, ei haittaa vaikka ne on epämukavat
Näinhän he selittävät
Siis eivät kaikki välttämättä tajua, että ulkona auringonvalossa näkyy läpi, kun kotona peilin ääressä sitä ei välttämättä näy.
Viitsitkö kysyä tyyliin: Anteeksi, mutta oletko tietoinen, että shortseista/trikoista näkyy läpi?
Vierailija kirjoitti:
Haluavat esitellä naisille ja myöntävät sen. Toisin kuin naiset tekevät muka kaiken vaan itseään varten.
En kans tajua. Tottuuko siihen puolialastomana olemiseen ja nautitaanko katseista? Olen niin ujo ja miesten katseet ällöttää että aika häveliäästi pukeudun. Kesä ahdistaa kun ei voi käyttää peitettä niin paljon.
Vierailija kirjoitti:
Yritäpä etsiä loose fit -shortseja naisten osastolta. Ei löydy.
Mitä ihmeen loose fittejä. Kylläpähän mummoilla on löysiä shortseja, miksi nuoret naiset ei osta sellaisia?
Vierailija kirjoitti:
Miehilä ei ole tissejä niin kuin naisilla, siksi.
En todellakaan ole koskaan elämässäni käyttänyt paljastavia vaatteita ja olen huomannut että moni muukin nainen pukeutuu peittävästi. Nuori olen. Ehkä kiinnität vain huomiota näihin paljastelijoihin ja haluat yleistää näin kaikki naiset.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miehilä ei ole tissejä niin kuin naisilla, siksi.
Älä vaa free the nipple tämä on sama asia xD
Koska haluan. Miksi se sinua noin kovasti ahdistaa?
Itse mietin lähinnä sitä, että miksi naisille tarjotaan niin paljon enemmän niukkaa, piukkaa ja tosi lyhyttä vaatetta (vaikkapa shortsit). Jos vertaa miesten malleihin, niin naisten mallit on tosi usein aika paljon lyhyempiä ja piukempia, vaikka oikeaa kokoa ostaisikin. Naisilla vielä sekin, että monella lihasmassaa on huomattavasti vähemmän kuin miehillä keskimäärin. Lihas pitää ihmisen lämpimämpänä kuin rasva. Pidän sellaisesta terveellisestä naiskuvasta. Siihen kuuluu kohtuudella myös se rasvan tuoma pehmeys, vaikka lihastakin saa olla. (Olen 50-vuotias, 160 cm, 59 kg.) Olisi ihanaa, kun naisten vaatteissa olisi enemmän valinnanvaraa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En kans tajua. Tottuuko siihen puolialastomana olemiseen ja nautitaanko katseista? Olen niin ujo ja miesten katseet ällöttää että aika häveliäästi pukeudun. Kesä ahdistaa kun ei voi käyttää peitettä niin paljon.
oletko lesbo vai miksi miesten katseet ällöttää? Vai traumoja?
Itse voin vastata tähän, etten ole koskaan nuoresta saakka tykännyt ventovieraiden katseista. En tiedä mistä se johtuu. Oman miehen katse ei ällötä. Ulkona pukeudun mahd. peittävästi. Olen myös hoikka j a nuori ja voisi sanoa melko nättikin jos joku tulee huutelemaan lihavaksi ja rumaksi.
Vierailija kirjoitti:
Siis eivät kaikki välttämättä tajua, että ulkona auringonvalossa näkyy läpi, kun kotona peilin ääressä sitä ei välttämättä näy.
Viitsitkö kysyä tyyliin: Anteeksi, mutta oletko tietoinen, että shortseista/trikoista näkyy läpi?
Anteeksi, mutta oletko tietoinen, ettei ole mikään pakko katsella toisten perseitä?
miesten ei kannata pitää kovin kireitä sortseja jos meinaa lisätä väkilukua, siittiöt ahistuksessa
Typerää, niinkun perse paljaana vilkkuisi.