Naapurissa asuva nainen ei tule koskaan samalla hissillä.
Tänäänkin sillä oli kaksi painavaa ruokakassia kun tuli kotiin samaan aikaan kun minä mutta samaan hissiin ei tullut vaikka odotin sitä. Käveli sitten 4 kerrokseen. Koskaan se ei myöskään puhu mitään eikä tervehdi vaikka itse moikkaan.
Kommentit (52)
voi olla sosiaalisten tilanteiden pelko.
Vierailija kirjoitti:
En minäkään tulisi.
Totta. Tytöt ovat aina uhreja.
Miksi luulet että se sinulle puhuisi??
Hankalapa sitä on samalla hissillä tulla kun talossa ei ole hissiä lainkaan.
Todennäköisesti pelkää ap:ta. Tai sitten ap on todella rasittava.
Hän jaksaa kantaa ostoskassit eikä tarvitse hissiä. Ajatella että on sellaisia ihmisiä?
Vierailija kirjoitti:
En minäkään tulisi.
Enkä minä.
Voi olla periaate, ettei käytä hissiä, jotta saa liikuntaa.
Mitä kyttäät? Vahvistan jalkalihaksia ja kuntoani kantamalla ruokakassit raput ylös neljänteen kerrokseen kävellen.
Ei minunkaan naapuri tule. Toinen naapuri taas tulee sinkkunainen jolla kaksi lasta ja juttelee kaikenlaista. Tuo seinänaapuri jolla on koira niin ei tule samalla hissillä eikä puhu mitään sekään. Nuori nainen ehkä 25v mutta tuo toinen nainen noin 35 vuotias juttelee aina ja tervehtii. Meillä oli pientä sutinaa kerran kun samassa baarissa oltiin viime kesänä.
Mikä ongelma sulla? Miksi sen pitäisi tulla hissiin tai puhua sulle?
Tai ei vaan halua ottaa sen kummempaa kontaktia naapuriinsa, samalla hissillä kulkiessaan, jolloin joutuisi höpöttämään jotain joutavanpäiväistä. Näin teen minäkin. Kannan ostokset rappuja kulkemalla tai odotan hissin vapautumista vain omaan ja ostosteni käyttöön.
itselläni syy olisi varmaan se, että pelkäisin että pitäisi alkaa ylläpitää jotain small talkkia hississä ja musta se on tosi kiusaannuttavaa. Oli sitten kyseessä mies tai nainen. Hissitkin ahdistaa paljon ja se pieni tila. Usein kyllä moikkaan jos joku moikkaa.
Päästä nainen ensin hissiin ja sitten kenkä ovenväliin ja menet sisään 😎
EI sinun tarvitse huolehtia hänen valinnoistaan. Ja muuten hänellä on täysi oikeus valita mitä hän tekee ja kenen lähellä haluaa olla. Tämä ihan varmuuden vuoksi jos et ole ymmärtänyt.
Sairas?