Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Millainen Espoo on asuinpaikkana?

Vierailija
18.05.2024 |

Löytyykö kaikki palvelut vai pitääkö lähteä Helsinkiin? Entä liikuntamahdollisuudet ja ulkoilupaikat?

Kommentit (67)

Vierailija
61/67 |
18.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Espoossa on. 60 järveä, ei mulla muuta. Paitsi eiespoolaiset ja uusespoolaiset eivät tiedä tästä kaupungista mitään. 

Paljon enemmän kuin luuletkaan. 

Vierailija
62/67 |
18.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä asun palveluiden vieressä. Olen viihtynyt espoossa 22 vuotta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/67 |
18.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Espoota ei ole pilattu maahanmuutolla. Vaara on joillain uusilla alueilla ( Finnoo, Niittykumpu), mutta hyvin vähän muualla näkee muita kuin suomalaisia. Jos tykkäät samanlaisuudesta, viihdyt Espoossa. Espoolaisuus on suomalaisuutta.

Olen kyllä vähän toista mieltä, kauppakeskukset pullistelevat muualta tulleita molottajia. 

Kyllä teitä vähä-älyisiä juoppoja persuja on niissä enemmän.

Vierailija
64/67 |
18.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Espoota ei ole pilattu maahanmuutolla. Vaara on joillain uusilla alueilla ( Finnoo, Niittykumpu), mutta hyvin vähän muualla näkee muita kuin suomalaisia. Jos tykkäät samanlaisuudesta, viihdyt Espoossa. Espoolaisuus on suomalaisuutta.

Nyt on kyllä törkeää valehtelua. 

Vierailija
65/67 |
18.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vieraskielisten osuus pääkaupunkiseudulla.  Antaa 23%, Espoo 20%, Helsinki 17%.

Vierailija
66/67 |
18.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

N.20% on merkittävä määrä, etenkin kun ovat muista kulttuureista ja pääosin elävät tuilla.

Vierailija
67/67 |
18.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

N.20% on merkittävä määrä, etenkin kun ovat muista kulttuureista ja pääosin elävät tuilla.

Suuri osa espoolaisista muuta kuin suomea tai ruotsia äidinkielenään puhuvista taitaa olla kansainvälisten yritysten työntekijöitä ja/tai bussi-/taksikuskeja tai heidän perheenjäseniään. Ei kuitenkaan kannata antaa faktojen pilata öyhötystä, joten jatkakaa. Ehkä teille joku päivä selviää, ettei teidän tuet nouse, vaikka ulkomaalaiset käyvät tukien sijasta töissä tai muuttavat muualle. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi seitsemän kahdeksan