Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi joku tekee näin?

Vierailija
18.05.2024 |

Kun kerroin minulle tapahtuneesta hyvästä asiasta, hän onnitteli ja seuraavaksi kertoi hänen huonot uutiset. Hän olisi voinut kertoa minulle huonot uutisensa silloin kun kuuli ne tai olla kertomatta ollenkaan, mutta päätti kertoa ne silloin kun kerroin omat hyvät uutiset. Miksi joku käyttäytyy näin? Haluaako tälläinen henkilö pilata sen toisen hyvän fiilikset, saada itse huomioita vai mitä ihmettä? 

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
18.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin? Voidaan myös kysyä, miksi sinun täytyi kertoa hyvät uutisesi, kun toisella on surua elämässä. 

Vierailija
2/5 |
18.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enhän minä tiennyt hänen ongelmistaan ennen kuin kertoi. Ihmettelin vain ajankohtaa miksi kertoi sen silloin kun ollaan joka päivä jutuissa ja olisi voinut kertoa sen milloin tahansa ennen sitä. Oli kuitenkin ollut tietoinen tilanteestaan jo jonkin aikaa. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
18.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taas joku Ap kirjoittaa aika sekoa tekstiä... Kommunikaatiossa on semmoinen juttu että jos kerrot asian A oli se huono tai hyvä niin kuuntelijalla tulee mieleen asia B ja se tietysti pitää kertoa olkoon hyvä tai huono.

Tarkempaa 'vinkkiä' ei aloituksestasi voi antaa... jos haluat yksityiskohtaisempaa niin kerro jotain tarkemmin tai hoida asiasi sen kommunkaatiosi toisen osapuolen kanssa...

Vierailija
4/5 |
18.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kumpikin kertoi vuorollaan omat kuulumiset ja toinen kuunteli . 

Vierailija
5/5 |
18.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi sä olet noin itsekäs, valaisetko vähän?