Lontoossa asuvat tai siellä matkustaneet! Mikä kohde pitää varmuudella nähdä?
Kommentit (27)
Nottin Hill lauantaina, kun siellä on katumarkkinat (no ainahan siellä on, mutta silloin on isommat).
Mistä kukakin tykkää, mutta mulle se oli Natural History Museum, kävin siellä kahtena päivänä kun yhdessä ei ehtinyt katsella kaikkea. Siellä on maksuttomia muuten nuo museot, tuolla oli myös paljon dinosaurusten fossiileja.
Jos tykkää niin Harry Potter studio! Se oli aivan ihana! Kermakalja oli tosin pahaa.
Lontoo ei ole entisellään. Olisit käynyt 70-luvulla! Aivan eri paikka.
Kävely Thamesin rannoilla on ainoa must, muu oman maun mukaan.
Jotkut katumarkkinat. Niitä on ympäri kaupunkia, mutta viikonpäivän pitää sattua kohdilleen.
Nollan pituuspiiri oli ihan hauska kokemus, jos asia kiinnostaa.
Vierailija kirjoitti:
Nottin Hill lauantaina, kun siellä on katumarkkinat (no ainahan siellä on, mutta silloin on isommat).
Portobello road market.
Vierailija kirjoitti:
Lontoo ei ole entisellään. Olisit käynyt 70-luvulla! Aivan eri paikka.
Pari vuotiaana siitä tuskin olisi saanut paljonkaan irti?
Big Ben.
Ei siis se kellotorni, vaan isokaluinen musta afrikkalainen nimeltään Ben.
Thames, kuninkaanlinna, vahakabibetti jne, hävettää, en ole käynyt koskaan Lontoossa vaikka oon matkustellut
Tower on upea, mutta jono oli ihan mieletön. Eli jos jonottaminen ei haittaa, niin sitten Tower.
Jos historia ylipäätään kiinnostaa, niin Hampton Courtin palatsi on parin kymmenen kilometrin päässä Lontoon keskustasta ja ehdottomasti näkemisen arvoinen.
Toinen hyvin erikoinen historiallinen museokokemus on Dennis Severs' House. Se on sellainen aikakapselimainen, tunnelmallinen talo.
Vierailija kirjoitti:
Mistä kukakin tykkää, mutta mulle se oli Natural History Museum, kävin siellä kahtena päivänä kun yhdessä ei ehtinyt katsella kaikkea. Siellä on maksuttomia muuten nuo museot, tuolla oli myös paljon dinosaurusten fossiileja.
Se on hieno museo ja upeasti toteutettu kaikki näyttelyt, mutta aikamoinen lapsiperhehelvetti. Vähän niinkuin valtava Heureka.
Itse pidin kovasti Tower of Londonista, sekä Camden Lochin kirpputoreista viikonloppuna.