Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Naapurissa asuva nainen ei tule koskaan samalla hissillä.

Vierailija
18.05.2024 |

Tänäänkin sillä oli kaksi painavaa ruokakassia kun tuli kotiin samaan aikaan kun minä mutta samaan hissiin ei tullut vaikka odotin sitä. Käveli sitten 4 kerrokseen. Koskaan se ei myöskään puhu mitään eikä tervehdi vaikka itse moikkaan.

Kommentit (52)

Vierailija
21/52 |
18.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hissi on todella kiusaannuttavaa

Voi päästä pieru jännityksessä.

Vierailija
22/52 |
18.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on hissikammo. Nykyään en käytä enää ollenkaan, mutta aiemmin käytin jos oli monta kerrosta tai kuuma tai paljon kannettavaa tms, mutta silloinkin katsoin tarkkaan kenen kanssa sinne menin. Olisi ihan painajainen jäädä pieneen koppiin ja vielä jonkun hullun tai pahalta haisevan kanssa. En siis asu kerrostalossa, mutta käyn paljon työn takia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/52 |
18.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä ap:n tilannetta, mutta joskus itse tahdon olla vain rauhassa. Esimerkiksi henkisesti väsyneenä, pitkän reissun tai työpäivän jälkeen. En tarkoita sillä mitään pahaa. Kuulostaa ehkä oudolta, mutta en vain jaksa olla siellä missä on muitakin joten mielummin kuljen rappuja ylös yksin kuin menisin hississä jonkun kanssa.

Vierailija
24/52 |
18.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En tiedä ap:n tilannetta, mutta joskus itse tahdon olla vain rauhassa. Esimerkiksi henkisesti väsyneenä, pitkän reissun tai työpäivän jälkeen. En tarkoita sillä mitään pahaa. Kuulostaa ehkä oudolta, mutta en vain jaksa olla siellä missä on muitakin joten mielummin kuljen rappuja ylös yksin kuin menisin hississä jonkun kanssa.

Ei se kuulosta oudolta. Ei ole mitään sääntöä, että naapureiden kanssa kuuluisi olla tekemisissä. Oudompaa on aloittajan ihmettely.

Vierailija
25/52 |
18.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Todennäköisesti pelkää ap:ta. Tai sitten ap on todella rasittava.

Tai haisee pesuaineille.

Vierailija
26/52 |
18.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sama juttu. Jos tervehtimätön naapuri on joskus liukastunut pihalle talvella, niin en tarkoita mitään pahaa kävellessä ohi kiireellä bussiin. En vain jaksa ottaa kontaktia ja nykyään jokainen voi itse soittaa apua itselleen.

Energiat ei riitä muiden auttamiseen kun on niin stressaava työelämä

Vierailija
27/52 |
18.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aatteletko hississä sitä naisen karvatupsua, joka hikoaa samalla kun katsot sitä seutua?

Vierailija
28/52 |
18.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Portaiden kiipeäminen ostoskassien kanssa on hyvä treeni. Ja myös ilman kantamuksia. Hissi vain, kun on pakko. Eikä autoa, jos ei ole pakko. Eikä sähköpyörää tms, jos ei ole pakko.

Älkää plösähtäkö! 

Vierailija
29/52 |
18.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sama juttu. Jos tervehtimätön naapuri on joskus liukastunut pihalle talvella, niin en tarkoita mitään pahaa kävellessä ohi kiireellä bussiin. En vain jaksa ottaa kontaktia ja nykyään jokainen voi itse soittaa apua itselleen.

Energiat ei riitä muiden auttamiseen kun on niin stressaava työelämä

Antaa toiselle kunnioituksen ja yksityisyyden kun katsoo toiseen suuntaan ohittaessa tämän. On häpeällistä huomata toisen liukastuminen ja loukkaantuminen. Se on alennustila ja parempi olla huomaamatta ja poistua paikalta omille asioilleen.

Vierailija
30/52 |
18.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Todennäköisesti pelkää ap:ta. Tai sitten ap on todella rasittava.

Tai haisee pesuaineille.

Miten voi pelätä kun ei edes puhu naapurille.

Vierailija
31/52 |
18.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miks sä haluat puhua sille? jos on kerta noin tympeä

Vierailija
32/52 |
18.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lopeta tuollainen kyylääminen.

Vierailija
33/52 |
18.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos olet äijä niin en tulisi minäkään. Sitäpaitsi portaidenkulku kuuluu hyötyliikuntaan.

Vierailija
34/52 |
18.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En minäkään mene hissiin sen naapurin kanssa, joka käyttää jotain järkyttävän hajuista pyykinpesuainetta. Saan astmakohtauksen siinä pienessä tilassa.

35/52 |
18.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En minäkään mene samalla hissikyydillä naapureitteni kanssa, menen mieluummin portaita. Minusta se olisi kiusallista, jännitän sosiaalisia tilanteita, ja talomme hissi on niin pienikin.

Minä kyllä tervehdin.

Vierailija
36/52 |
18.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

perus sinkku akka.. kyllästäny ittensä muitten naisten negatiivisilla jutuilla

ja nyt pitäs sitte ylittää ittensä jos meinaa sanoa vastakkaiselle sukupuolelle jotain..

tais mennä pietarille tämäki tuhkakuppi

Vierailija
37/52 |
18.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, mulle tulee helposti migreeni hajuista. Pesuaineet, partavesi/hajuvesi (jostain syystä hiuslakkaa siedän) mutta erityisesti tupakka. Se haju löyhkää metrien päähän, enkä todellakaan voi olla samassa hississä tupakoitsijan kanssa.

Vierailija
38/52 |
18.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suuri osa ihmisistä herkkää pumpulia, heh

Vierailija
39/52 |
18.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Höh.

Sun ois pitäny auttaa ja napata vaan ne kassit ihan "auttaaksesi". Pakkohan sen ois ollu tulla sit.

Vierailija
40/52 |
18.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täälläkin on yleensä tapana että mennään yksi kerrallaan hissillä, ellei ole poikkeustilanne, se jolla on painavampi kantamus menee hissillä ensin. Osa yrittää tunkea hissiin samaan aikaan kun itse pyrkii sieltä ulos, ulk.omaalaiset muun muassa. Ensin pitää odottaa että toinen on ulkona hissistä, joku voisi tulkata eri kielille miten toimitaan ja enkuksi. Kerran tuli melkein vaaratilanne.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kaksi kolme