Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko sulla ystäviä?

Vierailija
18.05.2024 |

Kommentit (53)

Vierailija
21/53 |
18.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole enkä halua. Töissä puhun koko päivän ihmisten kanssa niin vapaa-ajalla haluan olla yksin. Eikä ole mitään tarvetta puhua omista asioistaan jonkun kanssa. Viihdyn mainiosti yksin. 

Vierailija
22/53 |
18.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

On, ehkä 10 joiden kanssa olen lähemmin tekemisissä, tuttuja sitten jonkin verran enemmän. Näen heitä suht harvoin mutta ystäviä kuitenkin. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/53 |
18.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei enää. Pari vuotta sitten nuoruudesta asti ollut ainoa ystäväni lopetti kokonaan viesteihini vastaamisen, eli siis ghostasi kertomatta syytä tai mitään. Jälkeen päin katsoen yhteydenpito oli jo pidempään ollut melko yksipuolista ja pintapuolista. Syy ghostaamiselle olisi ollut kiva saada tietää.

Minulla oli samanlainen kaveri. Sitten hetken ihmeteltyäni muistui mieleen kuinka tämä kaveri oli sanonut että oli minulle aina niin kateellinen kaikesta ts työstäni, suhteestani, omaisuudestani jne. Tajusi itsekin ettei se mikään hyvä kaveri ikinä ollutkaan. Good riddance.

Vierailija
24/53 |
18.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä on. Olen itseni paras ystävä. 

M51

Vierailija
25/53 |
18.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole. Olen sulkeutunut ja puhumaton.

Vierailija
26/53 |
19.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sukulaiset nykyään parhaita ystäviä 

Vierailija
27/53 |
19.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole.olen AY=aina yksin

Vierailija
28/53 |
19.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksi ystävä on, joka on täysin introvertti. Ollaan oltu ystäviä lapsuudesta saakka. 

Vielä viisi vuotta sitten minulla oli ystäviä. Yksi vain ghostasi, yksi alkoi käyttäytyä ahdistavasti edelleen hän yrittää ottaa yhteyttä, mutta en halua olla tekemisissä. Kaikkien muiden kanssa yhteydenotot olivat ihan vain minun puolelta. Kun lopetin niin mitään ei kuulu. 

Vierailija
29/53 |
19.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei. On ollut viime aikoihin asti muutama, mutta olen todennut noiden suhteiden olevan enemmänkin riesa. Ja tuntuu kurjalta että on itse "valinnut" (tai päästänyt) aikoinaan nämä kuitenkin, halunnut uskoa heihin jne.

Samanaikaisesti helpottunut ja äärimmäisen tyhjä olo. Pelkään jo tutustua kehenkään. Samalla elämästä tulee aika kauheaa jos ei tapaa koskaan ketään. Mutta miten paljon jaksaa pettyä?

Vierailija
30/53 |
19.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos olet kaverini niin lähetä viesti. 

Vierailija
31/53 |
19.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kolme ystävää, joiden kanssa pidetään suht tiiviisti yhteyttä ja nähdään välillä useammin, välillä harvemmin. Heille voi kertoa tosi henkilökohtaisia asioita ja itse olen kiinnostunut aidosti heidän asioista. He myötäelävät aidosti elämän isoissa asioissa, muistavat synttärit ja itsekin saan olla aidosti läsnä heidän elämän isoissa (ja miksei pienissäkin) asioissa, olipa se läheisen sairaus, lapsen syntymä, naimisiinmeno, uusi työ, parisuhteen ongelmat jne. Sitten on neljä kaveria, joihin pidän yhteyttä harvemmin ja nähdään pari kertaa vuodessa. Hauskaa porukkaa, mutta emme ole niin läheisiä ja usein kerrotaan toisillemme sitten kerralla tapaamisen yhteydessä isommatkin kuulumiset vaikka joku olisi ollut jo monta kuukautta kihloissa tai uudessa työssä puoli vuotta. Pinnallisempaa ja kevyempää, mutta hauskaa ja mutkatonta, rentoa. 

Vierailija
32/53 |
19.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tajusin jossakin vaiheessa, että ei minullaollut aidosti ystäviä ja nyttemmin uusia ihmisiä kohdatessa heissä toistuvat samat puolet joiden takia en aiempienkaan kanssa thatonut olla enää tekemisissä.

Riittääisi jos löytäisi rakkaan miehen ja työyhteisön, jossa viihdyn (tietenkin ,yös mieleinen työ), niin olisin varsin onnellinen. Tai oman sukupuoleni edustajien kanssa en enää kaipaa tai tarvitse syvällisiä ystävyyksiä. Riitti minulle nämä aiemmat kokemukset ja selkäänpuukotukset.

Vierailija
33/53 |
19.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

On, edellisiin vastaajiin verrattuna ihan reilustikin. Hyviä ystäviä on noin 10, kavereita on noin 30. Sukulaiset ja perhe ja työyhteisö vielä päälle.

Vierailija
34/53 |
19.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kundikaveri. 

Vierailija
35/53 |
19.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei yhtään, joitain tuttavia kyllä. Mutta ei ystäviä, ei ole koskaan ollutkaan. Haluaisin kyllä, mutta olen jo päälle viidenkymmenen ja olen luopunut toivosta, että ystävystyisin kenenkään kanssa. Olen ilmeisesti niin tylsää ja mitäänsanomatonta seuraa.

Vierailija
36/53 |
19.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei oikeastaan. Omaiset kuolleet. Yksi kaveri, jota voisin tavata joskus sovitusti - toisella paikkakunnalla, toista kaveria en ole saanut vuoteen kiinni - ei vastaa viesteihin/puheluihin: ilmeisesti masentunut, kuten minäkin. 

Sinkku. 48. Maisteri - ihan perussosiaalinen, etätyötä tekevä. Ei lasta, koiraa.

Vierailija
37/53 |
19.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole ollutkaan.

T: kiltti mies.

Vierailija
38/53 |
19.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei.

M23

Vierailija
39/53 |
19.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

On moniakin. Vanhin ystävä on eskarista asti ollut mun elämässä. Mutta parhaat ystävät on puoliso ja äiti. 

Vierailija
40/53 |
19.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harrastus löytyy, nää kesät on vaan tällaisia että tauolla kaikki.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän seitsemän kuusi